Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 75

Discussie: Eurostar Fireworks

  1. #31
    VWC-Lid Happiness's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 januari 2010
    Berichten
    6.053
    Thanks
    8.985
    5.191 waarderingen in 2.008 posts
    Bedankt voor de info Peter. Bij mij ook geen achterdocht hoor. Meer iets van laat eens wat meer weten.
    De filmpjes zien er goed uit ik ben benieuwd wat er verder gaat komen.
    December Will Be Magic Again!!

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Wanneer houd je een demo peter?

    En voor welk bedrijf schoot je shows?

  3. #33
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Onderstaande post doen mij nieuwsgierig maken.
    DFP staat wel voor kwaliteit en waarschijnlijk komt daar wel iets moois uit.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  4. #34
    VWC-Lid moesten's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 september 2013
    Berichten
    696
    Thanks
    402
    593 waarderingen in 200 posts
    Zijn er al dealers bekend van deze inporteur?

  5. #35
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Misschien kan je een freak demo met freak prijzen doen zodat je iig een goeie kickstart hebt in je omzet?!

  6. #36
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Een hoge omzet staat niet gelijk aan winst. Die paar tientjes winst die je maakt is veelal niet de moeite waard. Anders zouden 75% van de vuurwerkwinkels het doen, nu doet misschien 5% het.
    "I came in like a crackling ball."

  7. #37
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
    Een hoge omzet staat niet gelijk aan winst. Die paar tientjes winst die je maakt is veelal niet de moeite waard. Anders zouden 75% van de vuurwerkwinkels het doen, nu doet misschien 5% het.
    Daarbij is een demo geven echt heel veel werk. En het kost een vermogen.

    Wel ben ik het eens met Sirens dat het een boost kan geven. Ik zou dat echter wel in het tweede jaar doen. Als een aantal producten goed zijn ontvangen trek je de aandacht van de liefhebbers en kan een demo (met video's door freaks, etc) een hoop opleveren...

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.887 waarderingen in 966 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
    Een hoge omzet staat niet gelijk aan winst. Die paar tientjes winst die je maakt is veelal niet de moeite waard. Anders zouden 75% van de vuurwerkwinkels het doen, nu doet misschien 5% het.

    Massa is kassa.....!

    Je hebt geen id wat het met de prijs doet als je ipv 50 naar 150 of 200 kartons gaat met je inkoop.

    Denk dat er ook maar weinig freaks in aanraking komen met deze producten zonder freak demo en verkoop.

  9. #39
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Dat scheelt op 50 naar 150 ongeveer een 0.75 $.........per doos.
    Dus een stuk minder dan men waarschijnlijk denkt

    Gr
    Marchel
    Extreme Pyromaniac for life.

  10. Deze gebruiker waardeert PYROMANIAC 1975 voor het bericht:


  11. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Berichten
    3.721
    Thanks
    2.535
    2.817 waarderingen in 1.211 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
    Dat scheelt op 50 naar 150 ongeveer een 0.75 $.........per doos.
    Dus een stuk minder dan men waarschijnlijk denkt

    Gr
    Marchel
    Haha Marchel, je vergeet 1 ding. Het is niet alleen het verschil qua inkoop, maar ook het verschil in winst dat je maakt van 50 dozen naar 150 dozen bij de verkoop. ;)

  12. #41
    VWC-Lid PYROMANIAC 1975's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2007
    Locatie
    Noord-brabant
    Berichten
    3.984
    Thanks
    8.013
    6.947 waarderingen in 1.827 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
    Haha Marchel, je vergeet 1 ding. Het is niet alleen het verschil qua inkoop, maar ook het verschil in winst dat je maakt van 50 dozen naar 150 dozen bij de verkoop. ;)
    Beter back on topick.
    Want anders word dit een andere discussie.

    Dus over op Eurostar Fireworks

    Gr
    Extreme Pyromaniac for life.

