Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 43 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 645
  1. #61
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2009
    Berichten
    6.054
    Thanks
    4.080
    8.905 waarderingen in 3.150 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
    Geen daylight en mascleta? :(
    Huh? Juist wel! Zijn al bevestigd door Tony, zie post boven jou...
    www.huismanvuurwerk.nl

  2. Deze gebruiker waardeert gizmo75 voor het bericht:


  3. #62
    VWC-Lid romano's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Berichten
    409
    Thanks
    269
    325 waarderingen in 145 posts
    Dat zou me niks verbazen! Minder teams meer budget?

  4. #63
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.492
    1.722 waarderingen in 787 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Huh? Juist wel! Zijn al bevestigd door Tony, zie post boven jou...
    Mijn fout, verkeerd gelezen. Thanks

  5. #64
    VWC-Lid oerendhard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 augustus 2007
    Locatie
    enschede
    Berichten
    931
    Thanks
    694
    401 waarderingen in 177 posts
    Waarom teams minder.ik zou het jammer vinden.
    Dit is eigenlijk de Trophy zo zijn ze ook begonnen in 2006 een vuurwerkwedstrijd met verschillende teams.

    Alles wat daar bij komt is geweldig,maar in mijn ogen is en blijft het een Trophy.
    met hopelijk min. 5 teams die strijden om de titel.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark8585 Bekijk bericht

    Ik denk (lees hoop) dat er minder teams zijn. deze 2 staan, zena demo zullen ze denk ik niet schrappen, eindshow staat, en meen ergens als iets gehoord te hebben over een VWC show?!...

    in dat geval zijn alle shows present, en is het verlaagde aantal te vinden in de Trohy zelf (3 teams minder)

  6. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Huh? Juist wel! Zijn al bevestigd door Tony, zie post boven jou...
    Zow, zijn ze weer wakker daar op fpm!

    Dacht al bijna aan een closing vd site zo rustig is het daar.

    Ben benieuwd naar het programma.

    Ik keek nu juist uit naar de consu showtjes van de teams. Is leuk inspiratie op doen namelijk.

    We gaan t merken.

  7. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2013
    Locatie
    't Zuiden
    Berichten
    1.014
    Thanks
    1.236
    720 waarderingen in 491 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
    Geen daylight en mascleta? :(
    Kijk het bericht boven je eens.
    Je bent een runt als je jezelf geen vuurwerk gund

  8. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 januari 2009
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    64
    Thanks
    16
    64 waarderingen in 22 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oerendhard Bekijk bericht
    Waarom teams minder.ik zou het jammer vinden.
    Dit is eigenlijk de Trophy zo zijn ze ook begonnen in 2006 een vuurwerkwedstrijd met verschillende teams.

    Alles wat daar bij komt is geweldig,maar in mijn ogen is en blijft het een Trophy.
    met hopelijk min. 5 teams die strijden om de titel.



    Klopt helemaal! begrijp mij niet verkeerd. Zie de trophy zelf ook erg graag, inderdaad de bakermat van het geheel. Maar als ik moet kiezen tussen zeg maar de dayligt/mascleta en een consu showtje dan weet ik het wel :-) Als er dan blijkbaar geschrapt moet worden (helaas)

    Misschien is er minder belangstelling om als team aan de slag te gaan? want als je echt kosten wil snijden dan moet je niet in die hoek wezen...

    Maar blijven natuurlijk aannames en interpretatie van wat ik hoor en lees. van de andere shows lees ik bevestigingen,dus kan het in mijn ogen enkel een mindering in de teams zijn. Heb alleen nog niet veel mee geregen over een VWC show... De vorige keer betrof het een jubileum show van VWC, dus ik dacht dan ook eenmalig.

    Iemand die weet of het klopt dat VWC dit jaar ook weer een show organiseert?

    En als laatste. In plaats van schrappen (uit kosten oogpunt?) ben ik meer voorstander van een tientje entree bijvoorbeeld!

  9. #68
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    997
    Thanks
    2.157
    819 waarderingen in 406 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mark8585 Bekijk bericht
    (...)
    En als laatste. In plaats van schrappen (uit kosten oogpunt?) ben ik meer voorstander van een tientje entree bijvoorbeeld!
    Helemaal mee eens hoor, maar dan loopt Zena de kans haar doel voorbij te schieten: een loyaal klantenbestand opbouwen. Onwijs gaaf dat Zena dit (gratis) organiseert en hiermee kweken ze een hoop goodwill bij een hoop consumenten, zo'n evenement is hele goede reclame. Tuurlijk zou ik zelf ook een tientje of meer neerleggen voor een nog betere show of om de doorgang ervan te garanderen, maar ik snap dat ze dit niet van hun klanten willen vragen (+kans op minder bezoekers). Alleen daarom al zit Zena het einde van het jaar standaard in mijn assortiment

    Ben benieuwd wat we in Duitsland gaan zien dit jaar. Ik hoorde over 8 shows. Dus ik vermoed dat de VWC-show wegvalt (dit was 2 jaar geleden de jubilieumshow, dus ik denk eenmalig.. jammer, want het was een supershow!) en er twee teams minder zijn dit jaar. We gaan het zien, hopelijk komt Zena snel met meer info.

  10. #69
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Geweldig nieuws allemaal weer, ik heb er alweer zin in na de laatste editie helaas te hebben gemist.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  11. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Ik ben zelf ook voor een tientje entree, desnoods krijg je er 5 consumptie munten voor terug. Houd je ook meteen van dat rel volk buiten de deur.

  12. Deze 2 gebruikers waarderen Sirens voor het bericht:


  13. #71
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Leuk is hier nog geen 20 min vandaan ik woon 5 min van de duitse grens

  14. #72
    VWC-Lid Graffioso's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2014
    Berichten
    215
    Thanks
    15
    625 waarderingen in 125 posts
    Beste medevuurwerkers,

    Hierbij wat updates vanuit Belgie:

    Uiteraard zijn we superblij dat we weer een Zena Trophy mogen organiseren, deze keer dus in Duitsland, vlakbij de Nederlandse grens.

    Wij hebben reeds meerdere malen de vraag gekregen of het vuurwerk door zal gaan in het pretpark zelf, echter betreft het de locatie grenzend aan Wunderland. (Deze locatie doet meer aan Bree denken, breed veld, zowel daar waar het vuurwerk opgesteld zal worden alsook daar waar de toeschouwers zich zullen bevinden).
    De regelgeving met betrekking tot de schietafstanden zijn in Duitsland veel gunstiger als die in Belgie en Nederland. Jullie zullen dus veel dichter bij het vuurwerk staan, wat de beleving optimaal maakt.

    Het onderdeel Trophy zal deze editie bestaan uit 5 teams uit zowel binnen - als buitenland. Verder komt er een dikke mascleta, gaan we weer rammuh bij daglicht, een dikke show-off en uiteraard eindigen we met een hele dikke spektakelshow.

    Zoals gewoonlijk is er de ganse dag ook weer genoeg vertier en plezier voor zowel jong als oud. (meer gedetailleerde info volgt later via de website en FB)

    Ook met betrekking tot de camping zijn er heel wat vragen waarop wij het volgende mee kunnen delen:
    Er is een camping aanwezig op ongeveer 2km van het festivalterrein genaamd 'Camping am Wisseler See'. Eender welke routeplanner zal aangeven dat dit op 4km van het terrein ligt, echter via een shortcut is dit slechts 2km. Daarnaast is er de mogelijkheid een hotel te boeken bij Wunderland (naast het schietterrein)https://www.wunderlandkalkar.eu/nl/hotel en zijn er verschillende accomodaties in de omgeving van Kalkar.

    Wat betreft de vuurwerk verkoop zal er een stand staan waarbij de nieuwe producten voor 2017 gelanceerd zullen worden en verschillende superaanbiedingen aangeboden zullen worden die via een voorverkoopmethode te bestellen zijn.

    Het startschot werd met de officiele aankondiging van de Zena Trophy reeds gegeven en als je onze website/FB in de gaten blijft houden, zullen we geregeld nieuwe updates de deur uitgooien.

    Knallende groeten,


    Het Zena Trophy team
    HARDER BETTER FASTER | www.zenavuurwerk.com |

  15. Deze 18 gebruikers waarderen Graffioso voor het bericht:

    + Show/Hide list of the thanked


  16. #73
    VWC-Lid romano's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2009
    Berichten
    409
    Thanks
    269
    325 waarderingen in 145 posts
    Klinkt goed!! kunnen jullie ook al een tipje van de sluier geven over het max aantal inch wat er geschoten zal worden?!
    top update, kan nu al niet wachten haha tot dan!

    Romano

  17. Deze gebruiker waardeert romano voor het bericht:


  18. #74
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Bedankt voor de update Graffioso. Ik denk dat we hier allemaal erg naar uitkeken. Ik ben erg benieuwd naar de rest van het programma en wat voor originele onderdelen zoals het kampioenschap batterij stoten jullie nu weer voor ons in petto hebben. Het maximale kaliber zou ik ook wel graag willen weten. Ik kijk er al enorm naar uit en we gaan er met zijn allen weer een top editie van maken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  19. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  20. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Hoe dicht staan we dan op het vuurwerk? In belgie bepaald de schieter. Heb wel is op 20 meter van 6 inch gestaan. In duitsland is toch gewoon iedere mm een meter de regel?

Pagina 5 van 43 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •