Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 150 van 153
  1. #136
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 november 2017
    Berichten
    287
    Thanks
    925
    287 waarderingen in 97 posts
    Beste verkooppunt voor mij in 2018! Alles erg snel geregeld en personeel wat niet stond te stressen maar te genieten. Mede daardoor alles compleet en binnen 10 minuten al mijn spullen in de auto. Zo kan het dus ook.

  2. #137
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 augustus 2005
    Berichten
    677
    Thanks
    80
    264 waarderingen in 164 posts
    Morgen nog een uurtje met prijzen waarvan je van je stoel valt ?

  3. #138
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 maart 2006
    Berichten
    1.523
    Thanks
    3.437
    1.929 waarderingen in 701 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lidu Rullezzz Bekijk bericht
    Morgen nog een uurtje met prijzen waarvan je van je stoel valt ?
    Morgen is de dag dat ze eindelijk eens wat welverdiende marge kunnen draaien... die goeie prijzen hebben we de rest van het al gehad

  4. Deze 4 gebruikers waarderen ghoost voor het bericht:


  5. #139
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Eergisteren ben ik in alle vroegte richting Haulerwijk gereden voor mijn bestellingen. Ik had door het jaar heen meerdere bestellingen geplaatst door alle verschillende (week-)acties waardoor het een pakketje met bonnen was geworden. Bij aankomst in Haulerwijk was het eigenlijk heel rustig. Één klant voor mij, tijdens het wachten op mijn bestelling stonden er twee anderen in de winkel die na mij binnen kwamen maar ook gelijk geholpen werden. Tijdens het wachten kregen we (verse) koffie aangeboden en nog voordat ik een slok kon nemen stond mijn bestelling al klaar. Samen met een medewerker alles gelijk doorgenomen. Als vervanger van de Ethica kreeg ik de Killer Instinct mee wat ik geen probleem vond. Uiteindelijk nog heel even met Luc staan praten die in alle rust de tijd nam voor zijn klanten en eigenlijk heel kalm oogte wat ik mij niet kan voorstellen tijdens zulke dagen.

    Uiteindelijk nog wel even om mijn Cafferata bestelling moeten vragen maar deze stond los van alle Vuurwerk Outlet bestellingen dus dat begreep ik ook wel. Deze stonden al klaar achter de balie dus Luc had deze binnen een minuut al buiten klaar staan voor mij. Maar het verliep allemaal super, snel, gastvrij. Jammer dat ik de winkel niet heel goed heb kunnen bewonderen verder want was weer snel op weg naar de volgende winkel.

    Luc en collega's onwijs bedankt voor de goede service en een mooie jaarwisseling gewenst!

  6. Deze gebruiker waardeert Ruben voor het bericht:


  7. #140
    VWC-Lid kapiteinkonijn's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 oktober 2010
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    600
    Thanks
    424
    427 waarderingen in 157 posts
    Klinkt goed allemaal, volgend jaar misschien ook maar eens richting het noorden!

  8. #141
    VWC-Lid vbvuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Berichten
    158
    Thanks
    146
    122 waarderingen in 44 posts
    Gister kon ik ook m,n bestelling ophalen voor het eerst naar haulerwijk ruim 2 uur rijden maar was top.

    Het viel mij ook op dat klantvriendelijkheid heel hoog was, na de bonnetjes in geleverd te hebben en even moeten wachten bleek dat ze de supertolles niet hadden, mocht ik mee naar achter en werd verder geholpen door Luc met de vraag weet je zelf al een vervangend iets, gaan we samen kijken, of wil je je geld terug?
    uiteraard voor wat anders gekozen en samen met Luc iets uitgezocht met een klein extratje voor het ongemak de auto volgeladen en naar huis met kofferbakje vol.

    al met al een super goede ervaring en volgend jaar zeker de freak acties in de gaten houden!!

    Bedankt en tot volgend jaar !!

  9. #142
    VWC-Lid pekelder's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 januari 2010
    Locatie
    Oude Pekela
    Berichten
    272
    Thanks
    161
    356 waarderingen in 105 posts
    Donderdagnacht met Remcus hier weer geweest. Uiteraard alles weer top verlopen en de vriendelijkheid was weer ten top.

    Heren, bedankt voor alles en tot volgend jaar!
    >0597<

  10. Deze gebruiker waardeert pekelder voor het bericht:


  11. #143
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    28 december tussen 13:00 en 14:00,

    Bij aankomst zag het er al redelijk druk uit en eenmaal binnen bleek het ook gewoon druk te zijn en liep het net niet helemaal lekker. Computer die het niet deed, mensen die lang moesten wachten op bestellingen en het personeel amper de tijd om even rustig een broodje te eten. Kreeg ook de indruk dat er net niet de volle bezetting was en dat er veel tijd in beslag kwam door losse verkoop. Maar goed, waar een ander last van heeft of hoe het oogt maakt voor mij natuurlijk niet uit

    Eenmaal binnen was het even onduidelijk of er nu een grote rij stond of niet maar kreeg in de gaten dat ik gewoon door kon lopen en dat mensen stonden te wachten, al met al Max een halfuurtje staan te wachten en toen stond de bestelling klaar aan de zijkant en kon ik makkelijk met de auto voor de deur staan om alles in te laden. De persoon die mij hielp wist niet exact wat wat was, maar dat maakt niet uit omdat ik het gelukkig wel wist. Alles was dan ook keurig aanwezig en onbeschadigd (dacht ik).

    Helaas bleek later dat de Evo Bomber echt behoorlijk nat was aan de onderkant, zelfs het klei was vochtig en vernam dat tijdens de show dat behoorlijk invloed had. Het was echt slappe klappen met weinig effect, er is ook een deel van een pot kapot geklapt waardoor de richting veranderde en stukken veel te laag wegschoten en tegen de muren aan bij de school, deze was helaas een misser. Hij heeft aantal dagen staan te drogen voor de verwarming maar dat heeft niet geholpen, had hem er pal tegenaan staan en de verwarming lekker op 22 gezet. Wellicht had ik hem niet moeten gebruiken, want vlak voor het plaatsen viel het karton aan de onderkant er al af doordat het nog vochtig was. Ik heb niet geweten dat de tubes dan ook extreem verzwakt waren door het vocht.

    Dus @Johan....(wie je ook bent) jouw naam stond er op met 1/3 en je hebt hem waarschijnlijk dan bewust laten staan waardoor ik hem meegekregen heb. Erg jammer want dit had niet moeten gebeuren op een bestelling van 700 euro. Vanmorgen netjes alles opgeruimd en zag toen dat er een raam kapot was van de school........ Ik weet het wel zeker dat het van de Evo Bomber is gekomen. Zit nu alleen in twijfel of ik heen moet gaan ivm de verzekering want dat kost mij eerst een hoog eigen risico van 250 euro. En ik heb ook zoiets dat ze maar moeten bewijzen dat ik het heb gedaan, wie weet was het na mij of was het al voor mij gebeurt.

    Maar verder was het top en verliep alles lekker snel, dit jaar gaat het ook gewoon mijn vaste punt worden en dan lekker bestellen tijdens de actie's en dan weer net iets meer (Boele meer.

    Gelukkig nieuw jaar iedereen.

    PS: de show was echt ziekelijk tof, nog nooit zo genoten!

