Winkelbanner - Hubo XL Vuurwerk
Pagina 27 van 27 EersteEerste ... 17252627
Weergegeven resultaten: 391 t/m 403 van 403
  1. #391
    VWC-Lid Vuurwerk Express's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2018
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    2.075
    Thanks
    3.425
    2.073 waarderingen in 796 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorginho Bekijk bericht
    Wat zie ik hier eigenlijk? Is dit een nogal rommelige opslag van nieuwe vuurwerkdozen met als bewijs dat de TB nog steeds als een doos wordt verkocht. Of is dit iemand prive verzameling waarop de doos te zien is?

    Persoonlijk lijkt het me veel handiger om die dingen in delen te leveren, dat sjouwt wat makkelijker of past denk ik beter op een steekwagen. Wat weegt zo'n doos eigenlijk? Dan ga je toch wel over de 30 Kg heen? 40 misschien wel?
    Het is geen opslag haha, bovenste foto is bij mij in de schuur na het ophalen.
    En de onderste foto is in de bus na het ophalen.
    Bij de bovenste foto is hij al klaar gemaakt voor de show dus daarom ook de tape aan doos.

    Met het ophalen stonden alle boxen netjes op een platte wagen waarmee we alles naar de bus konden vervoeren.

    Tournament box weegt 25 kilo per stuk. Het zijn allemaal losse cakes in 1 doos dus opdelen is ook niet handig lijkt me.
    https://store.steampowered.com/curator/43922535

  2. #392
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2022
    Berichten
    444
    Thanks
    1
    535 waarderingen in 190 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Express Bekijk bericht
    Het is geen opslag haha, bovenste foto is bij mij in de schuur na het ophalen.
    En de onderste foto is in de bus na het ophalen.
    Bij de bovenste foto is hij al klaar gemaakt voor de show dus daarom ook de tape aan doos.

    Met het ophalen stonden alle boxen netjes op een platte wagen waarmee we alles naar de bus konden vervoeren.

    Tournament box weegt 25 kilo per stuk. Het zijn allemaal losse cakes in 1 doos dus opdelen is ook niet handig lijkt me.
    AHa..hahaha...Zo, dat is nog eens een berg vuurwerk! Of doe je het ook samen met een hoop vrienden want dan snap ik het wel. Hoe lang doe je over het opstoken dan, of ben je echt de hele avond bezig?

    25 kilo maar? Ik dacht altijd veel meer. Valt me nog best mee. Ik heb wel eens zo'n 500 shot 30 mm blok gezien, die weegt wel bijna 90 Kg. En met al die mogelijkheden presteren ze het om er nog een saaie rammer van te maken. Maar ja..dat is maar mijn smaak

  3. #393
    VWC-Lid Vuurwerk Express's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 december 2018
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    2.075
    Thanks
    3.425
    2.073 waarderingen in 796 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jorginho Bekijk bericht
    AHa..hahaha...Zo, dat is nog eens een berg vuurwerk! Of doe je het ook samen met een hoop vrienden want dan snap ik het wel. Hoe lang doe je over het opstoken dan, of ben je echt de hele avond bezig?

    25 kilo maar? Ik dacht altijd veel meer. Valt me nog best mee. Ik heb wel eens zo'n 500 shot 30 mm blok gezien, die weegt wel bijna 90 Kg. En met al die mogelijkheden presteren ze het om er nog een saaie rammer van te maken. Maar ja..dat is maar mijn smaak
    Nee het is wel van mij, maar ik heb afgelopen jaar wel bij vrienden gestookt en een show geschoten.
    Met een show schieten gaat het wel erg snel en ben je er zo doorheen gestookt.

    Ik vond hem best prima te doen, veel variatie zat er in qua effecten.
    Burst was ook dik in orde, we hadden alleen wel best aardig veel last van wind.
    Ik zal hem alleen niet halen voor de prijs waarvoor die nu aangeboden word.
    Kosten vorig jaar zo'n kleine 200 euro, nu bij de zelfde winkel 369 euro, neeh dat word hem niet meer.
    https://store.steampowered.com/curator/43922535

  4. #394
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2022
    Berichten
    444
    Thanks
    1
    535 waarderingen in 190 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk Express Bekijk bericht
    Nee het is wel van mij, maar ik heb afgelopen jaar wel bij vrienden gestookt en een show geschoten.
    Met een show schieten gaat het wel erg snel en ben je er zo doorheen gestookt.

    Ik vond hem best prima te doen, veel variatie zat er in qua effecten.
    Burst was ook dik in orde, we hadden alleen wel best aardig veel last van wind.
    Ik zal hem alleen niet halen voor de prijs waarvoor die nu aangeboden word.
    Kosten vorig jaar zo'n kleine 200 euro, nu bij de zelfde winkel 369 euro, neeh dat word hem niet meer.
    Bij de driesprong met korting 225 euro. Als 't 'm is. Bij Huizen 299 euro vorige week. Ik las wat oude topics door van jaren geleden en dan zijn die prijzen best oke. 200 euro vorig jaar is heel scherp denk ik.
    Ja die wind. Die heeft heel veel verpest. Echt dramatisch, ik vond er niks meer aan eigenlijk. Hopen dat het dit jaar meevalt.

  5. #395
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 september 2020
    Berichten
    110
    Thanks
    221
    202 waarderingen in 33 posts
    Tournament weegt bijna 40kg volgens mij poah voel me rug nog ;)
    Vorig jaar bij staffel voor 200.
    Hield zicht goed staande in de wind. Burst was echt lekker. Top bak! Alleen voor de prijzen van nu laat ik m toch staan.Naam: 20221231_081746.jpg
Bekeken: 1238
Grootte: 128,0 KB
    Er is geen betere raad als voorraad!

  6. Deze 5 gebruikers waarderen Lekker stookuhh voor het bericht:


  7. #396
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 oktober 2022
    Berichten
    444
    Thanks
    1
    535 waarderingen in 190 posts
    Ik snap dat mensen deze laten staan voor die prijs, die is pittig. Ik denk dat het vorig jaar nog oude voorraad was bij staffel. Maar ik zou dit jaar voor de liefhebber van een langdurige rambak voor minder dan 299 euro eigenlijk niks weten. 432 schot en bijna 6Kg NEM...geen wonder dat die zich bij veel wind nog staande houdt!
    En die van de driesprong is niet de Tournament box. 22 mm 432 schoten ik geloof 3 Kg NEM of zo. Natuurlijk onvergelijkbaar.

  8. Deze gebruiker waardeert Jorginho voor het bericht:


  9. #397
    VWC-Lid PPW's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2023
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    176
    Thanks
    216
    326 waarderingen in 70 posts
    Heb er nog 1 in Orthen op de kop getikt voor 299, gaan we wederom weer van genieten, blijft een ongekende rambak
    Het mooiste werk is vuurwerk!!

  10. #398
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lekker stookuhh Bekijk bericht
    Tournament weegt bijna 40kg volgens mij poah voel me rug nog ;)
    Vorig jaar bij staffel voor 200.
    Hield zicht goed staande in de wind. Burst was echt lekker. Top bak! Alleen voor de prijzen van nu laat ik m toch staan.Naam: 20221231_081746.jpg
Bekeken: 1238
Grootte: 128,0 KB
    37.5 kg om.precies te zijn

  11. #399
    VWC-Lid Neotrixx's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2008
    Locatie
    Didam
    Berichten
    317
    Thanks
    81
    566 waarderingen in 186 posts

    Echt een vette bak!

  12. Deze 4 gebruikers waarderen Neotrixx voor het bericht:


  13. #400
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Djaimy vond het leuk om deze eens in een rapper tempo te schieten, alle drie de compounds tegelijk;

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. Deze 4 gebruikers waarderen Mattenfreak voor het bericht:


  15. #401
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.901 waarderingen in 2.701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Djaimy vond het leuk om deze eens in een rapper tempo te schieten, alle drie de compounds tegelijk;

    En dat ging prima zoals te zien in de film. Lekker beuken met deze box, die als je hem op de normale wijze afsteekt ook al echt een dikke bak is.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  16. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  17. #402
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Berichten
    795
    Thanks
    346
    341 waarderingen in 188 posts
    Ondanks de prijs dit jaar toch maar aangeschaft. Wat een dikke bak! Blijft maar gaan!
    Echt genoten!

  18. Deze gebruiker waardeert pyro-freak voor het bericht:


  19. #403
    VWC-Lid PPW's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2023
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    176
    Thanks
    216
    326 waarderingen in 70 posts
    Afgelopen jaarwisseling voor de 5e keer geschoten en voor aankomende jaarwisseling toch maar weer besteld.
    Blijft een topper!!

    https://youtu.be/F_owTjOhGgo?feature=shared
    Het mooiste werk is vuurwerk!!

Pagina 27 van 27 EersteEerste ... 17252627

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •