Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[ALGEMEEN] Mijlpalen topic!!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [ALGEMEEN] Mijlpalen topic!!

    Hier kan je alle mijlpalen neerzetten anders hebben we straks 100derden topics
    Gerwin

    #2
    Whahaha zat er al op te wachten xD
    Daar komt Di Resta echt niet mee weg xD
    Nou Di Resta leef je maar hier uit dan

    Comment


      #3
      Haha, cool!

      Vandaag hebben we nog een mijlpaal erbij namelijk het grootste aantal mensen op het forum!

      Het record staat op 131, dat 2 december 2007 werd gevestigd om 17:50.

      Nogmaals complimenten aan iedereen, alleen wil ik wel zeggen aan de gasten die er in grote hoeveelheden zijn (bijvoorbeeld 100 mensen op het forum, 80 gasten), meld je aan op het forum en blijf rondhangen.

      Met vriendelijke groeten,
      Di Resta

      Comment


        #4
        Hierbij mag ik u allen feliciteren met het 4.000e topic! Dit ten allen aan de goede inzet van de crew, moderators, pyroworld, utbunkertje en leden! Daarom van mijn kant iedereen even gefeliciteerd, weer een mooie mijlpaal voor in het plakboek!

        1 december 2007, 4.000 topics.

        Comment


          #5
          Nou nu gaat het snel:

          Het record staat op 156, dat 3 december 2007 werd gevestigd om 19:27.

          Comment


            #6
            Nu gaat het nog sneller! Een dag later!

            Het record staat op 163, dat 4 december 2007 werd gevestigd om 19:49.

            Comment


              #7
              Elke dag een nieuwe gewoon waar gaat dit heen

              Comment


                #8
                Het record staat op 163, dat 4 december 2007 werd gevestigd om 19:49.
                Meer nu staat hij even stil zijn wel veel meer bezoekers op een dag 338 dan normaal!

                Comment


                  #9
                  Mooi weer even 14 mensen meer dan het vorige record, maar ze zijn er om gebroken te worden!

                  Het record staat op 177, dat 10 december 2007 werd gevestigd om 20:10!

                  Comment


                    #10
                    lol,wou net gaan typen voor het nieuwe record zie ik Di resta's comment al staan

                    Comment


                      #11
                      Live goes on:

                      Het record staat op 210, dat 17 december 2007 werd gevestigd om 20:16.


                      Wat een gigantische hoogtepunt! Meer dan 200 unieke bezoekers van het forum op een moment!
                      Laatst aangepast door Ruben; 18 December 2007, 12:07.

                      Comment


                        #12
                        Total members that have visited the forum today: 401
                        Laatst aangepast door Gerwin; 18 December 2007, 23:56.
                        Gerwin

                        Comment


                          #13
                          Leden: 4.283

                          Het gaat goed jongens!!
                          Gaat echt snel, nogmaals mijn complimenten voor de site!
                          Beste vuurwerksite die ik ken
                          En ook een gigantisch hoogtepunt 210 members online op hetzelfde moment, top!

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Di Resta Bekijk bericht
                            Live goes on:

                            Het record staat op 210, dat 17 december 2007 werd gevestigd om 20:16.
                            Wat een gigantische hoogtepunt! Meer dan 200 unieke bezoekers van het forum op een moment!


                            Het record staat op 210, dat 27 december 2007 werd gevestigd om 19:40.
                            hehe?
                            Laatst aangepast door Tunit; 27 December 2007, 19:57.

                            Comment


                              #15
                              Het record staat op 216, dat 27 december 2007 werd gevestigd om 21:03.

                              Nieuw record werd 1 minuut geleden bevestigd!

                              Het record staat op 221, dat 27 december 2007 werd gevestigd om 21:05.

                              haha, het houd maar niet op!

                              Comment

                              Working...
                              X