Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 23 van 23

Discussie: Nits Daurades Salou

  1. #16
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Mooi verslag jordi! Leest prima weg en lekker veel foto's ook!

  2. Deze gebruiker waardeert bassie1978 voor het bericht:


  3. #17
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.232
    Thanks
    12.599
    13.059 waarderingen in 3.425 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
    Erg mooi verslag Jordi! 2 Jaar geleden ook een avond meegepakt in Salou. Vond het toen ook echt heel leuk om er bij te zijn. Gezelligheid, dansjes, drankjes, en een leuk showtje erbij kan ik me nog goed herinneren.
    Dankje Beastmode. Ja klopt precies wat je zegt. Muziek, dans, drank, gezelligheid en natuurlijk vuurwerk. Ik vind het altijd bijzonder om te zien hoe de mensen daar met vuurwerk om gaan. Tijdens het vuurwerk lopen er op de boulevard gewoon mensen met honden en niemand kijkt raar op of maakt er een probleem van. Hoe ik het de laatste jaren heb ervaren is dat de mensen daar op een hele relaxte manier met vuurwerk omgaan. Mooi om te zien dat het zo ook kan.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  4. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  5. #18
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 september 2016
    Berichten
    20
    Thanks
    40
    20 waarderingen in 11 posts
    Vorig jaar ook al een leuk verslag en nu weer 2 mooie verslagen Jordi. Leest lekker weg en brengt de sfeer er ook lekker in! Wat een drukte joh op die boulevard!

  6. Deze gebruiker waardeert kevin010 voor het bericht:


  7. #19
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    17 oktober 2012
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Hoi Jordi, super leuk geschreven, was ook leuk om kennis te maken in Salou, toen ze aan het opbouwen waren, ik mis alleen nog het filmpje van de show zelf :-)

  8. Deze gebruiker waardeert Deefdepeef voor het bericht:


  9. #20
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Zoals beloofd aan Jordi, ook hier een bijdrage van mijn kant.
    Aangezien onze vakantie in Salou precies tijdens Nits Daurades 2019 viel hebben wij ook e.e.a. kunnen meemaken van hetgeen Jordi al beschreef van vorige edities

    Oftewel, in het kort: openingsshow, correfoc / vuuroptocht en de eindshow / nit del foc

    Hier de eerste 2 films. Openingsshowtje en de Nit del Foc als eindshow een week later.
    Beide keren lekker vanaf het strand gekeken, weg uit de drukte van de Boulevard.
    En zeker de eerste show van lekker dichtbij. Bij de eindshow zaten we toch iets te ver weg naar mijn idee, al konden we de effecten wel top zien zo. Lekker onderuit op een strandbedje, koude cerveza ernaast, lekker hoor

    Openingsshowtje - 08/08/2019



    Eindshow, Nit del Foc - 15/08/2019

  10. Deze 4 gebruikers waarderen leo303 voor het bericht:


  11. #21
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Filmmateriaal van de Correfoc volgt nog. In vergelijk met Fallas wel een stuk kleiner, maar niettemin leuk om mee te maken. Nu eens met vrouw en kids ook in tegenstelling tot Valencia. Prima afsluiter van een dagje shoppen en eten in Salou

    Ook heb ik de veelgenoemde shop in Salou opgezocht, Marial.
    Het positieve ervan is, ze hebben vuurwerk. Maar de keuze is wel minimaal. Voornamelijk kleine knallertjes, enkele tolletjes en bijtjes, en enkele cakes (die in Spanje vrij prijzig zijn). Als je dat vergelijkt met de verhalen van eerdere jaren, toen ze nog shellkitjes en trueno's verkochten, dan valt het ietwat tegen. Maar goed, toch leuk als extraatje tijdens de strandvakantie.
    Wie serieus wil shoppen tijdens een vakantie in Salou doet er goed aan om door te rijden naar Reus. Daar zit o.a. Pim Pam Pum Petards (http://www.ppppetards.com), grotere keus, dagelijks open. Niet goedkoop, maar ach... Maar mocht je in de maand Juni gaan i.p.v. Augustus, dat zit je sowieso geramd.. dan is het Sant Juan en zijn er veel meer shops in de regio geopend.

    Al met al erg blij dat Nits Daurades precies in onze vakantie bleek te vallen
    Shopjes bezocht, showtjes gezien, correfoc gezien. Dat is al meer dan ik vooraf had verwacht.
    Maar ook vanaf de camping in Salou hoorden we op andere avonden met regelmaat vuurwerk(shows) in de omgeving... het is mij niet duidelijk geworden waar dat dan precies was, maar ongetwijfeld vanuit de omringende badplaatjes. Ook wel lekker, het geroffel van een salutefinale terwijl je op je terrasje zit bij te komen van de dag

  12. Deze 4 gebruikers waarderen leo303 voor het bericht:


  13. #22
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Leuke films Leo met uitleg, top. Altijd goed om tijdens een vakantie wat vuurwerk te zien.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  15. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2008
    Locatie
    kop van overijssel
    Berichten
    95
    Thanks
    98
    38 waarderingen in 15 posts
    Nice Leo,
    Leuk verslag en leuke films.
    Deze shows had ik even gemist. Wij zaten iets hoger dan Salou. Nog wel een nit de foc in Villanova meegepakt en een correfoc in Callafell. Helaas waren we voor de nit de foc in Sitges al weer naar huis.

  16. Deze gebruiker waardeert The_giant voor het bericht:


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •