Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - The Space Project

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
    Dan koop je hem toch voor de “oude” prijs ...
    Moet ergens wat verdiend worden toch ? Als je hem uiteindelijk voor dezelfde prijs kan krijgen ben ik het met je eens, maar 50% korting is nogal de moeite lijkt me !
    Het is natuurlijk wel fijn dat ze deze actie doen, alleen vind ik het een beetje flauw dat ze vlak voordat de actie begint de prijs verhogen.

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
      Dan koop je hem toch voor de “oude” prijs ...
      Moet ergens wat verdiend worden toch ? Als je hem uiteindelijk voor dezelfde prijs kan krijgen ben ik het met je eens, maar 50% korting is nogal de moeite lijkt me !
      Is meer een principe kwestie en nogal misleidend zulke acties.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        #33
        Je kunt ook de prijs laten staan en 30% korting geven. Betaal je hetzelfde maar het voelt beter ?
        Maar goed, mooie prijs voor deze cake, denk dat ik er één meepak.

        Comment


          #34
          Erg toffe waaier, kwam een lekker geluid van af. Heb deze in een herrie project gestopt waar meer fluiters inzaten en kwam daarinprima tot zijn recht!

          Comment


            #35
            Deze had ik nu voor het tweede jaar op rij en hij blijft fantastisch. Goede tijdsduur vanwege de 9 rijen en goede schele fluit (veel luider dan bv een Freaky whistler).

            Comment


              #36
              filmpje van Martino

              Comment


                #37
                Heeft iemand deze dit jaar nog ergens in een winkel voorbij zien komen? (uiteraard via PM ).

                Ik vond deze vorig jaar verrassend goed! Schelle fluit in heerlijke salvo's.

                Comment


                  #38
                  Lijkt weer terug in assortiment, voor €20 nu, goed nieuws; topbakkie voor onder andere waaiers.

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                    Heeft iemand deze dit jaar nog ergens in een winkel voorbij zien komen? (uiteraard via PM ).

                    Ik vond deze vorig jaar verrassend goed! Schelle fluit in heerlijke salvo's.

                    Staat in Pijnacker te koop voor een mooi prijsje
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Staat in Pijnacker te koop voor een mooi prijsje
                      Sterker nog, heb ‘m daar al besteld
                      Deze mag echt niet ontbreken.

                      Comment


                        #41
                        Best een tof ding inderdaad...even op een lijstje zetten voor erbij

                        Comment


                          #42
                          Is er iemand die hem heeft gehad en mij kan vertellen of dat deze cake een reservelont heeft?

                          Comment


                            #43
                            Karton aangeschaft van deze ben ook wel benieuwd of er een reserve lont aan zit

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Adnoctum Bekijk bericht
                              Karton aangeschaft van deze ben ook wel benieuwd of er een reserve lont aan zit
                              Daar ga je geen spijt van krijgen. Zit een reservelont aan.

                              Comment

                              Working...
                              X