Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2'' Titanium Brocade 2 Blue

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Wat een gigantisch harde knallen komen hier vanaf! Spreiding is ook echt enorm. Als ik hem voor een mooi prijsje kan krijgen komt ie er zeker weer bij

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door MrXtremeFireworks Bekijk bericht
      Wat een gigantisch harde knallen komen hier vanaf! Spreiding is ook echt enorm. Als ik hem voor een mooi prijsje kan krijgen komt ie er zeker weer bij
      €79,- bij Vuurwerk Outlet Haulerwijk

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door FireworkFreakNL Bekijk bericht
        €79,- bij Vuurwerk Outlet Haulerwijk
        260km enkele reis is helaas net iets te veel van het goede

        Comment


          #79
          Wat een topding is dit op de filmpjes zeg! Eigenlijk moet ik deze hebben... Eerst even sparen

          Comment


            #80
            Gruwelijke box is dit hoor. Geweldig tempo, de hele lucht wordt vol gepompt met prachtige effecten. Heerlijk!

            https://www.youtube.com/user/Originallover

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
              Gruwelijke box is dit hoor. Geweldig tempo, de hele lucht wordt vol gepompt met prachtige effecten. Heerlijk!

              Als je zo'n bak als dit naast de Funke Corolla Blue zou zetten, zijn ze dan gelijkwaardig?

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door jejestilo074 Bekijk bericht
                Als je zo'n bak als dit naast de Funke Corolla Blue zou zetten, zijn ze dan gelijkwaardig?
                Nee heb ze allebei gezien die Corolla is wel even een stukje heftiger.
                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                Comment


                  #83
                  Wat een heerlijke blok is dit toch! Toch wel een van de toppers. Inmiddels 2 jaar op rij gehad en afgelopen jaar leek die nog iets beter dan het eerste jaar.

                  Hier nog eventjes mijn straat filmpje:
                  Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door Leet Bekijk bericht
                    Wat een heerlijke blok is dit toch! Toch wel een van de toppers. Inmiddels 2 jaar op rij gehad en afgelopen jaar leek die nog iets beter dan het eerste jaar.

                    Hier nog eventjes mijn straat filmpje:
                    wat een heerlijk filmpje van deze box!!
                    staat al enige tijd op de ''misschien'' lijst, maar gaat er toch wel komen dit jaar denk ik
                    Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                    Comment


                      #85
                      Helaas een gedeelte te laag gefilmd

                      https://www.youtube.com/watch?v=zOYYvapNpT4&t=80s

                      Comment


                        #86

                        Hierbij mijn straatfilm, had iets meer van deze bak verwacht.

                        Misschien was ik al verziekt door al het mooie spul wat ik al had gezien.
                        Klapchi

                        Comment


                          #87
                          Oorspronkelijk geplaatst door Gupje Bekijk bericht

                          Hierbij mijn straatfilm, had iets meer van deze bak verwacht.

                          Misschien was ik al verziekt door al het mooie spul wat ik al had gezien.
                          ik vond hem ook een klein beetje tegenvallen. ik had de spreiding iets groter verwacht.
                          maar het was nog steeds wel een mooie bak.

                          vanaf 4.18 2x in mijn show.(schiet wel een flower crown van evo door en later 3x color crossete van xplode)

                          Comment


                            #88
                            Na alle video’s op het forum deze toch maar meegepakt alvast voor dit jaar. In de openingsactie van outlet Groningen voor een goede prijs!

                            Comment


                              #89
                              Blijft een prachtige box deze hoor! Goud met blauw blijft een prima combo. Afgelopen jaar niet gehad, maar kriebelt toch weer om deze weer te bestellen
                              Mede door de de heerlijke films

                              Comment


                                #90
                                Deze lijkt ook uit het assortiment te gaan. Evenals de gehele Volt! Flowerbeds lijn. Enkel de Final Colorz, Final Gold en Mix it Up zijn overgegaan op de Volt! Collection lijn.

                                Comment

                                Working...
                                X