Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noisekick [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31

    Comment


      #32
      Ik blijf enthousiast over dit ding, kijk er nu alweer naar uit om deze af te steken.
      Zo te lezen kunnen we ook wat meer straatfilms gaan verwachten, kom maar op!
      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

      Comment


        #33
        Hij zal hier dit jaar ook in de straat staan. Al wel op demo gezien en was toen direct overtuigt, wel heel benieuwd hoe deze is de straat staat te beuken.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #34
          Ramde er goed op los in de straat hier zeg. Dikke blink boeketten met falling leaves er tussen in de eerste cake. En een lekker tempo in de tweede cake. En per twee geschoten, dus het was dubbel feest.
          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

          Comment


            #35
            Wel bijzonder dat deze box zo weinig aandacht heeft, want wat een prachtige box is dit tog. De blinkers waren erg gaaf en de falling leafs bleven behoorlijk lang btranden. De 2de cake maakt de box prima af, een heerlijke finale.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
              Wel bijzonder dat deze box zo weinig aandacht heeft, want wat een prachtige box is dit tog. De blinkers waren erg gaaf en de falling leafs bleven behoorlijk lang btranden. De 2de cake maakt de box prima af, een heerlijke finale.
              Schitterende box inderdaad, helaas zelf geen beelden gemaakt. Misschien dat hij door iemand in de buurt gefilmd is

              Comment


                #37
                Op film komt deze over alsof het een soort groenige blink is. Maar de ene film is de ander niet, dus mijn vraag is: Wat voor kleur zijn die blinkers voornamelijk? Groen of zilver? Want op sommige filmpjes lijkt het wel op een Killer Instinct-achtig boeket als laatste effect, maar bij andere films lijkt het wel een goede oude Massive-achtig boeket met voornamelijk zilver, maar ook veel andere kleuren.

                Comment


                  #38
                  Bij mij was het meer het killer instinct effect waar jij op doelt.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #39
                    Niet de beste kwaliteit, gefilmd met de telefoon vanuit de hand. Te zien vanaf het begin tot 0:35.

                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
                      Ramde er goed op los in de straat hier zeg. Dikke blink boeketten met falling leaves er tussen in de eerste cake. En een lekker tempo in de tweede cake. En per twee geschoten, dus het was dubbel feest.
                      Wat een bak zeg hey!

                      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

                      Comment


                        #41
                        Wat een spektakel! Genieten! Grote effecten en flink tempo:



                        Geüpload vanwege het 10-jarig jubileum van mij op Vuurwerkcrew
                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                          Wat een spektakel! Genieten! Grote effecten en flink tempo:



                          Geüpload vanwege het 10-jarig jubileum van mij op Vuurwerkcrew
                          Tof filmpje, lijkt me een erg gave box.

                          Natuurlijk ook Gefeliticeerd!

                          Comment


                            #43
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #44
                              Kruitkoorts !

                              Comment


                                #45
                                Mooie box is dit! Zit in de collectie dit jaar

                                Comment

                                Working...
                                X