Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 46
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 september 2011
    Berichten
    333
    Thanks
    134
    295 waarderingen in 109 posts
    Gisteren ziek geworden, gelukkig gistern pas. Denk dat het in de regen stoken me geen goed heeft gedaan.
    Leeg gevoel, maar dat heb ik mijn hele leven al gehad na leuke momenten waar ik me lang op heb verheugd (vakanties en vuurwerk). Denk dat dit het besef is dat ik weer een jaar moet wachten.

  2. #32
    VWC-Lid broodjekaas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 oktober 2014
    Berichten
    703
    Thanks
    381
    248 waarderingen in 147 posts
    Depressief. Ik wil vuurwerk afsteken :( Geen idee waar ik dat nog mag doen, nu ze zelfs in Polen moeilijk doen..
    Keep it legal!

  3. #33
    VWC-Lid TryMike's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 juni 2013
    Berichten
    995
    Thanks
    2.152
    817 waarderingen in 405 posts
    Voel me verbazingwekkend opgewekt. Mijn oud en nieuw was top! Eigenlijk geen producten die tegen vielen. Heb alweer zin in de outlets. Volgende week beginnen bij m'n nieuwe baan, 2018 here we come.

  4. #34
    VWC-Lid YorickT's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2010
    Berichten
    2.090
    Thanks
    1.883
    3.886 waarderingen in 1.196 posts
    Normaal gezien zou ik echt een after-fireworks-dip-dag(en) hebben maar dit jaar vind ik het eigenlijk wel prima. Heb goed genoten en ben blij dat het 'normale' leven weer begint ipv al die feestdagen etc.

  5. #35
    VWC-Lid Stefan Works's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Berichten
    4.706
    Thanks
    986
    5.543 waarderingen in 2.033 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door davinstyle Bekijk bericht
    Normaal gezien zou ik echt een after-fireworks-dip-dag(en) hebben maar dit jaar vind ik het eigenlijk wel prima. Heb goed genoten en ben blij dat het 'normale' leven weer begint ipv al die feestdagen etc.
    Same here. Heerlijke doldwaze lange dagen in de verkoop bij Riezebos geholpen als verkoper. De 30e een geweldige stookmeeting in de zeikende regen gehad en een fantastische 0:00-1:30 met vrienden en Darksoul. prachtige producten gezien. Maar nu ook wel weer het gevoel dat het wel weer even goed is en de feestdagen wel weer even op zich mogen laten wachten!
    www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

  6. #36
    VWC-Lid Rowy Vuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2010
    Berichten
    786
    Thanks
    320
    1.011 waarderingen in 397 posts
    ik ben nog steeds brak
    www.rowyvuurwerk.nl

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 december 2015
    Berichten
    138
    Thanks
    180
    130 waarderingen in 45 posts
    Ik ben echt depressief. Hoor het van verschillende mensen omdat het weer een jaar duurt voordat we weer mogen.

  8. #38
    VWC-Lid tristen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    3.309
    Thanks
    1.682
    3.182 waarderingen in 1.219 posts
    Gemengde gevoelens... de regen heeft heel veel verpest. Van 18:00-19:00 gestookt met aantal maten maar ervoor niks klaar kunnen zetten voor het 18:00 uur project door de stromende regen. Toen uur in de regen mogen stoken, waardoor niet optimaal genoten.

    Toen bijna uur ipv dik half uur naar huis moeten rijden omdat het stortregende. Toen is mjjn andere stookmaat maar naar huis gegaan omdat we dachten dst het niet zou stoppen met regenen voordat ik naar een andere locatie zou gaan. Bleek het droog te zijn opeens, dus alleen maar gaan stoken. Meteen gezeik met mensen verderop in de wijk nadat ik een cake afstak.

    Erna bij feest met vrienden wel gestookt, maar dat is anders dan met freaks. Het was wel leuk maar optimaal genoten heb ik helaas niet.

    Nu het gevoel alsof oud en nieuw nog moet beginnen...

  9. #39
    VWC-Lid Ischa's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Locatie
    Gorinchem
    Berichten
    1.954
    Thanks
    616
    1.398 waarderingen in 489 posts
    Zelf 1 januari een voldaan gevoel.
    Met zn 4en het plein schoongemaakt en veel complimenten ontvangen.
    Alles is uit zichzelf opgebrand en was eigenlijk makkelijk weg te werken.

    Vandaag weer gaan werken en dan besef je je dat het normale leven weer begonnen is, ook al heeft iedereen het nog over het plein vol geweld door ons en de hele buurt.

    We zijn hier gaan wonen 4 maanden terug en komen tussen 2 oudere stellen in te zitten waar ik bij dacht van goh hopelijk vinden ze vuurwerk leuk...
    sta je de 30e soep te koken in de keuken en dacht staat de tuin van de buren in de fik ofzo met al die rook. dus ga snel even kijken en staan daar 3 mensen van mid 60 fonteinen af te steken met zn 3en.
    lekker even gebabbeld en bleek dat ze het helemaal geweldig vonden.
    De schoonzoon kwam aanrijden de dag erna met een red maroon, golden ilussion en een jackhammer dus mijn geluk kon niet op.

    De andere buren wist ik nog niet...
    De 31e lekker aan het stoken en zag de andere buurvrouw door het raam gluren en vriendelijk zwaaien. gaat opeens de voordeur open en de buurman van mid 60 staat nitraten te werpen.
    Ook een heel gesprek mee gevoerd en ja zit in mn bloed en samen met de kinders vroeger altijd.

    Dus wat dat betreft had ik niet beter kunnen belanden qua buurt!
    Ook op een ander adres op het plein ging rond 17.00 al de rumble in the jungle de lucht en en daarna in de loop van de avond nog een box of 20 .
    ook een funkebakkie!

    Dus dat maakt me op 1 en 2 januari toch heel blij wetende dat het volgend jaar alleen nog maar beter kan worden!

    Naam: IMG-20180101-WA0007.jpg
Bekeken: 209
Grootte: 128,4 KB
    Even a broken clock is right twice a day.

  10. #40
    VWC-Lid Sije's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2013
    Locatie
    DRACHTEN
    Berichten
    45
    Thanks
    0
    10 waarderingen in 7 posts
    Mijn dip is niet zo groot, 3 dagen geholpen bij Pathuis vuurwerk in Emmeloord.
    Nieuwjaar tot heel laat/vroeg gevierd met veel mooie cakeboxen van Rubro
    nu bijkomen en opruimen van oudjaar en kerst.
    mijn ergste onderbuikgevoel is, wat gaat onze regering doen met de oudjaarviering, vuurwerk staat weer verschrikkelijk onder druk en negatief in het nieuws door gekken die professionele mortieren in een woonwijk schieten met dode en veel schade.
    De eerste nieuws berichten over ongevallen en overlast van vuurwerk vielen mee oudjaar avond(gelukkig maar dacht ik)en vandaag was het nieuws dat er meer gevallen waren dan vorig jaar...
    Gaat het vuurwerk blijven en in wat voor vorm, dat is mijn grootste angst.

  11. #41
    VWC-Lid WhySoSerious's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2009
    Berichten
    46
    Thanks
    22
    2 waarderingen in 2 posts
    Helaas niet optimaal genoten van wat het zou moeten zijn, windkracht 6a7 gooide roet in het eten. Verder wel goed gefeest met de familie, maar vandaag op het werk rondgelopen met gemengde gevoelens. Volgend jaar gewoon hopen op betere omstandigheden, it is what it is en hopelijk mogen we nog vele jaren het spektakel aanschouwen.

  12. #42
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    01-01 sowieso altijd brak en enigszins depri...
    Alle spanning en feestelijkheden van December zijn dan in 1 klap voorbij.
    364 dagen wachten lijkt dan een eeuwigheid.
    En een berg rotzooi om op te ruimen vaak, ook al zo'n feest...
    Vaak zoveel mogelijk lam op de bank, na het straat vegen.
    Hoe leuk Oudjaarsdag ook was, hoe goed het ook ging, de dag erna is altijd k.u.t. Het ene jaar wel erger dan het andere..

    02-01 wordt het al minder met brak en depri, maar nog steeds maar weinig zin in alles.
    Is ook standaard een extra vrije dag van werk, ik trek dat echt niet 2 Januari weer vrolijk handjes schudden en de non-freaks proberen uit te leggen wat wij meemaken op zo'n dag. Bah.
    Ook vaak de start van opruimen Kerstspullen. Voel je je al feesteloos, ziet je huis er die dag ook weer zo uit...

    Daarna begint het ritme er weer langzaam in te komen. Maar die 362 dagen te gaan blijven akelig.
    Ook de verhalen in de media over schade en ongelukken op 31-12 voelen als een trap na... gaat die hele anti-vuurwerk lobby weer helemaal los. Dikke 'piep'-zooi.
    Wel weer een beetje zin om de fora en filmpjes te bekijken. En nadenken over de pyro tripjes dit jaar. Wordt het weer eens Fallas, of toch San Severo? Adelfia mss? Trophy natuurlijk.
    En de eigen filmpjes op de pc zetten, kijken of er nog een leuke compilatie te maken is (helaas weinig zin gehad 31-12 om te filmen, nu weer spijt van, al met al slechts 10 a 15 minuten leuke beelden).

  13. #43
    VWC-Lid Bizzle's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.357
    Thanks
    146
    1.630 waarderingen in 579 posts
    Geen dip. Is weer mooi geweest. Op naar het volgende. Bedoel... Valencia is ook alweer bijna

  14. #44
    VWC-Lid Econz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2017
    Locatie
    Los Limbos
    Berichten
    876
    Thanks
    1.363
    1.084 waarderingen in 434 posts
    Geen last van een dip gehad.
    Gisteren wel een beetje ziek geweest, maar dat is alweer voorbij.
    Jammer dat we weer een jaar moeten wachten.

    Maar goed, net een vakantie naar Turkije geboekt met mijn gezin, dus we hebben weer wat om naar toe te leven.

    Daarna gaan we weer voorbereiden richting oud & nieuw!
    Zo in mijn sas met sas..

  15. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    247
    Thanks
    51
    72 waarderingen in 48 posts
    Ik voel me echt in jaren gewoon top! Met een voldaan gevoel kan ik terugkijken op de mooiste jaarwisseling in mijn 24 jarige bestaan. Nieuwjaarsdag geen kater omdat ik amper had gedronken en lekker rondje gewielrend in de polder. Nu alweer de eerste inkopen gedaan om de leegte op te vullen!

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •