Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - Hardcore Master

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door alkan075 Bekijk bericht
    Ik vond de twee honderd euro meer dan waard! Was op de demo echt een heerlijk bak
    Smaken verschillen natuurlijk, maar ik zou voor die prijs nog eerder 2x een 19-shots assortiment aan elkaar doorlonten met een paar tegelijk als finale. Voor die 279 euro die deze bak trouwens kost kan je op sommige freaksites wel 3x een 19-shots assortiment halen.

    Ik kreeg bij deze bak last van mijn nek op een gegeven moment. Zegt ook wel wat

    Comment


      #32
      Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
      Net op een demo gezien. Totaal geen spektakel en de boeketten zijn vaak niet heel goed uitgewerkt. Zitten soms leuke stukjes tussen, maar wat mij betreft zeker geen 200 euro of meer waard.
      Ik vond hem prima.
      Maar ik zal hem persoonlijk nooit nemen.
      Te veel door elkaar, een schiet maar raak voor een knaak.
      Kom zei de vis in de vissenkom.

      Comment


        #33
        Oorspronkelijk geplaatst door Willymeuf Bekijk bericht
        Smaken verschillen natuurlijk, maar ik zou voor die prijs nog eerder 2x een 19-shots assortiment aan elkaar doorlonten met een paar tegelijk als finale. Voor die 279 euro die deze bak trouwens kost kan je op sommige freaksites wel 3x een 19-shots assortiment halen.

        Ik kreeg bij deze bak last van mijn nek op een gegeven moment. Zegt ook wel wat
        Dat hij lang duurt?
        Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

        Comment


          #34

          Comment


            #35

            Comment


              #36
              Vanavond voor het eerst live gezien in Zoetermeer. Prima bak maar zonder constante wow-factor. Langdurig en in principe afwisselend genoeg. Wat opviel was dat de burst niet altijd even steady was, en daarmee was ook de effectspreiding variërend. Met name de blink en crackling boeketten gaven forse dreunen terwijl goud over het algemeen minder bedeeld was. Eeuwig zonde want hij ramde op sommige momenten goed door. Ik heb 'm besteld, en hoewel het in de straat waarschijnlijk meer dan prima zal zijn, ben ik na het live zien toch gaan twijfelen. Zeker na die absurde dreunen van sommige andere Red Wire producten.

              Ben 'm helaas vergeten te filmen. Dus als iemand deze bak vanavond wel 'op tape' heeft gekregen houd ik me aanbevolen. Zou 'm graag nog eens vergelijken.

              Comment


                #37
                Helemaal mee eens. Een prima, langdurige bak. Zonder echt de aandacht te trekken op een moment. Viel me ook op dat de effectgrootte niet constant is.

                Comment


                  #38
                  Ik vond het op basis van de demo ook een leuk bakkie van 39kg. Ik miste wel wat variatie, die was er alleen in effecten, maar bijvoorbeeld niet in tempo of shape. Een finale was bovendien ook leuk geweest.

                  Comment


                    #39
                    Toch blij dat ik voor de tournament box gekozen heb. Vond hem vrij wisselvallig op de demo en finale is het net niet.
                    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                      Toch blij dat ik voor de tournament box gekozen heb. Vond hem vrij wisselvallig op de demo en finale is het net niet.
                      Misschien kun je dit beter niet lezen, maar de Tournament box presteerde bij de demo van de vuurwerkhal echt heel veel slechter dan deze box gisteren... dat vind ik tenminste.

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door bonzo26 Bekijk bericht
                        Misschien kun je dit beter niet lezen, maar de Tournament box presteerde bij de demo van de vuurwerkhal echt heel veel slechter dan deze box gisteren... dat vind ik tenminste.
                        Dat klopt idd die is compleet anders als voorgaande jaren....ik heb deze gister live mogen aanschouwen en opzich zijn de effecten en burst knallen prima maar qua variatie viel die me tegen. Ook qua tijdsduur toch net iets teveel van t goede

                        Comment


                          #42
                          Zal mij benieuwen vanavond. Deze net opgehaald en gewonnen met de Red Wire prijsvraag hier op VWC.

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191231_111215.jpg
Vertoningen:1
Grootte:142,7 KB
ID:	1577851
                          31/12 Knalle als een malle!

                          Comment


                            #43
                            En hoe is die bevallen Fausto?

                            Comment


                              #44
                              Hij duurde wat lang maar ik vond het een prima bak. Veel variatie en bovendien kijkt de buurt zijn ogen uit als je met zo'n bak aan komt zetten haha

                              31/12 Knalle als een malle!

                              Comment


                                #45
                                Weet iemand het kruitgewicht hiervan? Hij staat voor 150 piek te koop bij onze oosterburen in Gronau.
                                The 31st of December..

                                Comment

                                Working...
                                X