  12. #144
    VWC-Lid kwintos's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Berichten
    6.423
    Thanks
    7.524
    4.870 waarderingen in 2.485 posts
    Als cakes echt doorweekt zijn nooit accepteren natuurlijk.Maar goed daar heb je nu niks meer aan
    helaas.
    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

  13. Deze gebruiker waardeert kwintos voor het bericht:


  14. #145
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    Ik ben dit jaar voor het eerst hier geweest. Het was druk om 8 uur en er stonden beat veel mensen lang te wachten. Mijn bestelling going echter redelijk vlot. Er misten alleen 6 vandernat fonteinen. Die had ik later besteld maart dat zou gwn probleem zijn. Ik kreeg echter te horen dat hey te druk was en dat ik in de middag maar terug moest komen omdat het druk was. Dat heb ik vriendelijk en zeer beslist geweigerd omdat het geen probleem zou zijn en ik uit Zwolle moest komen. Ik vond dat niet echt klantvriendelijk. Verder is het wel goed afgehandeld en kreeg ik ze uiteindelijk wel mee. Volgend jaar maar weer eens kijken of ik hier heenga. De prijzen waren wel goed dus daar ligt het niet aan.

    Greetzz
    Eer was was was, was was is!

  15. #146
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 september 2009
    Berichten
    24
    Thanks
    0
    57 waarderingen in 6 posts
    Top winkel goeie prijzen,alles deed het.Naam: 20190101_102408.jpg
Bekeken: 607
Grootte: 353,0 KB

  16. Deze 2 gebruikers waarderen bvuurwerk voor het bericht:


  17. #147
    Banned
    Geregistreerd
    28 december 2017
    Berichten
    244
    Thanks
    230
    88 waarderingen in 38 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
    Als cakes echt doorweekt zijn nooit accepteren natuurlijk.Maar goed daar heb je nu niks meer aan
    helaas.
    Goede les voor aankomende keer, heb er gewoon niet goed op gelet en ben er blind vanuit gegaan dat alles wel goed was. En de doos zelf eromheen voelde niet extreem nat aan, wel slof, maar van binnen was het dus nog nat. Gewoon pech gehad. Komt ook mede omdat het compound was en er van te voren niets mee heb gedaan, pas bij het neerzetten kwam ik er achter dat het echt mis was.

    Alles wat ik moest doorlonten heb ik los gehad om snellont tussen te zetten, en wat was dat echt super mooi! Ik kon er geen vertraging in vinden en puur op basis van effect wist ik dan dat een volgende cake al aan de gang was. Echt geweldig!

    Naam: IMG_1256.jpg
Bekeken: 539
Grootte: 161,3 KB

    Naam: 49442940_938733116322365_5733882791582498816_n.jpg
Bekeken: 550
Grootte: 168,8 KB

    Naam: 49505580_560229547778130_3011499367078035456_n.jpg
Bekeken: 543
Grootte: 178,7 KB

    Eerste jaar Haulerwijk cijfer: 7,5
    Laatst gewijzigd door Steffets; 2 januari 2019 om 13:17

  18. Deze gebruiker waardeert Steffets voor het bericht:


  19. #148
    VWC-Lid Rico88's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2017
    Locatie
    Friesland/Groningen
    Berichten
    137
    Thanks
    13
    173 waarderingen in 41 posts
    Is er al wat bekent wanneer de vuurwerkoutlet weer online komt? Ik heb ergens gelezen dat ze over gaan op een nieuw betalingssysteem, maar hoe en wat geen idee....

  20. #149
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.271 waarderingen in 3.003 posts
    Is nergens concrete of zelfs vage datum genoemd, alleen dat ze 't nieuwe systeem eerst goed draaiend willen hebben voor ze live gaan dus wanneer laten ze wel weten tzt

  21. #150
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 oktober 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.674
    Thanks
    1.787
    1.736 waarderingen in 565 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Is nergens concrete of zelfs vage datum genoemd, alleen dat ze 't nieuwe systeem eerst goed draaiend willen hebben voor ze live gaan dus wanneer laten ze wel weten tzt
    correct me if i'm wrong. Volgens mij heb ik ergens begin februari gelezen.

  22. Deze gebruiker waardeert happy4ever1968 voor het bericht:


Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •