Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winter Night [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Deze is (nog) geen compound toch?
    Moet j deze nog met Qmatch doorlonten of heeft het standaard al een goede tempo?

    Comment


      Is inderdaad geen compound. Nee quickmatch is nergens voor nodig, gewoon de lont ver genoeg vrijmaken en onderaan doorverbinden.
      There is no such thing as enough fireworks.

      Comment


        Ik heb van deze cake1 besteld, die tails prachtig

        Comment


          Leuke langdurige box geschoten bij Orthen, jammer dat die bloed irritante grafmuziek zo hard stond.... Past totaal niet bij deze bak

          FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

          Comment


            @chrissie81 hier heb je helemaal gelijk aan zo n mooie box en dan die teringherrie op de achtergrond dat is toch echt klote...

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door elburgersc Bekijk bericht
              @chrissie81 hier heb je helemaal gelijk aan zo n mooie box en dan die teringherrie op de achtergrond dat is toch echt klote...
              Ja dat was echt irritant, stond echt veel te hard die bagger muziek.
              FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

              Comment


                Geluid van het filmpje maar uitgezet. Niet om aan te gluren (dat geluid dan). Maar wat een fijne box is dit zeg! Wauw!

                Comment


                  Ligt het aan mij of presteerde die niet echt lekker? Vocht misschien?
                  Well, that depends...

                  Comment


                    Vond hem ook niet overtuigend maar als de prijs goed is dan kan je em wel overwegen.
                    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                    Comment


                      Heb hem vanavond bij Orthen gezien. Moet zeggen dat ie me een beetje tegenviel.. zoveel lovende verhalen maar vond hem qua uitwerking niet zo bijzonder eigenlijk.

                      Comment


                        Ik verbaasde mijzelf ook na het zien van deze box, ik vond hem zelfs tegenvallen na het lezen van al de lovende reacties hier. De Limited Editions en Dragon Box presteerden veel beter in mijn ogen, constanter in kwaliteit.

                        Comment


                          Bij Kuiper Koekange gisteren presteerde ie een stuk beter.

                          Comment


                            Lijkt op 2018 batch, want dat fish effect in cake 3 uit 2017 batch zit er niet in. Tevens is het crown effect van cake 2 met die crackling is minder dik.
                            https://youtube.com/@Pyroblom

                            Comment


                              Nou, om lekker verder te speculeren is hierbij dan ook de film van deze box uit Aalsmeer!

                              Laten we lekker link gaan doen!

                              Comment


                                Dit was trouwens weer een box zonder de “swimming stars”, en bij Orthen ook. Ook de crackling bij de boeketten valt bij deze batch tegen. Het lijkt erop dat alle boxen zonder “swimming stars” iets tegenvallen.

                                De enorme wind doet de box ook geen goed natuurlijk, maar crackling en “swimming stars” is iets wat deze box juist onderscheidend maakt.

                                Comment

                                Working...
                                X