Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.0'' Mix it Up!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door simansays Bekijk bericht
    Zag deze toevallig gisteren nog langskomen toen ik door wat compilaties aan het zappen was. Zie vanaf 12.57. Goede film van deze box!



    Aantal jaren geleden ook gehad, alleen was dit tempo alleen in cake 2 en 4 te vinden destijds, staat ook wel ergens in dit topic. Lekker rambakkie hoor, ga je geen spijt van krijgen!

    Als ik hem dan op dit filmpje weer zie sla ik mezelf weer voor mijn kop dat ik hem van de lijst heb afgehaald Misschien toch maar weer terug op de lijst zetten
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Ik zie hem nog steeds staan voor een mooie prijs.. Twijfel twijfel... denk dat ik dan eerder wil gaan voor finale colorz
      Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

      Comment


        #48
        Blijft een toppertje voor een juiste prijs, net als de 1.0 massive blinkerz ook een regelrechte topper.
        Heb deze wel op de film gezet. Is even niet scherp maar na 3 seconden pakt de camera hem scherp. Deze komt er zeker weer bij voor de juiste prijs!

        Comment


          #49
          2x besteld op basis van deze video! Voor naar mijn idee een prikje kunnen kopen

          (@moderator hoort dit topic niet in de Volt Flowerbeds lijn te staan?)

          Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht


          Heerlijke box, met verschillende mooie effecten in een lekker tempo��

          Comment


            #50
            Vond dit filmpje op YouTube. Geeft een mooi beeld hoe deze het in de straat doet. Best een gave bak!

            Comment


              #51
              Deze was echt zwaar boven verwachting, heerlijk tempo en die finale is echt top! Toppertje en al helemaal voor het geld

              Comment


                #52
                Echt al vaak deze gestookt en het blijft een prima bak. Lekker afwisseling, goede boeketten, goede burst en leuke finale.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #53
                  Deze was ook goed afgelopen jaar, had een best oude batch, dus was goed droog. Ging prima mee om 0:00
                  Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                  Comment


                    #54
                    Was onze eerste cake van de avond. Erg verbaasd! Gelijk de hele buurt op de hoogte

                    Ga naar https://www.youtube.com/c/PyroHeuvelrug

                    Comment


                      #55
                      Wat moest deze kosten qua freakprijs vorig jaar?

                      Comment


                        #56
                        Hij staat nu bij langenberg voor 85, ik kan me niet herinneren dat ik hem vorig jaar goedkoper tegen ben gekomen. Leuke box voor dat geld.
                        Het mooiste werk is vuurwerk!

                        Comment


                          #57
                          Deze komt niet meer terug bij Volt..

                          Comment


                            #58
                            Zonde dat die ook al verdwijnt. Gaat de Spinnerz 2 colorz er nou ook uit?
                            Het mooiste werk is vuurwerk!

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door Knettermans Bekijk bericht
                              Zonde dat die ook al verdwijnt. Gaat de Spinnerz 2 colorz er nou ook uit?
                              Jep, alleen de Glitter Willow blijft erin!

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkfeestje NL Bekijk bericht
                                Jep, alleen de Glitter Willow blijft erin!
                                jaa net inderdaad berichten gekregen over assortiment van lesli , maar er verdwijnt heel wat qua producten helaas , zowel redwire als volt word behoorlijk minder , funke en luypaers hoogst onzeker of er uberhaupt wat komt
                                www.vuurwerkhuboxl.nl

                                Comment

                                Working...
                                X