Banner GBV-WECO - BestelVuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 58
  1. #16
    Banned
    Geregistreerd
    5 oktober 2012
    Berichten
    126
    Thanks
    29
    42 waarderingen in 28 posts
    Dat zijn goede punten !

    Excuseer mij maar het lijkt net of Rijswijk nu een beetje in een verdom hoekje komt te staan.
    Kost klanten daar kan je op rekenen, ik reed gisteren langs zag er wel verlaten uit in Rijswijk en waar is de vuurwerk verlichting op het dak gebleven? Zeg het gewoon wat ik vind en mening vind het voor Zoetermeer leuk, maar dat ligt niet naast de deur jammer

  2. #17
    VWC-Lid Burning Salvo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2012
    Berichten
    1.370
    Thanks
    765
    1.646 waarderingen in 652 posts
    @Rijswijk1968,
    Het plan is im de demo de komende jaren om en om te schieten. Dus het ene jaar in Zoetermeer, het andere jaar in het Zuiderpark (Den Haag).

    De collectie van beide winkels zal voor een heel groot deel gelijk zijn, alleen mogen wij in Zoetermeer geen China Red artikelen verkopen.

  3. #18
    Banned
    Geregistreerd
    19 oktober 2012
    Berichten
    517
    Thanks
    230
    356 waarderingen in 166 posts
    Misschien een vraag Vlammetjes, zou dat bij jou, en of waar je van weet dat zij hier kopen dat beïnvloeden? Dus door deze keuze dat men elders gaat bestellen?
    Dat is ieder zijn eigen keuze.

  4. #19
    Banned
    Geregistreerd
    19 oktober 2012
    Berichten
    517
    Thanks
    230
    356 waarderingen in 166 posts
    Dank voor je antwoord, dat klinkt heel goed. Ja de demo ga ik vermoed ik wel missen dat heeft niet alleen met afstand te maken. Wie weet gebeuren er nog wonderen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Burning Salvo Bekijk bericht
    @Rijswijk1968,
    Het plan is im de demo de komende jaren om en om te schieten. Dus het ene jaar in Zoetermeer, het andere jaar in het Zuiderpark (Den Haag).

    De collectie van beide winkels zal voor een heel groot deel gelijk zijn, alleen mogen wij in Zoetermeer geen China Red artikelen verkopen.

  5. #20
    Banned
    Geregistreerd
    5 oktober 2012
    Berichten
    126
    Thanks
    29
    42 waarderingen in 28 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rijswijk1968 Bekijk bericht
    Misschien een vraag Vlammetjes, zou dat bij jou, en of waar je van weet dat zij hier kopen dat beïnvloeden? Dus door deze keuze dat men elders gaat bestellen?
    Dat is ieder zijn eigen keuze.
    Ja dat is wel het gevolg het moet ook wel iets Rijswijks blijven he anders kan je net zo goed daar naar toe verhuizen. Rijswijkers is een apart volk dat geef ik toe dus dat ben ik.

  6. #21
    Banned
    Geregistreerd
    19 oktober 2012
    Berichten
    517
    Thanks
    230
    356 waarderingen in 166 posts
    Oke duidelijk, ja dit jaar heb ik al enige dingen besteld, terwijl ik dat verleden jaar een beetje deed en nu vond ik erg leuke dingen in de kartonvoordeel, en ben daar nog niet mee klaar.

    Belangrijkste voor de demo plek is het ov ik heb al jaren nu gezien dat men de auto laat staan en lekker met het ov gaat als je dan uitstapt met randstadrail en stukje lopen dan zal dat erg goed aankomen.

  7. #22
    Banned
    Geregistreerd
    5 oktober 2012
    Berichten
    126
    Thanks
    29
    42 waarderingen in 28 posts
    Mooie aankopen dus.

    Ja kijk nou laat ik het dan maar gewoon zeggen, ik ben nu 2x naar een demo geweest in Zoetermeer.

    Irritant publiek rare sfeer, achteraf opstootjes gelukkig na het vuurwerk. ik hou daar niet van.

  8. #23
    Banned
    Geregistreerd
    19 oktober 2012
    Berichten
    517
    Thanks
    230
    356 waarderingen in 166 posts
    ja dat blijf je toch houden ben eenmalig omdat ik er langs kwam die avond bij de hoge school in den haag geweest mooie demo goed verzorgd ook maar irritatie level was bij mij al bereikt en dan moet je wel heel ver gaan. Altijd heb je ze erbij die denken ''leuk' te zijn

  9. #24
    VWC-Lid Burning Salvo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2012
    Berichten
    1.370
    Thanks
    765
    1.646 waarderingen in 652 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlammetjes Bekijk bericht
    Dat zijn goede punten !

    Excuseer mij maar het lijkt net of Rijswijk nu een beetje in een verdom hoekje komt te staan.
    Kost klanten daar kan je op rekenen, ik reed gisteren langs zag er wel verlaten uit in Rijswijk en waar is de vuurwerk verlichting op het dak gebleven? Zeg het gewoon wat ik vind en mening vind het voor Zoetermeer leuk, maar dat ligt niet naast de deur jammer
    De Rijswijkse Vuurwerkhal zal zeker niet vergeten worden. Het is alleen wel 11 maanden per jaar een autogarage, dus dan lijkt het ook niet echt op een vuurwerkwinkel

  10. Deze gebruiker waardeert Burning Salvo voor het bericht:


  11. #25
    Banned
    Geregistreerd
    5 oktober 2012
    Berichten
    126
    Thanks
    29
    42 waarderingen in 28 posts
    Rijswijk1968 kan ik niet mee als jij toch kan die avond?, Klein verzoekje er dan bij mag ik dan ook weer gebruik maken van het vervoer van snachts kartonverkoop en de bestellingen?

  12. #26
    VWC-Lid Burning Salvo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 januari 2012
    Berichten
    1.370
    Thanks
    765
    1.646 waarderingen in 652 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rijswijk1968 Bekijk bericht
    Oke duidelijk, ja dit jaar heb ik al enige dingen besteld, terwijl ik dat verleden jaar een beetje deed en nu vond ik erg leuke dingen in de kartonvoordeel, en ben daar nog niet mee klaar.

    Belangrijkste voor de demo plek is het ov ik heb al jaren nu gezien dat men de auto laat staan en lekker met het ov gaat als je dan uitstapt met randstadrail en stukje lopen dan zal dat erg goed aankomen.
    Bij de demo locatie in Zoetermeer is ruim voldoende parkeerplaats, maar is ook met OV bereikbaar.

  13. #27
    Banned
    Geregistreerd
    19 oktober 2012
    Berichten
    517
    Thanks
    230
    356 waarderingen in 166 posts
    morgen hoor je dat ik ga een deel ontzien worden voor de zorg van mijn moeder, ik zag wel dat december daar al bijzit dus ga er maar van uit dat het antwoord ja is. Hun wens doorgaan met de Hollandse traditie. Morgen zal ik wel reageren dan kan je er op bouwen oke.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlammetjes Bekijk bericht
    Rijswijk1968 kan ik niet mee als jij toch kan die avond?, Klein verzoekje er dan bij mag ik dan ook weer gebruik maken van het vervoer van snachts kartonverkoop en de bestellingen?

  14. #28
    Banned
    Geregistreerd
    19 oktober 2012
    Berichten
    517
    Thanks
    230
    356 waarderingen in 166 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlammetjes Bekijk bericht
    Rijswijk1968 kan ik niet mee als jij toch kan die avond?, Klein verzoekje er dan bij mag ik dan ook weer gebruik maken van het vervoer van snachts kartonverkoop en de bestellingen?

    je kan mee tevens ophalen

  15. #29
    VWC-Lid Bram95's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juni 2008
    Locatie
    In de boot van de Baron
    Berichten
    1.435
    Thanks
    1.309
    688 waarderingen in 355 posts
    Zojuist op Facebook geplaatst door de Vuurwerkhal:

    De voorverkoop is gestart!
    Bestel vanaf nu al jouw vuurwerk via onze webshop: https://zoetermeer.vuurwerkhal.nl/
    De voorverkoop loopt tot 27 december 19:00. Voorkom teleurstellingen en wees er snel bij want OP=OP!

    Bijlage 33855
    "I came in like a crackling ball."

  16. #30
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.774
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlammetjes Bekijk bericht
    Irritant publiek rare sfeer, achteraf opstootjes gelukkig na het vuurwerk. ik hou daar niet van.
    Vraag me af waar jij dan bent geweest, en bedankt dat Zoetermeerders dus een irritant publiek zijn
    Vuurwerk doet de duivels dansen

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •