Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 25 van 32 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 t/m 375 van 475
  1. #361
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.431
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Qua meterpakket: Katan Streetfun (iets van 200gr/€19) vs Mania Combi Box 3 (275gr/€25) vs Zena meter (321.30gr/€25) vs Caff (gr onbekend/€15).

    Laatste is meestal zo matig als de prijs, die van Zena wel goed, eerste 2 heb ik geen ervaring mee.

  2. #362
    VWC-Lid pyro_11's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 september 2010
    Berichten
    362
    Thanks
    2
    116 waarderingen in 56 posts
    Karton constellion van zena?
    Of karton funke 19 shots?

    Constellion ontiegelijk harde burst dat weet ik van vorig jaar grote en mooie effecten
    Funke ook een goede burst effecten is wat minder vind ik dan constellion maar wel weer goedkoper

  3. #363
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.455 waarderingen in 2.623 posts
    Als je voor zekerheid wilt gaan, dan zou ik de Constellion halen als je toch al weet dat ie echt goed is. Op een karton kan je vast wel een mooi prijsje krijgen!

  4. #364
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 november 2013
    Berichten
    88
    Thanks
    15
    59 waarderingen in 13 posts
    Om toch wat variatie in vorm te krijgen zoek ik naar een paar waaiers. Zie nu bij Lesli de chronicles of gold met 1+1 gratis voor 99,00. Heeft iemand anders nog een tip waar ik kan kijken? Woon in omgeving Almelo.

  5. #365
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Berichten
    27
    Thanks
    8
    30 waarderingen in 7 posts
    Wat zal ik in de losse verkoop nog halen. Ik twijfel tussen twee 6x 19 shots assortimenten.
    Namelijk de volgenden:
    Brasilian Box

    Fairy Tail assortiment

    Welke kan ik het beste halen?

  6. #366
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2016
    Berichten
    61
    Thanks
    6
    142 waarderingen in 24 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svenno20 Bekijk bericht
    Medefreaks, Heb jullie hulp nodig

    Zit een beetje te dubben met mijn budget, heb ongeveer 250 euro weggezet, waarvan ik rond de 50 euro bij de Oosterburen uit wil geven.
    Heb nu op m'n NL lijstje iniedergeval de Ecstatic box bij Orthen. Vind dit voor de prijs wel echt een degelijke box (80 euro). Wat zouden jullie voor de rest van mijn budget, dus ongveer 120-130 euro aanraden om hiernaast nog bij te halen? En nog tips voor in Duitsland? Was eigenlijk sowieso van plan om een aantal Reno's/Alligators in te slaan.
    Ram bam 2.0 of colorful city!

  7. #367
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 januari 2016
    Berichten
    61
    Thanks
    6
    142 waarderingen in 24 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svenno20 Bekijk bericht
    Rambam 2.0, Event Neon Box van Rubro of de Ecstatic box... kan niet kiezen
    Rambam zonder twijdel, hele mooie bak!

  8. #368
    VWC-Lid knaller voor life's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 juli 2008
    Berichten
    238
    Thanks
    9
    287 waarderingen in 57 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ToxicTrojan Bekijk bericht
    Wat zal ik in de losse verkoop nog halen. Ik twijfel tussen twee 6x 19 shots assortimenten.
    Namelijk de volgenden:
    Brasilian Box

    Fairy Tail assortiment

    Welke kan ik het beste halen?
    Vorig jaar beide gehad, het zijn allebei toppers. Ik vind de Brasilian box net iet meer variatie hebben in effecten. Maar als je van goud houdt, dan zal ik voor Fairy tail gaan. Burst en spreiding is van allebei wel het zelfde te noemen(hard en goede spreiding). Persoonlijk dit jaar voor Brasilian gekozen wegens de prijs en ik in de Yellow river van Pangu al de beste goud cake in bezit heb.

  9. Deze gebruiker waardeert knaller voor life voor het bericht:


  10. #369
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juli 2017
    Berichten
    100
    Thanks
    66
    57 waarderingen in 34 posts
    Toch nog een box bijbestellen, maar welke: gokje wagen en de Jackhammer pakken, of On the Beat van Pangu?

  11. #370
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 december 2017
    Berichten
    6
    Thanks
    1
    14 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Svenno20 Bekijk bericht
    Toch nog een box bijbestellen, maar welke: gokje wagen en de Jackhammer pakken, of On the Beat van Pangu?
    Jackhammer zonder twijfel!
    al blijft het natuurlijk een persoonlijke keuze, zelf ben ik erg gek van crackling vandaar mijn voorkeur.

  12. #371
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Ik zou zeker voor de On the Beat gaan. Die heeft veel meer kleur en kwaliteit denk ik. Jackhammer heb ik nog niet live gezien, maar dat lijkt me meer een chaos box.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #372
    VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 december 2016
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    1.088
    Thanks
    814
    856 waarderingen in 385 posts
    Ok ik wil ook nog 1 dikke dikke dikke box kopen heb al aardig wat spulletjes. Maar wil nog 1 dikke rammer kopen.

  14. #373
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
    Ok ik wil ook nog 1 dikke dikke dikke box kopen heb al aardig wat spulletjes. Maar wil nog 1 dikke rammer kopen.
    1.2'' Spinner 2 colorz, 1.2'' Titanium Brocade 2 Blue of Partyraiser een idee ?
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  15. Deze gebruiker waardeert omepje voor het bericht:


  16. #374
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Toch voor elkaar gekregen dat ik dit jaar €100 contant (helaas nioet PIN, ivm onder bewind staan) mag besteden aan vuurwerk. Nu wil ik dit besteden bij http://www.vuurwerkhaastrecht.nl/ Echter, heb ik GEEN idee wat ik nu moet kiezen. Volgend jaar moeten we dit huis verlaten (Beiden ouders zijn overleden, geen geld voor de maandelijkse lasten). Dus, wil ik een show geven waardoor de buren ons herinneren. Aan prijzen mee doen heeft tot op heden geen nut gehad op social media, misschien proberen hier ff mee te doen (Heb t echter ZO druk dat ik gewoon geen concentratie kan vinden...). Dus, hangt t er vanaf wat ik van 100 euro ga kopen. Ik hou niet van klein vuurwerk (dus categorie 1, knalvuurwerk, pijlen). Hou ook niet van cakes die alleen tails of pijltjes hebben. Hou wel HEEL veel van crackling, peony and palm effecten. Liefst wil ik een keer ook een "ghost" cake hebben. Mij maakt t niks uit oif ik zelf moet stoken, of dat t compound is. Weet alleen dat ik een soort van opbouw wil hebben, met n afsluiter. Budget is maar 100 euro dus dat word HEEL moeilijk. Maar t moet te doen zijn toch? Heb geen idee of de kortingen die online gelden, ook offline gelden. Ben van plan net voor Kerstmis de bestelling te plaatsen. Dus, vraag...Kunnen jullie me helpen?
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  17. #375
    VWC-Lid Komkommer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 januari 2017
    Berichten
    1.522
    Thanks
    1.213
    1.025 waarderingen in 556 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Toch voor elkaar gekregen dat ik dit jaar €100 contant (helaas nioet PIN, ivm onder bewind staan) mag besteden aan vuurwerk. Nu wil ik dit besteden bij http://www.vuurwerkhaastrecht.nl/ Echter, heb ik GEEN idee wat ik nu moet kiezen. Volgend jaar moeten we dit huis verlaten (Beiden ouders zijn overleden, geen geld voor de maandelijkse lasten). Dus, wil ik een show geven waardoor de buren ons herinneren. Aan prijzen mee doen heeft tot op heden geen nut gehad op social media, misschien proberen hier ff mee te doen (Heb t echter ZO druk dat ik gewoon geen concentratie kan vinden...). Dus, hangt t er vanaf wat ik van 100 euro ga kopen. Ik hou niet van klein vuurwerk (dus categorie 1, knalvuurwerk, pijlen). Hou ook niet van cakes die alleen tails of pijltjes hebben. Hou wel HEEL veel van crackling, peony and palm effecten. Liefst wil ik een keer ook een "ghost" cake hebben. Mij maakt t niks uit oif ik zelf moet stoken, of dat t compound is. Weet alleen dat ik een soort van opbouw wil hebben, met n afsluiter. Budget is maar 100 euro dus dat word HEEL moeilijk. Maar t moet te doen zijn toch? Heb geen idee of de kortingen die online gelden, ook offline gelden. Ben van plan net voor Kerstmis de bestelling te plaatsen. Dus, vraag...Kunnen jullie me helpen?
    Ik heb even wat voor je samen gesteld, wat volgens mij goed bij je wensen aansluit. Wat mij betreft een mooi lijstje zo.
    Naam: DF01996F-84A0-43DD-860C-B690DBA5AE9F.jpg
Bekeken: 260
Grootte: 169,7 KB

  18. Deze gebruiker waardeert Komkommer voor het bericht:


Pagina 25 van 32 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •