Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Partyraiser

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Leet Bekijk bericht
    Ik had hem voor 99 euro in de freakactie. Enigzins wel prijzig maar vind hem voor net 100 euro wel te doen.
    Waar heb je hem voor die prijs kunnen halen?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door postvoordennis Bekijk bericht
      Waar heb je hem voor die prijs kunnen halen?
      In oktober op heel veel plekken, maar nu? Ik denk nergens meer, heeel misschien bij gerrit nog
      Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door postvoordennis Bekijk bericht
        Waar heb je hem voor die prijs kunnen halen?
        Ik had hem bij Rowy in de earlybird actie ;) helaas is die nu voorbij.
        Leet, oftewel l33t of 1337 enzovoort, is een internetschrijfwijze, Het woord l33t is een verbastering van elite.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door postvoordennis Bekijk bericht
          Waar heb je hem voor die prijs kunnen halen?
          Ik had hem ook voor die prijs!

          Misschien de outlet jongens even een berichtje sturen wat ze voor je kunnen betekenen!

          Comment


            Dank jullie wel, zal even wat shops mailen. Ondanks dat de earlybird al is verlopen komt dat meestal wel goed, er wordt door de winkelier nog genoeg aan verdiend. En anders even Black Friday afwachten...

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door postvoordennis Bekijk bericht
              er wordt door de winkelier nog genoeg aan verdiend.
              Je maakt een grap mag ik hopen? Weet je wat het kost? Een bunker, keuringen, webshop, verkopers, logistiek etc? Ze verdienen echt niet veel op die box als ze ‘m aan jou voor 100€ verkopen hoor. Handig voor de cashflow: ja. “Genoeg” verdienen: nee.

              De laatste 3 dagen als adviesverkoop prijs wel ja. Maar vergis je niet in wat het kost. Waarom denk je dat er vrijwel geen winkels bij komen?
              Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                Je maakt een grap mag ik hopen? Weet je wat het kost? Een bunker, keuringen, webshop, verkopers, logistiek etc? Ze verdienen echt niet veel op die box als ze ‘m aan jou voor 100€ verkopen hoor. Handig voor de cashflow: ja. “Genoeg” verdienen: nee.

                De laatste 3 dagen als adviesverkoop prijs wel ja. Maar vergis je niet in wat het kost. Waarom denk je dat er vrijwel geen winkels bij komen?
                Ze moeten het hebben van de wet vd grote getallen. Trek je een freak naar een winkel dan komt deze "meestal" niet alleen voor die box van een paar tientjes :-) en neemt vaak ietsje meer mee.
                Maar je hebt gelijk. De NL regelgeving heeft vast flink gesneden in de marges
                Ik heb een kort lontje.......

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                  Je maakt een grap mag ik hopen? Weet je wat het kost? Een bunker, keuringen, webshop, verkopers, logistiek etc? Ze verdienen echt niet veel op die box als ze ‘m aan jou voor 100€ verkopen hoor. Handig voor de cashflow: ja. “Genoeg” verdienen: nee.

                  De laatste 3 dagen als adviesverkoop prijs wel ja. Maar vergis je niet in wat het kost. Waarom denk je dat er vrijwel geen winkels bij komen?
                  Er komen weinig winkels bij aangezien het een flinke investering betreft i.c.m. een zeer onzekere toekomst. Maar vuurwerk is en blijft een marge artikel waarmee kleine ondernemers vaak het verschil tussen winst en verlies op de balans goed maken. Maar goed we dwalen af, laten we on-topic blijven.

                  Comment


                    Hierbij mijn filmpje geschoten op de Demo van Rowy vuurwerk op 15-12-2018. Sorry van de wind

                    Comment


                      Dank! Had gehoopt hem gisteren in Lopik te zien, maar hij werd geskipt ivm een weggerend ontstekers.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
                        Dank! Had gehoopt hem gisteren in Lopik te zien, maar hij werd geskipt ivm een weggerend ontstekers.
                        Ze moeten die dingen ook aan de ketting leggen, om te voorkomen dat ze wegrennen

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Scav Bekijk bericht
                          Dank! Had gehoopt hem gisteren in Lopik te zien, maar hij werd geskipt ivm een weggerend ontstekers.
                          Kunnen ontstekers rennen dan ?
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            Hahaha... Wat slecht dit, heerlijk!

                            Blijft wel een topper dit!
                            Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                            Comment




                              Iets met telefoon en autocorrect...
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                Klopt het dat deze box nu ook de Booster heet? Niks te vinden over Booster, alleen komen de 130 shots en inhoud overeen?

                                Kreeg deze als vervanger voor de te natte Detonation box (helaas).

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20181229_160135.jpg
Vertoningen:1
Grootte:169,2 KB
ID:	1570819

                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	IMG_20181229_160209.jpg
Vertoningen:1
Grootte:181,1 KB
ID:	1570820

                                Comment

                                Working...
                                X