Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Salute Rockets Extreme [Pijlen ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
    Adviesprijs zal rond de 14.95 euro liggen. Ze zijn echt een slag groter dan bijvoorbeeld de Xtreme bang rockets, Sky thunder rockets of de Asian thunder rockets dus daarmee kunnen ze niet direct vergeleken worden. Of deze pijlen echt de moeite waard zijn zullen we denk ik pas tijdens of na de verkoopdagen weten aangezien pijlen zelden op demonstraties geschoten worden.

    Voor de grootverbruikers; kartoninhoud is 12/1
    Daar kan ik me wel in vinden, wacht dan ook geduldig het 1e filmpje van deze pijlen af van iemand die ze aankoopt en filmt, de grootte van een pijl zegt mij niks meer, nadat die hindoorockets van broekhoff me ook tegen gevallen waren, was wel een pijl met boeket erbij, maar niks anders als pijlen die wat kleiner van slag waren, alleen de prijs was wel hoger

    Comment


      #17
      de "nieuwe" regels zouden nu toch zwaardere pijlen en knal pijlen toestaan
      misschien staat hier kandidaat nr 1 haha

      #edit


      zou dus zomaar kunnen dat dit de 5g versie is.
      aangezien de 1.5g er dus al was

      gr

      Comment


        #18
        Zitten iig wel gekleurde sterren in.
        [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

        Comment


          #19
          Zal ze dit jaar eens testen. Heb een dealer om de hoek zitten. 15 euro kan nog wel een keer. Misschien dat ze die zwaardere ook nog wel hebben, kan ik direct controleren welke versie dat van shogun is. 5 gram flash of 1,2 gram flash. Kan maar zo wezen dat deze net zoals de salutecake 1 door de keuring is gekomen.
          http://www.youtube.com/c/ReVerser

          Comment


            #20
            .............

            Comment


              #21
              Zonet 2 pakjes besteld. Na wat inzoomen leek de code op de eerste pijl zo goed als overeen te komen met de super flash in de shogun database. Verwacht eigenlijk een verhaaltje a la Salutecake 1, blijft een gok maar die spanning vind ik wel leuk
              Staren word je stil van.

              Comment


                #22
                Dit is er inderdaad eentje om in de gaten te houden, hoop dat iemand hem test de 28e, is het inderdaad de versie waar we op hopen wordt het halen die maandag erop.
                Wees een echte freak, slopen is niet stoer.

                Comment


                  #23
                  Heb ook 2 pakjes besteld en ben benieuwd wat dit gaat worden.
                  December Will Be Magic Again!!

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door Happiness Bekijk bericht
                    Heb ook 2 pakjes besteld en ben benieuwd wat dit gaat worden.
                    Kan Je De Details Geven? ?

                    Comment


                      #25
                      Is iemand van plan deze te testen?

                      Comment


                        #26
                        Zojuist 2 pakjes opgehaald. zijn volgensmij helaas gewoon omgelabelde flash rockets. artikel no komen overeen met de flash rockets zowel als het kruitgewicht en de categorie. misschien dat de uitwerking verrast, maar ik denk het niet.
                        Staren word je stil van.

                        Comment


                          #27
                          Ik had dit inderdaad al een tijd geleden vernomen dat het om de cat 2 pijlen gaat en niet om de cat 3.

                          Comment


                            #28
                            had dat dan gezegd! haha voor die 30 euro leukere dingen kunnen halen :/
                            Staren word je stil van.

                            Comment


                              #29
                              iemand ze al getest?

                              Comment


                                #30
                                Zojuist eentje getest, waardeloos. Schaamteloos om hier 3,75 per pijl voor te moeten betalen. Jammer de miskoop van het jaar.
                                Staren word je stil van.

                                Comment

                                Working...
                                X