Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - Turbo Salute 100-9

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Deze gister live gezien. Helaas gefilmd met de mic uit. hij was prima voor een nl knalcake.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
      Deze gister live gezien. Helaas gefilmd met de mic uit. hij was prima voor een nl knalcake.

      Salvo's of rapid fire?

      Comment


        #33
        Toch geluid bij deze.

        Film:

        Comment


          #34
          Zo die ramt er goed op los. Wel jammer van het napruttelen. Hoe klonken de knallen irl?

          Comment


            #35
            Zo dan, kort maar krachtig. Redwire doet het goed dit jaar Of is dit ook een omlabeling??

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door Dionysus Bekijk bericht
              Zo dan, kort maar krachtig. Redwire doet het goed dit jaar Of is dit ook een omlabeling??
              De Duitse Turbo Tanker

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                Zie post#16???
                Oh sorry vergeef me!!!!! Helemaal overheen gelezen

                Comment


                  #38
                  Maar die gaat in 3 salvos zoals dat NL soviet shooters ding, deze van redWier zo te zien in 1 rapid fire?

                  Comment


                    #39
                    Ja, iets met achteraf wijsheid....en post #16 wel gelezen? Er staan namelijk dit soort dingen bij ??? Vraagtekens dus!

                    Comment


                      #40
                      Gekocht om voor 1800 af te steken ben benieuwd
                      https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                      Comment


                        #41
                        Dit was voor mij met stipt op 1 de tegenvaller van het jaar. ik vond de knal mager en de cake stopte na 8 schoten.
                        Hierdoor liep mijn finale blok niet door een aardige anti climax en dat voor een knalcake van €40,-

                        Comment


                          #42
                          Ik vond het een lekkere cake hoor. Voor het leeg schieten is een fijn geluit.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            #43
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #44
                              Deze beschikt niet over een reservelont toch? En het zijn ook geen kartonnen tubes?

                              Ik zoek namelijk een manier om het 'napruttelen' tegen te gaan. En dus de cake achterstevoren aan te steken. Iemand suggesties dan hoor ik het graag!
                              alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

                              Comment


                                #45
                                Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
                                Deze beschikt niet over een reservelont toch? En het zijn ook geen kartonnen tubes?

                                Ik zoek namelijk een manier om het 'napruttelen' tegen te gaan. En dus de cake achterstevoren aan te steken. Iemand suggesties dan hoor ik het graag!
                                Ik zou persoonlijk een andere cake zelf versnellen door een snel viscolontje langs de tubes te laten lopen. Hier had ik dat vorig jaar gedaan, eerst een normale Piromax Titanium Salute en daarna een versnelde:



                                Met kant en klare snelle cakes krijg je weer dat ze de burst minder maken om afkeur te voorkomen.

                                Comment

                                Working...
                                X