  13. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 augustus 2017
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    28 waarderingen in 2 posts
    Hallo allemaal,

    Het word intussen hoogtijd om mijzelf eens voor te stellen, aangezien de discussie over een nieuw importeur al een tijdje gaande is.

    Onder de merk naam Eurostar Fireworks importeren wij consumenten vuurwerk naar Nederland.
    De voorbereidingen in de aanloop voor het importeren van vuurwerk zijn omstreeks september 2016 al gestart, maar voordat je als ondernemer, compleet nieuw in deze branch ( maar niet zonder kennis ) daadwerkelijk van start kunt gaan zijn er gewoon heel veel voorbereidingen denk hierbij aan, vergunnigen en certificeringen die je nodig hebt voordat je uiteindelijk de buitenwereld bekend kunt gaan maken dat er een nieuwe speler in het veld staat.

    Eurostar Fireworks staat geheel op zich zelf en is geen partner onderneming van een andere grote vuurwerkimporteur, wij beschikken zelf over de mogelijk heden voor de kwaliteit controles van onze producten in China, het mogen toepassen van de gaas-verpakking en natuurlijk werken we met een betrouwbare organisatie samen die de CE, en type keuringen voor ons uitvoert. en natuurlijk hebben wij de kennis in huis om onze producten zelf te kunnen ontwerpen.

    Het idee voor het opstarten van een onderneming in de vuurwerk branch is eigenlijk ontstaan door mijn grote passie voor vuurwerk zelf. Niet allen het zelf mogen afsteken van het vuurwerk op 31 december maar ook de sfeer die vuurwerk met zich mee brengt.
    In deze opzet kan ik als ondernemer mij van A tot Z uitteven met vuurwerk, van het ontwerp op kantoor tot het zien van de resultaten in real live in China, wellicht een droom baan voor velen onder ons.... (echter worden alleen altijd de leuke kanten van het vak belicht :-) )

    De doelstelling die ik heb met Eurostar Fireworks is het op de markt brengen van kwalitatief hoogwaardig vuurwerk, dit moet je interpeteren als vuurwerk dat constructief hoogwaardig van kwaliteit is, denk hierbij aan heldere kleuren, leuke en bijzondere effecten maar natuurlijk ook een goede dekking van je effect wanneer deze geschoten wordt. Met deze gedachten is er daarom ook gekozen om alle artikelen uit te voeren in Cakes met een diameter van 30MM en een juiste hoeveelheid lading om dit alles goed tot zijn recht te laten komen.
    We proberen onze producten zo perfect mogelijk te maken, en na afloop van het seizoen onze producten te evalueren en waar nodig kleine wijzigingen door te voeren, en natuurlijk niet te vergeten dat we ons best doen om ieder jaar een aantal nieuwe artikelen te ontwerpen en uit te brengen op de markt.

    ik hoop dat ik op deze manier wat meer duidelijkheid naar boven breng over Eurostar Fireworks,
    mochten er vragen, suggesties of opmerkingen zijn hoor ik dat natuurlijk graag van jullie.

    Groeten
    Remon

  14. Deze 13 gebruikers waarderen EurostarFireworks voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  15. #43
    VWC-Lid moesten's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 september 2013
    Berichten
    696
    Thanks
    402
    593 waarderingen in 200 posts
    Klinkt veel belovend. Wat ik mis is een dealer overzicht

  16. #44
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Inderdaad, klinkt erg positief. Ben zeer benieuwd wat het allemaal gaat brengen. Ontzettend veel succes en plezier.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  17. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2012
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    244
    Thanks
    199
    195 waarderingen in 112 posts
    De producten van Eurostar die ik tot dusver heb gezien zien er smakelijk uit, mijn complimenten!

    Het zal een flinke klus zijn om als nieuwe speler op de markt een goed plekje te veroveren maar ik hoop van harte dat het zal lukken, ik wens jullie alle succes!

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •