Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Splitting Red

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
    Na even zoeken kwam ik de DRGN Crossette tegen, is dit niet een omlabeling?
    Zou iemand dit met 101% kunnen bevestigen? Hier in de buurt is de Weco nou net niet verkrijgbaar, maar de DRGN Crossette weer wel... Lijken mij hetzelfde, maar wie weet... voor een heel kartom neem ik dat risico liever niet :-)

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
      Zou iemand dit met 101% kunnen bevestigen? Hier in de buurt is de Weco nou net niet verkrijgbaar, maar de DRGN Crossette weer wel... Lijken mij hetzelfde, maar wie weet... voor een heel kartom neem ik dat risico liever niet :-)
      Hetzelfde filmpje staat bij zowel de splitting red en de drgn crosette, beide erg mooi. Beetje te duur voor nu erbij. Met 1 karton heb je 1 grote palm in de straat staan.

      Comment


        #63
        Vond dit een echt heel erg mooie cake. Heb eens gezocht maar kan nergens een prijs vinden lager dan 35 euro en dat is nu echt niet meer normaal duur voor een 19 shots pot. Neem je er 2 dan is dat al 70 piek! Kun je je voorstellen een kartonnetje van 6 stuks van deze dingen dat je daar 210 euro voor moet betalen. Man man man, waar gaat het hier nu om. Oh wacht, het is GBV.. potver, dezelfde mensen die EVO straks onbetaalbaar maken.

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
          Vond dit een echt heel erg mooie cake. Heb eens gezocht maar kan nergens een prijs vinden lager dan 35 euro en dat is nu echt niet meer normaal duur voor een 19 shots pot. Neem je er 2 dan is dat al 70 piek! Kun je je voorstellen een kartonnetje van 6 stuks van deze dingen dat je daar 210 euro voor moet betalen. Man man man, waar gaat het hier nu om. Oh wacht, het is GBV.. potver, dezelfde mensen die EVO straks onbetaalbaar maken.
          Tip, kijk in Januari eens op de site van Almere Haven. Weet niet meer exact wat ik heb betaald maar was minder als 20 per cake

          Comment


            #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
            Vond dit een echt heel erg mooie cake. Heb eens gezocht maar kan nergens een prijs vinden lager dan 35 euro en dat is nu echt niet meer normaal duur voor een 19 shots pot. Neem je er 2 dan is dat al 70 piek! Kun je je voorstellen een kartonnetje van 6 stuks van deze dingen dat je daar 210 euro voor moet betalen. Man man man, waar gaat het hier nu om. Oh wacht, het is GBV.. potver, dezelfde mensen die EVO straks onbetaalbaar maken.
            Ik heb een karton kunnen bestellen voor 150 piek (6/1) bij de lokale winkelier die normaal gesproken niet aan karton korting doet. 150 was het probleem niet indien het maar een volle doos betrof (karton dus). Wellicht een tip om bij je lokale dealer na te vragen. Voor december vind ik het een prima prijs nog, maar dat is dan ook wel de max persoonlijk vind ik. €35,- zou ik er ook nooit voor over hebben.

            Comment


              #66
              Baal er alleen van dat deze cake maar 1 lont heeft, reserve lont nergens te bekennen

              Comment


                #67
                Misschien wel het mooiste wat ik op legaal gebied heb gezien. Een karton Splitting Red (eigenlijk DRGN Crossette) 6/1 per 2 aan elkaar doorverboden. Je betaald er 20/25 euro voor per cake (per karton), maar wat je krijgt is ongekend prachtig!

                Helaas moest ik rond 21u00 weg en hebben wij deze in de avond afgestoken met nog wat mist in de lucht, maar ondanks dat kleurde alles rood. Komend jaar staat er weer een karton van 6 op de lijst! Zeker een aanrader voor elke liefhebber/freak. Doorlonten dien je wel te improviseren gezien deze geen reservelont heeft, maar dat ging hier meer dan goed doormiddel van snel visco en tapematch.

                Van laag komende sterren is geen sprake! Gelukkig ook. Dit jaar wil ik eerst 2x de Red Wire Autograph Box afsteken en daarna deze weer.

                Bewust verticaal gefilmd, omdat ik alles goed in beeld wou brengen zonder steeds op en neer te gaan met de mobiele telefoon (camcorder dit keer uitgeleend).

                Laatst aangepast door BurstDuo; 2 January 2020, 10:30.

                Comment


                  #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                  Misschien wel het mooiste wat ik op legaal gebied heb gezien. Een karton Splitting Red 6/1 per 2 aan elkaar doorverboden.
                  Helaas moest ik rond 21u00 weg en hebben wij deze in de avond afgestoken met nog wat mist in de lucht, maar ondanks dat kleurde alles rood. Komend jaar staat er weer een karton van 6 op de lijst! Zeker een aanrader voor elke liefhebber/freak. Doorlonten dien je wel te improviseren gezien deze geen reservelont heeft, maar dat ging hier meer dan goed doormiddel van snel visco en tapematch.

                  Bewust verticaal gefilmd, omdat ik alles goed in beeld wou brengen zonder steeds op en neer te gaan met de mobiele telefoon (camcorder dit keer uitgeleend).

                  Mooi sierlijk en de mist heeft inderdaad geen roet in het eten gegooid. Heerlijk ook die staarten de lucht in!
                  Ik heb een kort lontje.......

                  Comment


                    #69
                    Holy moly wat ziet dat er fabelachtig mooi uit!! Bedankt voor de video, dat beetje mist maakt het nóg mooier!

                    Splitting Red heb ik 2 keer los gehad, maar dit is toch ook wel echt een heel gaaf idee zo hoor...

                    Comment


                      #70
                      Filmpje helemaal gemist, maar wat ziet dit er geweldig uit zeg. Blijft echt lang hangen en zo in de mist komt ie helemaal geweldig uit.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #71
                        Afgelopen jaar de sky splitter geschoten in de mist, en het effect was net als op dit filmpje magisch. Mooie combi mist en crossette. Toch maar wat op voorraad gaan leggen voor een misty day
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door BurstDuo Bekijk bericht
                          Misschien wel het mooiste wat ik op legaal gebied heb gezien. Een karton Splitting Red (eigenlijk DRGN Crossette) 6/1 per 2 aan elkaar doorverboden. Je betaald er 20/25 euro voor per cake (per karton), maar wat je krijgt is ongekend prachtig!

                          Helaas moest ik rond 21u00 weg en hebben wij deze in de avond afgestoken met nog wat mist in de lucht, maar ondanks dat kleurde alles rood. Komend jaar staat er weer een karton van 6 op de lijst! Zeker een aanrader voor elke liefhebber/freak. Doorlonten dien je wel te improviseren gezien deze geen reservelont heeft, maar dat ging hier meer dan goed doormiddel van snel visco en tapematch.

                          Van laag komende sterren is geen sprake! Gelukkig ook. Dit jaar wil ik eerst 2x de Red Wire Autograph Box afsteken en daarna deze weer.

                          Bewust verticaal gefilmd, omdat ik alles goed in beeld wou brengen zonder steeds op en neer te gaan met de mobiele telefoon (camcorder dit keer uitgeleend).

                          1 vd betere doorlont projecten!
                          Prachtig.

                          Comment


                            #73
                            Heerlijk projectje dit, een vol karton! In de lichte mist komt de crossette nog mooier uit de verf zeg!

                            Comment


                              #74
                              Wat een schitterende film zeg, Burstduo. Ziet er echt heel indrukwekkend uit, die tail met crosette komt perfect uit zo in de mist. Zeker een aanrader voor komende jaarwisseling, gaat per direct op de wishlist. Pér karton!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #75
                                Ik ben niet zo'n Weco freak, maar deze mag er inderdaad best wel zijn en per twee in een show doet hij het zeker fantastisch. Opgeslagen is deze cake bij deze in mijn favorieten.
                                Vuurwerk doet de duivels dansen

                                Comment

                                Working...
                                X