Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Online Voorverkoop

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    eindelijk zal tijd worden haha
    vuurwerkbieb

    Comment


      #17
      Hopelijk is het deze week zover. Maar ach de man heeft het ook druk.
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        #18
        ja eey, als er beloofd is dat op vrijdag 5 december de filmpjes online zouden zijn en ze zijn er nu nog steeds niet. Druk of niet, het is beloofd en dan is het best wel belachelijk dat ze er nu nog steeds niet zijn. Ik hoop dat dit snel wordt goed gemaakt en de filmpjes snel online komen. maaroged, succes verder.

        Comment


          #19
          maak je niet zo druk man, alles heeft vertraging vanuit china, en wat nog niet binnen is, kan ook niet gefilmd worden. als het de 31ste er maar is
          https://youtube.com/c/EindjePyro

          Comment


            #20
            Ik snap je frustratie proline fan. En ik wil natuurlijk ook weten. Of het waar is voor je geld. Maar nuchter gezien het is maar vuurwerk. En het komt wel goed. Ook al duurt het even.
            Light some fireworks, and see who answers.

            Comment


              #21
              gbv is niet de enige, ik zit ook al tijden te wachten op alle b&w en beko filmpjes (om er maar 2 te noemen haha)
              vuurwerkbieb

              Comment


                #22
                ik wacht en wacht
                Knaap!

                Comment


                  #23
                  de nieuwe filmpjes staan er

                  Comment


                    #24
                    Veel vertraging geweest met de containers ivm de olimpyse spelen hea.
                    op de site moet je ook wel je dealer selecteren hea. want elke dealer heeft een andere bestel lijs, dus als je dan een dealer in de buurt heb met de 60art folder en jij kijkt op de site zonder dealer te selecteren kijk je op de 80 art folder standaard, dus dan staan er idd dingen op die niet in je folder staan.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door blacknife10 Bekijk bericht
                      de nieuwe filmpjes staan er
                      Nog niet alle filmpjes staan op de website

                      Comment


                        #26
                        klopt sommigen producten moeten nog komen in nederland ofzo. teminste er was iets maar wat weet ik niet precies

                        Comment


                          #27
                          De online vuurwerk voorverkoop zal binnenkort weer starten! Wilt u vuurwerk kopen? Ga dan naar een van de vele vuurwerk verkooppunten bij u in de buurt. Klik hier om de dichtsbijzijnde vuurwerkdealer te zoeken!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
                            De online vuurwerk voorverkoop zal binnenkort weer starten! Wilt u vuurwerk kopen? Ga dan naar een van de vele vuurwerk verkooppunten bij u in de buurt. Klik hier om de dichtsbijzijnde vuurwerkdealer te zoeken!

                            http://www.onlinevoorverkoop.nl/uwdealer.asp
                            binnenkort.. hmmm er staat 1 December...

                            Maargoed, in de gaten houden die site!

                            Comment


                              #29
                              Toch wel aan de late kant hoor! De meeste importeurs hebben hun webwinkel dan al open, misschien kost ze dat wel klanten...
                              Knal goed, knal verantwoord!

                              Comment


                                #30
                                Vanaf 1 December kun je weer bestellen. Dat wil toch niet zeggen dat de producten met de filmpjes niet al eerder op de website komen...
                                conciliavi, abdi, accipi - ik kocht, ik stak af, ik genoot

                                Comment

                                Working...
                                X