Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RedWire - Brocade Blaster

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
    Die laatste uitspraak daar zijn de meningen zeer over verdeeld... na de demo zijn wat maten van me niet bijzonder enthousiast... erg voorzichtig uitgedrukt...
    Hoe bedoel je dat?
    Ik lees hier toch voornamelijk dat redwire op de afgelopen demo's het erg goed doet.

    Ik ga het doosje wel een handje helpen zo te zien. Die pauzes zijn echt killing.
    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

    Comment


      #17
      Top merk, top bak.
      https://store.steampowered.com/curator/43922535

      Comment


        #18
        Dit was vanavond samen met de Double Camuro de topper van de avond. Net als alle andere artikelen van Red Wire, die met kop en schouders boven alles uit staken.
        Vuurwerk doet de duivels dansen

        Comment


          #19
          Grappig / bijzonder. Staat echt haaks op de terugkoppeling van een maat. En die kennen jullie allemaal heel goed hier op het forum. Die gaf aan dat het vooral erg hoog schoot en daardoor tegen viel

          Comment


            #20
            Prachtig monstertje vins ik dit, perfect tempo, hoge kwaliteit effecten, burst en spreiding en dan is de prijs ook nog goed. Op de lijst voor volgend jaar

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
              Grappig / bijzonder. Staat echt haaks op de terugkoppeling van een maat. En die kennen jullie allemaal heel goed hier op het forum. Die gaf aan dat het vooral erg hoog schoot en daardoor tegen viel
              Misschien is hij kleiner dan ik, ik ben namelijk nogal lang hahahaha

              Maar ff serieus : tja, je ziet gelukkig dat smaken verschillen en dat is maar goed ook
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #22
                Deze bevat 1300g NEM. Als hij presteert zoals op de demo weten ze een aardig dik effect uit die 13 gram per schot te krijgen

                Comment


                  #23
                  Heerlijk blokje dit echter wel te duur. Ik heb er erg weinig voor betaald maar volgend jaar zou ik er max 70€ voor betalen. Zelf opnieuw doorlonten is ook een must. De pauzes zijn echt killing bij dit soort blokjes.
                  https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                  Comment


                    #24
                    Pauzes kloten, ok, maar verder waarom maar 70e waard? Burst? Grootte?

                    Comment


                      #25
                      1300 gram,25mm en een tijdsduur van 40sec bij fatsoenlijk doorlonten. Daar betaal ik geen €99,- voor.
                      Burst en tempo was echt dik in orde, echt wel van genoten.
                      https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                      Comment


                        #26
                        Vond dit blokje echt fantastisch. Heerlijk tempo en geweld. Deze komt volgend jaar weer in mijn huis. De dubbele cammaro van redwire daarentegen niet.

                        Comment


                          #27
                          Geweldige bak was dit ja. Boeketgrootte en burst waren meer dan prima, met een moordend tempo. Ik zou er zelf ook geen 100 euro voor over hebben, daarvoor is hij me net te kort en 1.3kg kruit is relatief weinig. Met een freakactie is het wel zeker een aanrader, spektakel gegarandeerd.

                          Comment


                            #28
                            Straatfilmpje gevonden

                            Comment


                              #29
                              Heerlijke rambak..knalt echt heerlijk door niet te hoog niet te laag met een goede boeketgrote..mijne was helaas nog een beetje vochtig maar met een jaartje drogen en met een kleine freakkorting volgend jaar weer in de straat

                              Comment


                                #30
                                Bij deze ook een filmpje van mijn kant, gefilmd door mijn pa:

                                Comment

                                Working...
                                X