Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hardcore 4

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Top! Afhaalbon is ook al binnen.

    Comment


      #32
      En hier inmiddels ook het extra afhaalbewijs binnen. Prima geregeld dus! Om het helemaal af te maken zou een productvideo helemaal top zijn ;-)

      Comment


        #33


        en de officiele productvideo vanuit Vuurwerkmania
        31/12 Knalle als een malle!

        Comment


          #34
          Iemand dit kwartet afgelopen jaar nog gehad? Lijkt mij best grappig stookvoer, ondanks het vrij kleine kaliber. Verwacht er natuurlijk niet te veel van, maar zeker voor de prijs van net ietsje meer dan 2 Euro per cake... Kan niet echt tegenvallen zou ik zeggen.
          ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

          Comment


            #35
            Heb deze gewoon besteld, 2 euro per cake is gewoon geen geld.
            Het gaat mij benieuwen wat hier uit komt.
            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

            Comment


              #36
              Hele goeie cakes vanavond op de demo. Voor 2 tientjes de 4 stuks, dikke burst en meer dn prima spreiding.

              Enige puntje van aandacht. Door de opbouw van de cakes (2 rijen van 5 shots) was er een flinke pauze tijdens het 'oversteken' van rij naar rij. Echt wel een seconde of 5. Dus hij weigert niet, dat hoort!

              Voor 2 tientjes gewoon een mooi setje

              Comment


                #37
                Foto’s (even zwaar en groot als de Color Insanity’s)

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	A13B8A8D-6FD5-43C1-AA2A-FC1256A84CDF.jpg
Vertoningen:1
Grootte:179,8 KB
ID:	1577572

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	137904C4-05F9-472E-B543-AA6B79CAC4F3.jpg
Vertoningen:1
Grootte:196,2 KB
ID:	1577573

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
                  Hele goeie cakes vanavond op de demo. Voor 2 tientjes de 4 stuks, dikke burst en meer dn prima spreiding.

                  Enige puntje van aandacht. Door de opbouw van de cakes (2 rijen van 5 shots) was er een flinke pauze tijdens het 'oversteken' van rij naar rij. Echt wel een seconde of 5. Dus hij weigert niet, dat hoort!

                  Voor 2 tientjes gewoon een mooi setje
                  Heb ze zelf ook geschoten. Voor een paar euro per potje prima spul. Inderdaad het minpuntje is de vertraging tussen de 5 schoten. Effecten kwamen bij mij lekker laag.

                  Comment


                    #39
                    Deze set zit voor aankomend jaar 4 keer in mijn collectie, voor nog geen 2,50 per potje vind ik dit echt lekker stookvoer. Goede burst, redelijk gevuld met afwisseling en mooi aantal schoten voor zo'n kleine cake en prijs. Zeker een aanrader! Hierbij een eerste filmpje, zal als ze allemaal online staan alle 4 bij elkaar voegen voor de gehele set.

                    https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                    Comment


                      #40
                      Deze had ik voor een euro of 2,10 per potje, echt een spotprijs.
                      Zoals meer klein kaliber potjes van Mania presteerde deze ook heel goed.
                      Ik heb er maar één op beeld staan, maar het geeft wel een representatief beeld voor deze set.

                      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                      Comment


                        #41
                        Echt wel leuke potjes, dit jaar 4 setjes van gehaald om wat mee te klooien met W en V shape dingen. Lenen zich erg goed voor met de 2,5 euro per potje in de freak. Erg goede prijs-kwaliteit!



                        https://www.youtube.com/user/flutsjah/

                        Comment


                          #42
                          Vond ze ook erg leuk voor de prijs, komt opvallend veel uit voor zo'n klein potje.

                          Comment


                            #43
                            waar was deze zo goedkoop te vinden dan ?
                            我也喜欢年纪较大的烟花

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door ajaxciedjuhh Bekijk bericht
                              waar was deze zo goedkoop te vinden dan ?
                              Haokan in 2019.
                              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                              Comment

                              Working...
                              X