Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - W-Strobe XXL

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    zo dan een hoop geld voor zo'n snelle bak, maar wel bruut geweld.

    PS: Staat de prijs wel goed?

    Richtprijs: Adviesprijs € 119,50 Online verkoopprijs € 139,50

    Adviesprijs is goedkoper dan de verkoopprijs?

    Comment


      #17
      Het filmpje in post #1 zag ik gister al voorbij komen, maar nu schrik ik toch wel van het filmpje in post #9.

      Dat het filmpje in post #1 een sample is, lijkt mij erg duidelijk. Het lijkt mij haast onmogelijk dat de 3 afzonderlijke cakes op exact hetzelfde moment beginnen, de schoten lossen aan alle 3 zeiden en vooral op exact het zelfde moment stoppen met schieten. De doorloop tijd moet dan perfect op elkaar afgestemd zijn. Niet onmogelijk, maar zeer onwaarschijnlijk voor 3 afzonderlijke cakes.

      Het concept is werkelijk fantastisch, maar ik ben toch bang dat het filmpje uit post #9 de daadwerkelijke productie is. Daarom sla ik deze dit jaar maar over, hoe fantastisch de film uit post #1 ook is.
      Al hou ik deze zeker in de gaten.

      Wel +1 voor Lesli!!! Prachtig concept!

      En Lesli kennende zit de prijs bij dit product ook aardig goed.

      Comment


        #18
        Wat een geweldig ding is dit man , als je dit in de straat hebt is dit puur genieten . Wat een Prachtbak

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door Knalpak Bekijk bericht
          zo dan een hoop geld voor zo'n snelle bak, maar wel bruut geweld.

          PS: Staat de prijs wel goed?

          Richtprijs: Adviesprijs € 119,50 Online verkoopprijs € 139,50

          Adviesprijs is goedkoper dan de verkoopprijs?
          Adviesverkoopprijs is €139,50 en dat is de prijs die deze box in de winkel zelf moet kosten.

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
            Het filmpje in post #1 zag ik gister al voorbij komen, maar nu schrik ik toch wel van het filmpje in post #9.

            Dat het filmpje in post #1 een sample is, lijkt mij erg duidelijk. Het lijkt mij haast onmogelijk dat de 3 afzonderlijke cakes op exact hetzelfde moment beginnen, de schoten lossen aan alle 3 zeiden en vooral op exact het zelfde moment stoppen met schieten. De doorloop tijd moet dan perfect op elkaar afgestemd zijn. Niet onmogelijk, maar zeer onwaarschijnlijk voor 3 afzonderlijke cakes.

            Het concept is werkelijk fantastisch, maar ik ben toch bang dat het filmpje uit post #9 de daadwerkelijke productie is. Daarom sla ik deze dit jaar maar over, hoe fantastisch de film uit post #1 ook is.
            Al hou ik deze zeker in de gaten.

            Wel +1 voor Lesli!!! Prachtig concept!

            En Lesli kennende zit de prijs bij dit product ook aardig goed.
            Filmpje 9 is ook een sample die nog aangepast. In Februari heeft niemand zijn productie nog binnen.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door Tony Bekijk bericht
              Filmpje 9 is ook een sample die nog aangepast. In Februari heeft niemand zijn productie nog binnen.
              Dus de snelle versie moet de productie worden als ik het goed begrijp?
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #22
                Als je budget rond de 1000 euro ligt is dit een prima cake, althans als de openingspost HET product is wat je krijgt. Maar als je niet zoveel te besteden heb, wacht, althans ik, liever tot er zekerheid is.
                Website: https://www.rfgfireworks.nl

                Comment


                  #23
                  Zekers een mooi ding! Vindt hem op bijde filmpjes goed overkomen.
                  Light some fireworks, and see who answers.

                  Comment


                    #24
                    Ik vind het persoonlijk juist echt een gruwelijke cakebox! Lekker rammen met een prachtig effect, een goede afsluiter/pre-finale van een project of showtje.

                    Comment


                      #25
                      Leuke box,mooie kleuren alleen beetje erg veel geld voor 20 seconde

                      Comment


                        #26
                        Gave box hoor! dit soort producten passen precies in mijn straatje dit word voor mij een hebbe dingetje.
                        075 zaantjee

                        Comment


                          #27
                          Oei oei wat een gave box zeg!!

                          Wel eerst even een demo afwachten hoe deze in Nederland presteerd
                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            #28
                            Haha WTF. Die komt er sowieso in, al dan niet in tweevoud!

                            Comment


                              #29
                              Dit zijn de producten die niet mogen ontbreken in een dikke show. Mits goed op de demo, zeker aanwezig!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Dit is al een bestaand product, die gaat echt niet opeens anders presteren.

                                Comment

                                Working...
                                X