Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 90
  1. #1
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts

    [Verslag] Bezoek Rubro 21 juli 2017

    Bezoek Rubro 21 juli 2017

    Vrijdag 21 juli zijn Wesley, Jaco en ik afgereisd naar Wierden voor een bezoek aan Rubro Vuurwerk.
    Aangekomen werden we hartelijk verwelkomd door Ruud, die direct vroeg of we nog honger hadden.
    Dat lieten we ons geen twee keer zeggen en Ruud bestelde snel eten. We namen plaats in de mooie showroom en al snel werd het eten bezorgd. Heerlijke hamburgers en goede friet. Wel een keer iets anders dan chinees, maar absoluut niet minder lekker!



    Na het eten konden we onder het genot van een lekker drankje onze vragen stellen. Dit keer dus niet veel foto’s maar een verslag bomvol nieuwe info!


    Nieuwe producten dit jaar
    Maar nu het belangrijkste! De nieuwe producten dit jaar! Er komen bij Rubro best veel nieuwe producten namelijk. De productie loopt goed op schema en men is voorzichtig al bezig met volgend jaar. Zelfs de folder is al zo goed als klaar. De focus op dit jaar is namelijk ook dat alles ruim op tijd binnen zal zijn. Uiteindelijk is dit uiteraard wel afhankelijk van de weersomstandigheden en verdere perikelen in China, maar zoals het nu uitziet, zullen de producten eerder binnen zijn dan voorgaande jaren. Mooi nieuws dus!
    Maar wat komt er eigenlijk aan nieuwe producten dit jaar? Jullie hebben iig al kunnen lezen dat de Gravity een twijfelgeval was. Maar deze komt iig zeker terug. Echter niet in een 45 schots cake, maar in een 35 schots variant. Verder komen er over de gehele linie uitbreidingen. De Blitz-lijn zal worden uitgebreid met een aantal boxen waaronder een 500 schots box van 10 500 grammers. We weten allemaal dat afgelopen jaar de Transbomber ook in deze lijn zat, dus de verwachtingen zijn hierbij hoog! Verder zal de event-lijn ook worden uitgebreid met boxen waaronder een 484 schots box met 12 cakes van 500 gram! Wij hebben hier al enkele effecten en films van mogen bewonderen en zijn reuze enthousiast! In de eventlijn komt ook een nieuwe waaierbox! Ook komt Rubro met een aantal nieuwe 1+1 gratis cakes die erg scherp geprijsd zijn. Mooie prijsknallers met goede effecten. Hier heb je dus echt geen miskoop aan. Daarnaast zal Rubro ook met een aantal losse cakes komen tegen goede prijzen.

    Dit jaar komt Rubro ook met een gehele Compound-lijn. Deze lijn zal de “Special Forces boxen” gaan heten. Hierin zullen dit jaar 4 boxen komen tegen prima prijzen. Ook het label is erg vet!

    Tijdens de demo maken wij al deze productinfo in 1x weer bekend zoals jullie van ons gewend zijn!


    Demo 2017
    Over de demo gesproken. Deze zal dit jaar wederom ongeveer op dezelfde locatie zijn als vorig jaar en de demo is vrij toegankelijk. Dus iedereen is hier welkom. Toegang is gratis en de demo vind plaats op 29 augustus te Wierden en start rond 21.30 uur. De precieze locatie is Het Zuidebroek te Wierden De dealeravond zelf is uiteraard alleen voor winkeliers.
    Nieuw bij deze demo is dat de demo nog breder wordt opgezet. De producten worden verder uit elkaar gezet zodat erg duidelijk is wat de effecten zijn van 1 product. Een erg goede zet in mijn ogen!
    De demo zal wederom worden afgesloten met een hele dikke finale! Kom dus kijken!


    Vragen van de leden
    Omdat met dit verslag nog niet alle vragen van de leden zijn beantwoord komen hieronder de resterende vragen aan bod:


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
    Zit er nog een nieuwe knalcake aan te komen a la secret salute?
    Er zal niet een nieuwe knalcake ala de secret salute komen. Wel zal de secret salute in ere worden hersteld. De kwaliteit van deze was Rubro helaas ook opgevallen en men wil deze cake weer in ere herstellen. Bij Rubro is geen voorraad meer van deze cake dus alleen de nieuwe versie zal worden uitgeleverd! Als de cake op tijd binnen is zal deze uiteraard op de demo worden geschoten!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
    Komt er een nieuwe variant van de Transbomber maar dan met andere effecten op de markt? De Transbomber is zo overweldigend. Mij lijkt een felle kleuren variant a la Transbomber ook mooi.
    Nee, de Transbomber blijft een uniek product. Wel komt die dit jaar gewoon weer terug.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Blijven jullie cakeboxen hetzelfde doorlontsysteem bevatten of krijgt de 2017 productie ( dus voor nieuwe maar ook voor bestaande cakeboxen ) het compoundsysteem?
    Alleen de compoundlijn zal compound bevatten. De rest van de boxen zullen de normale lontsystemen blijven bevatten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door basicd Bekijk bericht
    Momenteel mis ik bij Rubro een mooie crossette cake, zoiets zoals er in de Horizon Z3 box zit. Gaat Rubro dit nog los al dan niet i.c.m. een ander effect op de markt brengen?
    Voor dit jaar zal er helaas voor jou geen enkel crosette cake komen. Rubro zal dit idee volgend jaar zeker meenemen in hun keuze.



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bertensandra Bekijk bericht
    Komen jullie ook weer met mooie waaiercake's bijvoorbeeld die zoals van flash of the gods?
    Jazeker, in de verschillende lijnen (Event, Blitz en de compound lijn) zullen waaiercakes komen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Is het een idee om meerdere versie's van de Daisy Beam te maken? Er zijn op dit moment al redelijk wat varianten met de spinning tail, echter zijn dit vaak de grotere cakeboxen.
    Dit jaar zullen er in ieder geval geen verschillende versies van de Daisy Beam komen. Maar Rubro zal dit wel meenemen in hun zoektocht voor volgend jaar vast. De Daisy Beam is namelijk een erg goede cake vind men ook bij Rubro!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Komkommer Bekijk bericht
    Ik weet niet of het al gesteld is maar komen er nog meer boxen in de goedkope prijsklasse als Sick Six?
    En komen er nog andere 2 cake boxen zoals Spring Break/The Cult ?
    Nee, wel komen er boxen in een net wat hogere prijsklasse en komen er pakketten. Daarnaast komt Rubro dus ook met nieuwe 1+1 gratis cake combinaties.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
    Zijn er plannen voor een uptempo cakebox,met meer kleur en variatie,en zonder crackling?
    Nee, wel combinaties van effecten en verschillende tempo’s. Daarnaast heeft Rubro natuurlijk al de Transbomber en de 4Seasons natuurlijk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
    Rubro biedt veel maar ik mis nog een cake met 3-traps (rauwe) fluiters. Dit zou een welkome aanvulling zijn.
    Men blijft hier naar op zoek. Echter is men de kers op de taart qua fluit nog niet tegengekomen helaas.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
    De geruchten gingen begin dit jaar rond dat het BPN bezig is de (kleine) singleshots uit de Nederlandse handel te halen. Het blijven vooralsnog geruchten. Aangezien Rubro ook lid is van het BPN ben ik wel benieuwd of jullie hier al wat meer duidelijkheid over kunnen geven?
    Dit jaar worden ze nog gewoon verkocht en Rubro heeft de single shots ook weer gewoon ingekocht. Ze worden dus vooralsnog dit jaar niet uit de handel gehaald.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevin010 Bekijk bericht
    Er zijn ook een paar winkels die artikelen van Rubro verkopen met een eigen winkel label (Valk en Vuurwerk Outlet). Hiermee denk ik aan de Valk 19sh/lucky nr 19 en aan de Valk ti-thunder/Air damage. Is het in de planning om deze artikelen ook landelijk te gaan verkopen? Of is de valk 19sh/Lucky nr 19 een omlabeling van een bestaand assortiment?
    Helaas zullen deze producten niet landelijk verkocht gaan worden. Rubro heeft deze service voor een winkelier als de winkelier dit wil. Dit private label blijft dan ook voorbehouden voor de winkel.

    Wij bedanken Rubro voor een leuke avond en gezellig bezoek. Wij verheugen ons nu al op de komende demo!

  2. Deze 25 gebruikers waarderen bassie1978 voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  3. #2
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Keurig verslag weer Bas van een erg leuke en informatieve avond.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Mooi verslag.
    Wat betreft de verbreding v.d. demo, een toevoeging die ik alleen maar kan toejuichen. Goed werk!

  6. Deze gebruiker waardeert YorickT voor het bericht:


  7. #4
    VWC-Lid Vlinderbommetje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 december 2010
    Berichten
    906
    Thanks
    6.287
    749 waarderingen in 281 posts
    Weer een prima verslag! Laat de producttopics maar komen.

  8. Deze gebruiker waardeert Vlinderbommetje voor het bericht:


  9. #5
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
    Weer een prima verslag! Laat de producttopics maar komen.
    Daar zijn we achter de schermen al druk mee bezig .
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  10. Deze 2 gebruikers waarderen omepje voor het bericht:


  11. #6
    VWC-Lid Beastmode's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2016
    Locatie
    Beastyville
    Berichten
    2.811
    Thanks
    11.326
    4.388 waarderingen in 1.720 posts
    Prima en duidelijk verslag weer hoor. Laat inderdaad die nieuwe topics maar komen, can't wait

  12. Deze gebruiker waardeert Beastmode voor het bericht:


  13. #7
    Super Moderator Djaimy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2009
    Berichten
    6.205
    Thanks
    19.564
    6.902 waarderingen in 2.701 posts
    Prima verslag, met een hoop bruikbare info. Ben erg benieuwd naar de grotere cakeboxen, maar zeker ook naar de uitbreiding van de Blitz-lijn. De Transbomber en Crashbox zijn vorig jaar namelijk uitstekend bevallen.

    Daarnaast blij dat de Gravity blijft, al is het in een minder shots variant. Dan moet de prijs ook iets naar beneden gaan, uiteraard. Ook geef ik ze een kans om de Secret Salute weer in ere te herstellen, dat zou subliem zijn.

    Rubro is goed bezig en zal mijn budget weer doen overschrijden ben ik bang
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. Deze gebruiker waardeert Djaimy voor het bericht:


  15. #8
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Leuk, bedankt voor het verslag!

  16. Deze gebruiker waardeert Komkommer voor het bericht:


  17. #9
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Prima verslag!

    Kan niet wachten tot de 29e om de nieuwe producten te aanschouwen!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  18. Deze gebruiker waardeert Nitraat12 voor het bericht:


  19. #10
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Een leuk en goed leesbaar verslag! Ook zijn de vragen prima beantwoord en ben ik ( samen met de rest neem ik aan ) benieuwd naar de producten op de demo! Daar zal ik denk ik helaas niet bij kunnen zijn, maar wel erg leuk dat het nu vrij toegankelijk is!

  20. Deze gebruiker waardeert MasterBsc voor het bericht:


  21. #11
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.557
    Thanks
    9.227
    3.546 waarderingen in 1.464 posts
    Mooi en duidelijk verslag. Goed dat Rubro de demo breeder gaat schieten en eerder alles binnen wil hebben.

    Kan nu al niet wachten op de demo.

    Tot dan!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  22. Deze gebruiker waardeert arviidd voor het bericht:


  23. #12
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.491
    1.722 waarderingen in 787 posts
    Secret salute in ere hersteld?
    Fantastisch!!

    Bedankt voor het verslag heren

  24. Deze gebruiker waardeert emieloss voor het bericht:


  25. #13
    VWC-Lid fireworkaddict's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2005
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    562
    Thanks
    358
    489 waarderingen in 220 posts
    Ik kijk nu al uit naar de oude vertrouwde secret salute.
    En we wachten met smart op de demo, mooi op tijd in het seizoen in ieder geval

  26. Deze gebruiker waardeert fireworkaddict voor het bericht:


  27. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 juli 2005
    Locatie
    Melkweg - Zonnestelsel - Aarde
    Berichten
    327
    Thanks
    536
    326 waarderingen in 111 posts
    Mooi verslag! Ik ben benieuwd naar de nieuwe producten
    Wie zoekt zal vinden

  28. Deze gebruiker waardeert duitje voor het bericht:


  29. #15
    VWC-Lid mikeyy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 augustus 2007
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    519
    Thanks
    590
    507 waarderingen in 155 posts
    Heel mooi verslag lekker duidelijk ook. Mooi ook dat de demo door iedereen bezocht kan worden . Top Gewoon. Ik ben zo ontzettend benieuwd na de nieuwe producten, en de Secret Salute zou wel heel gaaf zijn dat die weer de oude word . Dan word dat zeker weer inslaan

  30. Deze 2 gebruikers waarderen mikeyy voor het bericht:


Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •