Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hyper Cube

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Gefilmd bij de vuurwerk demo van Stealduinsebos.

    Comment


      #17
      Heb er 2 besteld. Zal als ik er aan denk een filmpje maken. Maar voor 7 euro ongeveer per stuk kan er weinig aan fout gaan lijkt me
      Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

      Comment


        #18
        Wat is deze licht zeg. Lontje is ook absurd kort. Ik vraag me af hoe deze gaan presteren. Leuke vooravond cake denk ik.
        Vuurwerk is een passie!

        Comment


          #19
          Er blijkt een kartonnen plaat onder de folie te zitten
          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	5664C01E-BF4E-4102-A2DF-78E5A03B1FC0.jpg
Vertoningen:1
Grootte:164,4 KB
ID:	1565013
          Kruitkoorts !

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door baskalli Bekijk bericht
            Er blijkt een kartonnen plaat onder de folie te zitten
            [ATTACH=CONFIG]36448[/ATTACH]
            Heb je 'm niet op z'n kop?
            Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
              Heb je 'm niet op z'n kop?
              Nope. Ik heb net ook even uit nieuwsgierigheid gekeken en onder de zilveren folie aan de bovenkant zit een kartonnetje. Ik prik in elke tube een gaatje maar degenen die dat niet doen komen hier dus niet achter. Ik vraag me af of die bombettes hierdoorheen schieten.Ik denk zelfs van niet. Lekker gevaarlijk.
              Vuurwerk is een passie!

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door MGMT Bekijk bericht
                Nope. Ik heb net ook even uit nieuwsgierigheid gekeken en onder de zilveren folie aan de bovenkant zit een kartonnetje. Ik prik in elke tube een gaatje maar degenen die dat niet doen komen hier dus niet achter. Ik vraag me af of die bombettes hierdoorheen schieten.Ik denk zelfs van niet. Lekker gevaarlijk.
                Zou wellicht de afkeur van The Golem verklaren. Mag hopen dat ze er doorheen schieten. Ben als ik dit zie blij dat ik ze niet heb (had blijkbaar 2 x The golem besteld).
                Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ronn0 Bekijk bericht
                  Zou wellicht de afkeur van The Golem verklaren. Mag hopen dat ze er doorheen schieten. Ben als ik dit zie blij dat ik ze niet heb (had blijkbaar 2 x The golem besteld).
                  Mwa, ik heb voor de zekerheid de kartonnetjes weggehaald. Afkeur hierdoor lijkt me onlogisch, denk dat ie gezien het gewicht van de Hypercube gewoon te licht is geweest en omviel.
                  Vuurwerk is een passie!

                  Comment


                    #24
                    Schiet er gewoon doorheen. Heb ooit een cake door een doos zien schieten, dus schrik niet zo van een kartonnetje

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door baskalli Bekijk bericht
                      Er blijkt een kartonnen plaat onder de folie te zitten
                      [ATTACH=CONFIG]36448[/ATTACH]
                      Dat stelt niks voor. Lekker dooheen laten schieten
                      Jeder Schuss ein Genuss

                      Comment


                        #26
                        Heel licht potje als bruto gewicht. Vind hem tegenvallen kwa prijs verhouding ook al is het een 1+1 deal hier is het filmpje:

                        Laatst aangepast door pyrofan#1; 13 February 2018, 20:48. Reden: Video toegevoegd

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door hermen1992 Bekijk bericht
                          Heel licht potje als bruto gewicht. Vind hem tegenvallen kwa prijs verhouding ook al is het een 1+1 deal hier is het filmpje:
                          https://youtu.be/zl3zxfrz2vw
                          Precies... weegt niets en stelt ook niet veel voor. Ach dan maar gewoon per 2 schieten. Nog veiliger ook....
                          Ik heb een kort lontje.......

                          Comment


                            #28
                            Had ze per 2 aan elkaar getaped, maar wat waren dit lichte potjes zeg.
                            De boeketten waren minder slecht dan verwacht. Maar voor €10 per pot veel betere potjes te krijgen.
                            Ik heb een kort lontje.......

                            Comment


                              #29
                              Deze viel helaas tegen. Kleine effecten en was ook erg licht qua gewicht. Wel is de prijs uitnodigend om in de vooravond te schieten!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Jammer om de reviews te lezen. Heb toch het idee dat je met zo'n 110 gram meer zou kunnen. Maar ach ja, ik heb ze ook maar voor de vooravond voor maar 15 euro samen besteld in Breda. We gaan het meemaken de 31e december dit jaar!

                                Comment

                                Working...
                                X