Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demonia

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Echt een hele leuke budget cake dit hoor, vind vooral dat blauw erg gaaf. Moet er dit jaar zeker bij komen.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #32
      Zeker heel leuk deze cake, zeker als je de prijzen leest
      Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
        Leuk projectje! Wat hebben ze met die Blitz cake op de achtergrond gedaan
        Ja stom he! Haha, kreeg hem ook mee met aan a4tje eromheen geplakt, hierop stond dat het label verkeerd gedrukt was
        16e jaar op vuurwerkcrew!!

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
          Had er 10 besteld, voor 2,20 per cake. Voor dat geld zeker toppertjes, een klein projectje mee gemaakt, twee los afgestoken en nog eentje bewaard. Ga ze dit jaar zeker weer aanschaffen.

          [ATTACH=CONFIG]44446[/ATTACH]
          Wacht...wat is er met dat laatste potje gebeurt?! Je hebt in het foto project 6 stuks zitten, 2 los en dan nog één bewaard.

          Hopelijk is hij niet achtergelaten :(

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
            Wacht...wat is er met dat laatste potje gebeurt?! Je hebt in het foto project 6 stuks zitten, 2 los en dan nog één bewaard.

            Hopelijk is hij niet achtergelaten :(
            Haha scherp, 1 Demonia had Haokan niet meer op voorraad, ervoor gekozen om het erbij te laten, omdat ik nog door moest naar Breda voor een bestelling (bij haokan was het kwa tijd aardig uitgelopen) en geld terug of vervanger uitkiezen voor die 2,20 was me de extra tijd die dit in beslag zou nemen niet waard.
            16e jaar op vuurwerkcrew!!

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
              Haha scherp, 1 Demonia had Haokan niet meer op voorraad, ervoor gekozen om het erbij te laten, omdat ik nog door moest naar Breda voor een bestelling (bij haokan was het kwa tijd aardig uitgelopen) en geld terug of vervanger uitkiezen voor die 2,20 was me de extra tijd die dit in beslag zou nemen niet waard.
              Ahh duidelijk . Hoe was het bij Breda?

              Btw pro tip: trek eens een beetje van dat demonia label van de cake af ;)

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door baassie123 Bekijk bericht
                Ahh duidelijk . Hoe was het bij Breda?

                Btw pro tip: trek eens een beetje van dat demonia label van de cake af ;)
                Breda was prima, goede sfeer en snel geholpen, was mijn eerste keer daar en had 3 Transbombers daar besteld. Naar mijn mening kan ik de winkel iedereen aanraden.

                En wat tref ik aan als ik het label verwijder? Haha
                16e jaar op vuurwerkcrew!!

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door ddfirework Bekijk bericht
                  En wat tref ik aan als ik het label verwijder? Haha

                  Jorge ?
                  Vuurwerk doet de duivels dansen

                  Comment


                    #39
                    Ambush ofzo... Engelse beschrijving

                    Comment


                      #40
                      Ambush - http://goo.gl/dFc91pTNT Fireworks is the nation’s largest distributor of Consumer Fireworks. For over 95 years, TNT has set the standard for safety,...


                      Eigenlijk was de demonia dit jaar gewoon deze cake maar dan omgelabled

                      Comment


                        #41
                        Nou prima budget cake'je toch? Presteert voor dat geld echt super.

                        Comment


                          #42
                          Demonia 10x Doorgelont ( althans een lont erlangs gelegt want er zit geen reservelontje aan )

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Bakker023 Bekijk bericht
                            Demonia 10x Doorgelont ( althans een lont erlangs gelegt want er zit geen reservelontje aan )


                            Nice, en zo creëer je een cakebox van 80 schots voor nog geen € 30,00
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              #44
                              Inderdaad, zeer leuk gedaan en het kost haast niets.
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #45
                                Adviesprijs 2019: € 9,95
                                Voorverkoopprijs 2019: €4,99
                                www.huismanvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X