Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Distractor Box

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Van de nieuwe boxen van Vuurwerktotaal vind ik deze toch wel de mooiste. Prachtige mix aan effecten.
    Ik laat deze echter aan mij voorbij gaan. Ik vind de prijzen van boxen van Vuurwerktotaal aan de hoge kant, los van het feit of ze de prijs wel of niet waard zijn. En als ik het goed heb vallen ze ook vaak buiten de kortingsacties van de winkeliers. Mijn opmerking geldt niet voor de losse cakes,

    Comment


      #17
      Mooi box dit, maar de prijs doet mij toch wel twijfelen of deze gaat aanslaan.

      Comment


        #18
        Beste vuurwerkliefhebbers,

        Wij hebben nieuws over de Distractor box. Helaas bleek bij de testen in China dat het crossette-effect wel erg dicht bij de grond kwam. Omdat veiligheid bij ons hoog in het vaandel staat hebben wij een moeilijke beslissing moeten nemen. Wij hebben er voor gekozen om de crossette in dit product te vervangen door een ander effect dan wij in eerste instantie hebben laten zien tijdens onze demo. De films die toen gemaakt zijn kloppen dus niet met het product zoals wij het gaan verkopen. Wij vinden zelf dat de box ook met deze noodzakelijke aanpassing nog steeds prachtig is! Onze webshop gaat zeer binnenkort weer open en uiteraard is ook deze box dan te bestellen i.c.m. een spectaculaire openingsactie!

        Bekijk ‘m zelf:
        Dikke merken, vette acties! Check Facebook&Youtube

        Comment


          #19
          Was slimmer geweest om de crossettes bijv door cactus effect te vervangen bijv. Nu is het weer een standaard, wel erg mooi, cakebox geworden .

          Comment


            #20
            Het ziet er nog steeds heel dik uit hoor! Wel zonde, want crosette is een zeldzaamheid, zeker in goede uitvoering...

            Comment


              #21
              Vind de beslissing eigenlijk wel vreemd. Wanneer blijkt dat de crossettes bijna tot aan de grond komt dan zou je toch verwachten dat jullie daar iets aan zouden doen? Is er te weinig stijglading gebruikt en kan dat aangepast worden, waarom dat dan niet doen? Enfin, om dit effect weg te laten was volgens mij helemaal niet nodig.

              Comment


                #22
                Hmm, vind dat wel een echte downgrade van de box, vond juist dat element zo dik.
                Het is een logische keuze, afkeur wil je niet riskeren, maar ik vind hem wel minder zo.

                Comment


                  #23
                  Vind hem ook een stukkie minder zo helaas, die crossettes deden het hem.
                  Nog een leuke box, maar niet meer wat ie was met crossettes.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    #24
                    Mooie bak zeg .
                    Maar je betaald er wel naar .
                    02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                    Comment


                      #25
                      Demo Duitsland 4 november 2017 Toschpyro

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerktotaal Bekijk bericht
                        Beste vuurwerkliefhebbers,

                        Wij hebben nieuws over de Distractor box. Helaas bleek bij de testen in China dat het crossette-effect wel erg dicht bij de grond kwam. Omdat veiligheid bij ons hoog in het vaandel staat hebben wij een moeilijke beslissing moeten nemen. Wij hebben er voor gekozen om de crossette in dit product te vervangen door een ander effect dan wij in eerste instantie hebben laten zien tijdens onze demo. De films die toen gemaakt zijn kloppen dus niet met het product zoals wij het gaan verkopen. Wij vinden zelf dat de box ook met deze noodzakelijke aanpassing nog steeds prachtig is! Onze webshop gaat zeer binnenkort weer open en uiteraard is ook deze box dan te bestellen i.c.m. een spectaculaire openingsactie!

                        Bekijk ‘m zelf:
                        Bij de demo van Toschpyro zaten er wel crosettes tussendoor?

                        Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                        Demo Duitsland 4 november 2017 Toschpyro

                        Comment


                          #27
                          Jammer, het is nog steeds een mooie box maar die crossettes waren toch wel het kersje op de taart. Wel netjes dat jullie het hier melden trouwens.


                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerktotaal Bekijk bericht
                          Beste vuurwerkliefhebbers,

                          Wij hebben nieuws over de Distractor box. Helaas bleek bij de testen in China dat het crossette-effect wel erg dicht bij de grond kwam. Omdat veiligheid bij ons hoog in het vaandel staat hebben wij een moeilijke beslissing moeten nemen. Wij hebben er voor gekozen om de crossette in dit product te vervangen door een ander effect dan wij in eerste instantie hebben laten zien tijdens onze demo. De films die toen gemaakt zijn kloppen dus niet met het product zoals wij het gaan verkopen. Wij vinden zelf dat de box ook met deze noodzakelijke aanpassing nog steeds prachtig is! Onze webshop gaat zeer binnenkort weer open en uiteraard is ook deze box dan te bestellen i.c.m. een spectaculaire openingsactie!

                          Bekijk ‘m zelf:
                          Work is the curse of the drinking class

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
                            Bij de demo van Toschpyro zaten er wel crosettes tussendoor?
                            Niet zo raar, de verkoopvoorraad is nog onderweg vanuit China. Deze komt uit dezelfde vooruit gestuurde exemplaren als op de NL-demo's in september jl...
                            www.huismanvuurwerk.nl

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                              Niet zo raar, de verkoopvoorraad is nog onderweg vanuit China. Deze komt uit dezelfde vooruit gestuurde exemplaren als op de NL-demo's in september jl...
                              Alleen vraag ik het mij af of dat toschpyro hiervan op de hoogte is geweest omdat er tijdens de demo niets over vermeldt is.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Knalpot Bekijk bericht
                                Alleen vraag ik het mij af of dat toschpyro hiervan op de hoogte is geweest omdat er tijdens de demo niets over vermeldt is.
                                Hahaha, natuurlijk niet. Dan zouden ze dat bij bijna elk artikel moeten doen!
                                www.huismanvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X