Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.0" Massive Blinkerz

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Wat een schitterende bak zeg op bovenstaande video. Ik ben blij dat ik hem 2 keer heb aangeschaft, wat een tempo. Dat gaat genieten worden verwacht ik!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Hij komt ook op bovenstaande film weer fantastisch over. Vind het echt een geweldige box door de kleuren en het tempo. Staat hier gelukkig ook in de straat.
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #48
        Prachtige cakebox! Super mooie en goed uitgewerkte effecten en ook weer met een goede burst. Die blinkers blijven echt heerlijk hangen! Ook de variatie in dit boxje is super.

        Dit product is op ruim 90 meter afstand geschoten.

        Comment


          #49
          Mooi zeg, en nog over zo een afstand! Blij dat ik hem nog heb staan van vorig jaar!
          FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

          Comment


            #50
            Dit was echt een prachtige cakebox met een schitterende laatste cake!

            Comment


              #51
              Deze box ook gezien. Vond het echt een vette bak, lekker tempo en mooie heldere kleuren. Aanradertje wat mij betreft.
              ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

              Comment


                #52
                ik heb hem zelf afgestoken, ik vond hem prachtig! helemaal voor 62,50 euro. ik raad hem jullie zeker aan.

                Comment


                  #53
                  WoW, wat een box weer zeg. De kleuren in deze box zijn echt geweldig, het tempo is perfect en effect grote is prima.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #54
                    hier de video van deze box

                    Comment


                      #55
                      :: [E]dese[K]ruit[T]uig ::

                      Comment


                        #56
                        Alweer een week geleden dat deze prachtige bak 2 keer stond te schitteren in de straat. Wat heb ik er van genoten! Deze box is echt schitterend als je van kleur en tempo houd! Hij gaat maar door in een geweldig tempo, blinkers die mooi na blijven branden, de meest mooie kleuren komen voorbij. Per 2 echt een dikke aanrader in een show, stand alone erg sierlijk om te schieten. Dit wordt een blijvertje.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #57
                          Zeer leuk en kleurrijk doosje inderdaad! Had hem nog staan van vorig jaar, lekker van genoten;

                          FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                          Comment


                            #58
                            Mooi ding, maar eigenlijk net een tikje te snel wat mij betreft. Soms worden effecten over elkaar heen geschoten.

                            Comment


                              #59
                              deze uitvoeren in 30mm en je hebt een absolute prachtbox volgens mij.
                              ik vind dit ook wel te snel trouwens

                              Comment


                                #60
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	78E70567-FB83-4E99-BD22-8383DEA50024.jpg
Vertoningen:1
Grootte:186,9 KB
ID:	1571708

                                Dit was een lekker boxie !!
                                Kruitkoorts !

                                Comment

                                Working...
                                X