Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Signature Cakebox [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Deze box gezien tijdens een demo. Ziet er echt goed uit!

    Comment


      #62

      Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20171229_185304.jpg
Vertoningen:1
Grootte:173,4 KB
ID:	1565026

      Comment


        #63
        Tof! Ik zag vanmorgen de mail pas met de code voor de label. Ga het niet meer redden om die voor oud en nieuw binnen te krijgen. Ga de doos wel bewaren, vind hem erg gaaf!

        Comment


          #64
          Ik zag hier een dummy van; verrassend klein doosje! Maar dat goldt voor meer VWT dingetjes.

          Comment


            #65
            Toch is het een geinig concept!


            Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20171229_235328.jpg
Vertoningen:2
Grootte:131,8 KB
ID:	1565069

            Comment


              #66
              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	26238319_1716748475014204_1232310811_o.jpg
Vertoningen:1
Grootte:168,6 KB
ID:	1565070



              Ook zonder sticker een mooie verpakking! Ik ben benieuwd!

              Comment


                #67
                Goede box, laatste cake viel wel enigszins tegen, had grotere effecten verwacht zonder die rare crackling. Maar ik had 'm gewonnen dus ik mag niet klagen

                Comment


                  #68
                  Stond ook versteld van die crackling in de laatste cake, had iedereen vol op verteld heel die lucht kleurt vel blauw! Voor de rest een hele mooie cakebox!

                  Comment


                    #69
                    Nog flink aan het twijfelen geweest om deze er nog bij te halen, vooral vanwege de laatste cake. Nu ik de film zie ben ik toch wel blij dat ik hem niet gehaald heb, die laatste cake is zo te zien dikke knudde.

                    Comment


                      #70
                      Heel apart, hier wel de versie met blauw gezien dus het bestaat wel in productie (en was het mooiste van deze box, heel mooi om te zien).
                      Dit was toch wel 1 van de minder boxen verder. Is redelijk snel klaar, maar kan me er verder weinig van herinneren dus brengt daarbij ook geen chaos. Tis het eigenlijk net niet.

                      Comment


                        #71
                        Kan me deze helemaal niet meer herinneren haha

                        Comment


                          #72
                          Nou dit is 1 van de 2 boxen die ik wel heb geschoten. Ik moet zeggen dat ik er niet heel veel aan vond. De eerste en laatste cake waren goed maar die daartussen helaas niet! Zakte kwa tempo en effecten helemaal in. De 3e cake zat vol ploffers!!

                          Comment


                            #73
                            Wat een fantastische bak zeg! Kleine box, maar wat een inhoud, volgas rammen met mooie effecten.
                            Supertof concept ook om er een sticker op te kunnen plakken, kreeg op voorhand een setje thuisgestuurd van Vuurwerktotaal, mooi kunnen gebruiken.
                            Enige nadeel vond ik de crackling in cake 4, ik verheugde me op die chaos met blauwe peony's, dat was echt een mindere uitvoering t.o.v. de importeursdemo.
                            Zeker een dikke aanrader!

                            Comment


                              #74
                              Nou Mattenfreak ik deel die mening. Ik vond hem prachtig. niet alle boeketen waren even groot als de eerste cake maar wel erg mooi van kleur en opbouw van het boeket. De crackling van cake 4 had inderdaad wat meer power mogen hebben. maar al met al zeker niet slecht! Hier het filmpje en oordeel zelf. Wij hebben er in ieder geval erg van genoten!

                              Comment


                                #75
                                Zoals al eerder gezegd viel de laatste cake een beetje tegen. De beloofde volle blauwe lucht bleek helaas uit! Ik had hem verwerkt in een project dat 5 minuten duurde. Kon op het moment geen wijs meer uit waar mn project was omdat er een effect in zat dat ik niet erin had verwerkt, haha. Al met al wel een lekker compound! Zou wel een finalecake eraan toevoegen. In mijn geschoten box geen ploffers gelukkig. Voor de prijs raad ik hem wel aan!

                                Comment

                                Working...
                                X