Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Sensation 500S

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door Hatertzuid Bekijk bericht
    Waar heb je deze besteld als ik vragen mag?
    Driesprong

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door DaTwinTower88 Bekijk bericht
      Gisteravond deze mooie kist in de straat geschoten. De straat gaf een standing ovation ���� Shout out naar Vuurwerk Outlet Vierhuizen waar ik deze kist hebgekocht.


      NoWorldOrder

      Bij de eerste video denk ik, daar ga ik geen 150 euro voor neerleggen. Veel slappe plofjes en kleine effect breedte. Bij de tweede video denk ik voor 150 euro koop ik hem meteen. Goed tempo, redelijk burst en prima effect breedte.

      Benieuwd welk filmpje het dichts tegen de normale productie aan zit.
      www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
        Bij de eerste video denk ik, daar ga ik geen 150 euro voor neerleggen. Veel slappe plofjes en kleine effect breedte. Bij de tweede video denk ik voor 150 euro koop ik hem meteen. Goed tempo, redelijk burst en prima effect breedte.

        Benieuwd welk filmpje het dichts tegen de normale productie aan zit.
        Ik zit met exact hetzelfde dilemma. Zoek nog een rambak voor 2:00. Beelden en meningen zijn wisselend, 50sh per cake mwoa, maar dat laatste filmpje vergroot mijn kwispeldrang dan weer wel.

        Comment


          #64


          Filmpje gevonden op YT, deze neigt toch meer richting wat we willen
          www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
            Ik zit met exact hetzelfde dilemma. Zoek nog een rambak voor 2:00. Beelden en meningen zijn wisselend, 50sh per cake mwoa, maar dat laatste filmpje vergroot mijn kwispeldrang dan weer wel.
            eens, dat eerste filmpje heeft een heerlijk tempo en prima effect grootte, maar die tweede is echt dikke poep, daar zou ik 100,- nog niet eens aan uitgeven.

            het grote verschil met name tussen filmpje 1 en 2 is het tempo, en dan bedoel ik niet alleen het tempo tussen de cakes (doorlonten) maar het tempo van de cakes zelf....

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht


              Filmpje gevonden op YT, deze neigt toch meer richting wat we willen
              wel lastig beoordelen zo mt 2 tegelijk

              Comment


                #67
                Dan is er 1 oplossing Vipergq, hem per 2 schieten
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #68
                  Als ik de filmpjes zo bekijk moet je geluk hebben een rammer te pakken te hebben die alles er in een flink tempo doorheen jaagt. Of je hebt pech en het wordt in een rustig(er) tempo afgeschoten. En eens, juist het ramtempo maakt het bij deze box.

                  Comment


                    #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht
                    Bij de eerste video denk ik, daar ga ik geen 150 euro voor neerleggen. Veel slappe plofjes en kleine effect breedte. Bij de tweede video denk ik voor 150 euro koop ik hem meteen. Goed tempo, redelijk burst en prima effect breedte.

                    Benieuwd welk filmpje het dichts tegen de normale productie aan zit.
                    bij ons ging die net als het 2de filmpje als een malle...….heb m dit jaar alweer besteld

                    Comment


                      #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Wel totale chaos deze bak hahahaha

                      Poahhhh wat een rammert!
                      Brrrap, lekker knallen

                      Comment


                        #71
                        Als hij hier voor een lekkere prijs komt dan neem ik hem zeker mee.
                        https://store.steampowered.com/curator/43922535

                        Comment


                          #72
                          Ik heb deze rambak zojuist maar even meebesteld voor 130.

                          Maar ik begrijp dat je hem zelf door moet lonten (op de juiste manier)
                          https://www.youtube.com/@vuurpijl

                          Comment


                            #73
                            Sterk! Ik twijfel namelijk al 2 maanden of ik deze moet bestellen of niet hahaha

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door BIEM Bekijk bericht
                              Sterk! Ik twijfel namelijk al 2 maanden of ik deze moet bestellen of niet hahaha
                              Dat had ik dus dus ook! Maar uiteindelijk toch maar gewoon gedaan!
                              https://www.youtube.com/@vuurpijl

                              Comment


                                #75
                                Besteld!

                                Dit lijkt me een goede manier om een seintje af te geven aan de overheid
                                Op naar een blijvende traditie.

                                On topic: erg benieuwd naar deze box, dit wordt m'n eerste ervaring met zowel een mega box als een 20mm box. Hopelijk komen er redelijke klappen vanaf.
                                31-12 kijk ik op m'n uurwerk; tijd voor vuurwerk!

                                Comment

                                Working...
                                X