Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winter Night [Box]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik las in het freaktopic van Almere Haven dat deze eruit gaat? Kan iemand dat bevestigen?

    https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...=1#post1069208
    Work is the curse of the drinking class

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
      Ik las in het freaktopic van Almere Haven dat deze eruit gaat? Kan iemand dat bevestigen?

      https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...=1#post1069208

      Nou wat ik weet/heb van horen zeggen is dat dat uitloop artikelen zijn en productie daarvan zal stoppen (correct me if im wrong
      Eveneens PANGU ik ben bang dat wat er nu aangeboden wordt van hun ook t enige is dit seizoen
      Er zouden nieuwe artikelen komen maar ze zijn stil , zeer jammer echt mooie producten hebben ze altijd
      Geen Gemekker, Vuurwerk Is Lekker.

      Comment


        Bij Orthen stond deze box ook in de outlet.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
          Ik las in het freaktopic van Almere Haven dat deze eruit gaat? Kan iemand dat bevestigen?

          https://forum.vuurwerkcrew.nl/showth...=1#post1069208
          Deze versie is als ik het goed heb begrepen uitloop. Komt wel terug maar dan als compound, zelfde voor de Solar Storm

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
            Deze versie is als ik het goed heb begrepen uitloop. Komt wel terug maar dan als compound, zelfde voor de Solar Storm
            Ik heb zojuist even nagekeken maar ze komen niet terug in compound dit jaar staan niet op mijn lijst


            Wel de Snowstorm 2.0 80 Shots.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
              Ik heb zojuist even nagekeken maar ze komen niet terug in compound dit jaar staan niet op mijn lijst


              Wel de Snowstorm 2.0 80 Shots.
              Maar eventueel volgend jaar of zijn deze echt definitief uit de collectie?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                Maar eventueel volgend jaar of zijn deze echt definitief uit de collectie?
                Dat weet ik niet maar op dit moment niet

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerk almerehaven Bekijk bericht
                  Dat weet ik niet maar op dit moment niet
                  Zonde hoor, topper van de bovenste plank dit...
                  Work is the curse of the drinking class

                  Comment


                    Was er al een tijdje over aan het twijfelen om deze box aan te schaffen maar door een mooie actie op evo uitloop artikelen kon ik deze gewoon weg niet meer laten staan

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
                      Was er al een tijdje over aan het twijfelen om deze box aan te schaffen maar door een mooie actie op evo uitloop artikelen kon ik deze gewoon weg niet meer laten staan
                      Je was mij net voor. Heb in de plaats de Serenity genomen.

                      Comment


                        Jammer dat deze er uit gaat. Was echt een topper vorig jaar. Hopelijk kan ik er nog een vinden dit jaar.

                        Comment


                          Afgelopen jaar de 2017 versie geschoten, wat een bakbeest was dit zeg!!

                          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                          Comment


                            Man man wat een ding, jaartje gedroogd en wat een burst kwam er vanaf, jammer dat die eruit gaat.

                            Comment


                              Had deze ook freaksale met wat extra korting voor 60
                              Man man man wat een lekker doosie
                              Geen Gemekker, Vuurwerk Is Lekker.

                              Comment


                                Dit was ook wel een toppertje. Grote effecten en een leuke burst.

                                Comment

                                Working...
                                X