Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - Redhead Willow

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Wat een schitterende bak is dit zeg. Effectgrootte is echt meer dan goed, het effect zelf vind ik ook erg mooi. Kijken of we deze nog kunnen scoren!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Tegenvaller van de avond. Mooie effecten maar 3 exact dezelfde cakes en de pauzes ertussenin zorgen ervoor dat hij het geld niet waard is. Gelukkig maar de helft voor betaald.
      https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

      Comment


        #18
        https://www.youtube.com/@mikosjepyro

        Comment


          #19
          Ik vond het een erg mooie en vooral sierlijke box. Dit is voor mij geen box om na 00:00 te schieten, daar is het tempo te laag voor. Maar deze box is erg mooi om rustig in de vooravond te schieten en zo in alle rust van te genieten.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #20
            Dit vond ik misschien wel één van de sierlijkste boxen die ik geschoten heb. Het tempo is niet al te hoog, maar daarom wel geschikt om er even van te genieten en rustig staan te kijken. De effecten waren erg groot, de kleur rood schitterend. Éen van de Redwire toppers wat mij betreft. Film volgt!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Mooie cakebox, maar voor de normale prijs zou ik hem laten staan. Dit door het eentonige effect en de pauzes tussendoor. Met de Black Friday korting was deze leuk om eens gehad te hebben.

              Comment


                #22
                Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling.

                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    #24
                    Niet de beste kwaliteit, gefilmd met de telefoon vanuit de hand. Te zien vanaf 4:03 tot 5:08.

                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
                      Deze bak wel voorbij zien komen en was onder de indruk van de kleuren en effecten, echt een mooie sierlijke bak met een goede burst. Wat mij betreft wel een aanrader, helaas kan ik er geen film van vinden.
                      Jaartje geleden wel onder de indruk, dit jaar hadden daarom per 2 geschoten en dat is zeker de moeite en het geld waard! Dikke aanrader, prachtige kleuren en langdurige bak.

                      Comment


                        #26
                        Heerlijke bak dit. Komt er dit jaar zeker weer.

                        Comment


                          #27
                          Onderschat product, echt een prachtige doos.

                          Comment


                            #28

                            Comment


                              #29
                              Ontzettend dikke bak, vorig jaar op een demo gezien. Eens kijken of ik hem toevallig ergens tegenkom dit jaar. Hij gaat op de lijst om eens een keer in de straat te zetten iig.
                              Laatst aangepast door Komkommer; 13 July 2019, 21:22.

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
                                Ontzettend dikke bak, vorig jaar op een demo gezien. Eens kijken of ik hem toevallig ergens tegenkom dit jaar. Hij gaat op de lijst om eens een keer in de straat te zetten iig.
                                Hoeveel wil je er?

                                Comment

                                Working...
                                X