Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aftershock Color Insanity

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Zieke beelden Avalanche! Jammer dat het niet gefilmd is, dat moet een beste bak lawaai hebben gegeven!

    Gingen ze allemaal tegelijk???


    Nu ik dit topic eens door ga, moet ik deze toch ook eens proberen. Nog nooit gehad, maar als t goed knalt lijkt het een no-brainer voor die actieprijzen!

    Comment


      Bij VWPD staat deze nog best goedkoop, maar ik hem niet echt voor een echt goede prijs gezien laatste 2 jaar.
      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

      Comment


        Zie dat iedereen hier erg tevreden over is, dat word een bergje inslaan

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
          Zieke beelden Avalanche! Jammer dat het niet gefilmd is, dat moet een beste bak lawaai hebben gegeven!

          Gingen ze allemaal tegelijk???


          Nu ik dit topic eens door ga, moet ik deze toch ook eens proberen. Nog nooit gehad, maar als t goed knalt lijkt het een no-brainer voor die actieprijzen!
          Nee, ik heb ze destijds oplopend geschoten. Dus de eerste paar rijen met gewoon Visco verbonden, toen snelllont, en de laatste rij met tapematch.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
            Bij VWPD staat deze nog best goedkoop, maar ik hem niet echt voor een echt goede prijs gezien laatste 2 jaar.

            Bedoel je de Valk Thunder cake 10 shot á €3.50? Is dat inderdaad een omlabeling?
            The 31st of December..

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
              Bedoel je de Valk Thunder cake 10 shot á €3.50? Is dat inderdaad een omlabeling?
              Ja dat is een omlabeling zo ver ik weet.
              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

              Comment


                Straatfilm!
                https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

                Comment


                  Deze keer 2 tegelijk geschoten.

                  https://store.steampowered.com/curator/43922535

                  Comment




                    Wat een geweldige dingen zijn dit, zeg! Enorme knallen voor zo'n klein ding. Ook deze deed nauwelijks onder voor Las Fallas.
                    The 31st of December..

                    Comment


                      Ze zijn zeker lekker. Ik vind ze ook verrassend. Op een of andere manier bij mij de eerst 5 schoten rustig toen een iets te lange pauze en vervolgens de overige 5 schoten al at once. Best vet

                      Comment


                        Nog niet geschoten afgelopen jaar.

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20230103_144538.jpg
Vertoningen:1
Grootte:154,7 KB
ID:	1597818
                        https://store.steampowered.com/curator/43922535

                        Comment


                          Waar de Color in de naam van deze cake vandaan komt snap ik nog steeds niet.
                          Enfin, dit jaar weer besteld (voor het laatst zeer waarschijnlijk) en het blijven leuke dingen.

                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment


                            Heb hier 3 stuks van meegenomen voor een tientje ... Leuke dingen !

                            Comment


                              Paar setjes besteld bij HuboXL. Ben benieuwd Leuk stookvoer zulke kleine cakes.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                                Heb hier 3 stuks van meegenomen voor een tientje ... Leuke dingen !
                                Waar? Graag PB!! Zijn goeie dingen weet ik uit ervaring.

                                Edit: of bedoel je tientje per stuk?
                                The 31st of December..

                                Comment

                                Working...
                                X