Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Verslag] Bezoek Evolution Fireworks - 7 februari 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ik begrijp het trouwens niet helemaal met de 600 shots box, is het de bedoeling dat alle 600 schoten hetzelfde effect bevatten en dan in salvo's van 10 of 20 schoten?

    Comment


      #32
      dat denk ik niet, zal lekker eentonig worden. Sowieso is het denk ik een box voor de "gewone" consument. Ik zal zelf niet snel zo'n box halen namelijk en ik denk dat er meer zijn die dit niet doen. Hopelijk weet Evo er wel wat moois uit te persen.
      greetzzz
      Eer was was was, was was is!

      Comment


        #33
        Wederom weer een mooi verslag heren! Zeer benieuwd naar al die nieuwe cake boxen! Goed om te lezen dat de Ram Bam ook straks landelijk te krijgen is! Dat ook producten nog goed verkocht of zelfs beter verkocht worden tijdens vroege acties moet een importeur goed doen! Zo zie je maar weer waar straatfilms wel niet goed voor zijn (bijv. Fading Stars, Ram Bam)! Mijn voorkeur gaat uit naar 60x10, maar de effecten moeten zodanig top zijn, dat het als compleet geheel van begin tot eind volop genieten is zonder dat er verveling intreed! Zorg voor diversiteit!
        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Jeroom Bekijk bericht
          Ik begrijp het trouwens niet helemaal met de 600 shots box, is het de bedoeling dat alle 600 schoten hetzelfde effect bevatten en dan in salvo's van 10 of 20 schoten?
          Het word een box met 600 shots.
          Keuze is
          30 salvo's van 20x een effect.
          60 salvo's van 10x een effect.

          Gr
          Evolution Fireworks
          Extreme Pyromaniac for life.

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfreakz19 Bekijk bericht
            Mooie verslag hoor kijk nu al uit naar de nieuwe produchten.

            Doe maar een 30x 20 schoten met 1 effect ( dan zit je al over je 25 kilo wat je mag hebben)
            Deze box gaan netto 25kg wegen.

            Gr
            Evolution Fireworks
            Extreme Pyromaniac for life.

            Comment


              #36
              Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
              Het word een box met 600 shots.
              Keuze is
              30 salvo's van 20x een effect.
              60 salvo's van 10x een effect.

              Gr
              Evolution Fireworks
              Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
              Deze box gaan netto 25kg wegen.

              Gr
              Evolution Fireworks
              Een soort uit de voegen gebarste Excellent Colours van GBV dus.
              Verzamelplaats voor artikelen welke niet meer te verkrijgen zijn van Excellent Fireworks.

              Comment


                #37
                Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                dat denk ik niet, zal lekker eentonig worden. Sowieso is het denk ik een box voor de "gewone" consument. Ik zal zelf niet snel zo'n box halen namelijk en ik denk dat er meer zijn die dit niet doen. Hopelijk weet Evo er wel wat moois uit te persen.
                greetzzz
                Ja inderdaad. Ook al belooft dit wel een enorm geweld in de straat op te leveren, maar voor kieskeurige de freak waarschijnlijk een te grote hap uit het budget.

                Oorspronkelijk geplaatst door PYROMANIAC 1975 Bekijk bericht
                Het word een box met 600 shots.
                Keuze is
                30 salvo's van 20x een effect.
                60 salvo's van 10x een effect.

                Gr
                Evolution Fireworks
                Oké, dus de hele box in een gelijkmatig tempo? In dat geval 60x10, 20 schoten in één salvo wordt wel heel erg bont naar mijn idee Maar wellicht is dat ook wel kicke
                Laatst aangepast door Jeroom; 12 February 2017, 12:55.

                Comment


                  #38
                  Leuk en veelbelovend verslag! Echt een geniaal idee van een 600 schots box gebaseerd op de Air Force One. Ik ga voor 60 salvo's van 10 schoten! Gezien dat de gehele box 25 kilo gaat wegen en het dan niet veel kruit per schot zal bevatten zou ik er een mega peony box van maken.. je kunt in deze box alle kleuren die er bestaan verwerken. Ook zie ik graag salvo's van salutes en fluiters in deze box! Groeten Kristian!

                  Comment


                    #39
                    Ik ben momenteel met het effecten pallet in de weer.
                    Ik denk dat dit wel eens een erg leuke bak kan gaan worden ook al is het klein kaliber.

                    gr
                    Evolution Fireworks
                    Extreme Pyromaniac for life.

                    Comment


                      #40
                      Klein kaliber hoeft niet per definitie mindere effecten te betekenen. Ben erg benieuwd! In wat voor prijsklasse zal deze box gaan vallen?

                      Comment


                        #41
                        Zou trouwens toch 60x10 kiezen omdat je dan meer mogelijkheden hebt om met ritmes van geluidseffecten te spelen.

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daaanvdb Bekijk bericht
                          Klein kaliber hoeft niet per definitie mindere effecten te betekenen. Ben erg benieuwd! In wat voor prijsklasse zal deze box gaan vallen?
                          Wij zullen hier nog over in overleg treden met onze producent.

                          Gr
                          Evolution Fireworks
                          Extreme Pyromaniac for life.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Jeroom Bekijk bericht
                            Zou trouwens toch 60x10 kiezen omdat je dan meer mogelijkheden hebt om met ritmes van geluidseffecten te spelen.
                            Deze snap ik even niet.
                            Graag een betere uitleg

                            Gr
                            Evolution Fireworks
                            Extreme Pyromaniac for life.

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Jeroom Bekijk bericht
                              Zou trouwens toch 60x10 kiezen omdat je dan meer mogelijkheden hebt om met ritmes van geluidseffecten te spelen.
                              Hier mee eens, zou ook voor 60x10 gaan. Meer verschillende effecten maakt het imo ook interessanter!

                              Comment


                                #45
                                Mooi verslag !!
                                Een 600 shots box zal ik ook laten staan waarschijnlijk i.v.m. het budget. Ben wel benieuwd hoe dit "monster" er uit zal komen te zien ...

                                Comment

                                Working...
                                X