Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Demo 13-12-2007 Zoetermeer

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Demo 13-12-2007 Zoetermeer

    ●Vuurwerkdemonstratie
    Ook dit jaar geven wij weer een Vuurwerkdemonstratie die spectaculairder zal worden dan ooit tevoren.
    Demo 13-12-2007 van Herwijnen Zoetermeer

    De demonstratie wordt gegeven op donderdagavond 13 december* om 20:00 uur op het kunsteiland in de dobbeplas. Wij demonstreren ons volledige assortiment siervuurwerk met een kruitlading van 175 tot 500 gram
    Klik op vuurwerkdemonstratie om de volgorde van het af te steken vuurwerk te downloaden.
    Bakker Jongerius zal volgens een oude traditie weer overheerlijke oliebollen uitdelen.

    * Bij ongunstige weersomstandigheden zullen wij de demonstratie verplaatsen naar maandag 17 december. Raadpleeg in dat geval onze website.


    Website:



    Schietlijst demo:

    #2
    Nog weinig reakties op deze demo (zeg maar geen). Toch stonden wij er niet alleen...
    Maar ik zal het spits maar weer afbijten. Ben dus alwéér op pad gegaan, wederom gewapend met geleend simpel cameraatje. Kwam echter stom toevallig op een plek terecht die hooguit 20 meter van de schietlokatie verwijderd was, dus ik vermoed dat alle effecten maar half in beeld zijn. Maar goed, ik weet toch nog altijd niet hoe ik ze moet uploaden, dus... who cares?
    Maar wat een geweld als je er zo dicht bij staat, zeg! Dan lijkt bijna iedere cake een topper, haha!

    Er werd een selectie geschoten uit de lijnen van Crown, New Spirit, High Performance, Royal Class en Pyro (identiek aan Pro Line). Gezien het tijdstip hou ik het vandaag een beetje kort.

    Zo van heel dichtbij gezien moet ik erkennen dat de duurdere Pyro-artikelen (dus Proline, de drie die rond de 50 euro kosten; zie schietlijst in de post van Moontan) wel heel spectaculair zijn door de power die ervan uitgaat.

    De winnaar van de avond was voor mij For your Eyes Only van Royal Class, die fonteinen afwisselt met prachtige luchtsalvo's. Ik had 'm nog nooit gezien, maar dit is zeker niet de laatste keer geweest. Geweldig, en heel apart!

    Verder was het voor het eerst dat ik alle acht de potten van de Super 4 van Crown na elkaar heb gezien. Een ervan had ik nog helemaal nooit gezien; deze vulde de lucht met rode blink-effecten, á la de bekende Tanz der Vampire van Weco. Prachtig, maar welke dit nou was heb ik niet kunnen verstaan. Misschien dat ik er nog achter kom als ik het filmpje afdraai. Maar de hele serie doet de naam Super eigenlijk wel eer aan. Het blijft een klassieker, en mijn nummer twee van de avond deze keer.

    Tot slot werd de Full Size van Royal Class geschoten. Zelfs met drie tegelijk werd ik er niet warm van. Wat mij betreft alles behalve een "eyecatcher", dus.

    Comment


      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
      ... Een ervan had ik nog helemaal nooit gezien; deze vulde de lucht met rode blink-effecten, á la de bekende Tanz der Vampire van Weco. Prachtig, maar welke dit nou was heb ik niet kunnen verstaan. Misschien dat ik er nog achter kom als ik het filmpje afdraai. ...
      Die pot is de Bandicoot, ook mijn favoriet van de Super 4 serie !

      Comment

      Working...
      X