Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sterling Thundershot

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Sterling Thundershot

    Artikelnummer: 1515
    Artikelnaam: Sterling Thundershot
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: ... gram
    Aantal singleshots: 6 stuks
    Effectomschrijving: ...
    Kartoneenheid: .../...
    Richtprijs: € ...

    O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl






    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Ben wel benieuwd naar het effect. Ik hoop iets nieuws (dus geen knal shock zonder enig effect). Het coolste zou natuurlijk een glitter effect zijn!

    Comment


      #3
      Misschien een xl versie omdat de kleine er volgend jaar uitgaan
      ☞M~PYRO☞

      Comment


        #4
        Van de beschrijvingen van dit doosje en de 24st. doos word je ook niet veel wijzer; allebei exploderen ze met een enorme klap. Ik verwacht eerlijk gezegd dat dit een kleinere verpakking is van de gewone Sterlings. Nog steeds leuk hoor, maar ik koop liever bulk i.v.m. gunstigere prijs.

        Comment


          #5
          €9,99... groot bedrag als het precies dezelfde zijn als die van de bulkverpakking. Denk eerlijk gezegd dat er wel iets van een effect bij moet zitten.
          Stookverslaafde

          Comment


            #6
            Het zijn beduidend grotere singleshots dan de bulkverpakking. Heb van de week de dummies uitgestald en was verbaasd over de grootte, maar dat zecht natuurlijk nog niks over de uitwerking.
            VUURWERK BRUCHEM

            Comment


              #7
              Toch weer de hoop van een dikke blinker boeket in een single shot.

              Comment


                #8
                Nope knalt uit elkaar zonder effect als ik t goede filmpje gezien heb..

                Comment


                  #9
                  Waar is een film te vinden? Ben benieuwd naar deze. De knalcakes hiervan zijn wel gaaf.

                  Comment


                    #10
                    Kijk maar s op website Vuurwerk Almere Haven staat een video op...

                    Comment


                      #11
                      Dit zijn toch grotere dan die Sterling thunder met 24 in een pak.

                      Comment


                        #12
                        De dummies zijn veel groter en ook de prijs is niet mis, mij lijkt dus dat deze een effect hebben en vergelijkbaar zijn met de 1.0" van zena of defender van Wolff
                        Laatst aangepast door broodjekaas; 25 December 2017, 23:02. Reden: Kut autocorrect
                        Keep it legal!

                        Comment


                          #13
                          Op vuurwerkbieb gebruiken ze hetzelfde filmpje als de asian bulkpack voor deze single shots. Maar dat lijkt mij wel heel sterk aangezien deze ongeveer 5x zo duur is.

                          Comment


                            #14
                            Wij verkopen ze ook, kon het dus niet laten om er 1 te proberen alvast
                            zeer goede knal met oranje sterren boeket, viel mij zeker niet tegen, maar de prijs is wel aan de hoge kant. iets voor iemand die een paar thundershocks wil hebben welke boven de rest uitsteken.

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Dansplaat Bekijk bericht
                              Het zijn beduidend grotere singleshots dan de bulkverpakking. Heb van de week de dummies uitgestald en was verbaasd over de grootte, maar dat zecht natuurlijk nog niks over de uitwerking.
                              Geen foto bij de hand toevallig?

                              Comment

                              Working...
                              X