Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door swift Bekijk bericht
    Twijfel ,twijfel.
    Wil graag in het middengedeelte van mijn show een aantal waaiers, maar zit heel erg te twijfelen tussen de volgende keuzes.
    1. Event Palm W-105 Rubro
    2. Serenity van Evolution
    3. of toch enkele losse waaiers
    Wat zouden jullie doen?
    Ik zou voor de Serentity gaan, mooie opbouw en tempowisselingen en veel variatie in 1 box.

    Comment


      Wat zijn mooie cakeboxes voor 75 euro? (max 80). ik heb de crash box al!

      Comment


        Double Demolition is een mooie bak weet niet of je die al hebt?
        Mij spreek de Volt - Final Colors en Volt - Mix it Up ook wel aan.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door LilDanceCrew Bekijk bericht
          Wat zijn mooie cakeboxes voor 75 euro? (max 80). ik heb de crash box al!
          Zena Mayhem
          Volt Mix it up box
          Volt Massieve Blinker
          Volt Chemical Box
          Zena Triumph

          Comment


            Ik zoek nog 1 laatste box maar zit te twijfelen welke te doen

            het gaat om de:

            VISIONS OF ECSTACY of
            THE GOLDEN AGE

            welke zouden jullie doen? of zou ik voor een hele andere moeten gaan?

            Bedankt.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door japieh Bekijk bericht
              Ik zoek nog 1 laatste box maar zit te twijfelen welke te doen

              het gaat om de:

              VISIONS OF ECSTACY of
              THE GOLDEN AGE

              welke zouden jullie doen? of zou ik voor een hele andere moeten gaan?

              Bedankt.
              Ik vind persoonlijk de Golden Age iets te traag gaan, vorig jaar de visions of ecstacy gehad en die vond ik fantastisch, zie mijn reactie in dit filmpje:

              https://youtube.com/@Pyroblom

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                Ik wil nog 1 ding aanschaffen. Ik twijfel tussen de sierlijke Red Club van Vuurwerkmania of de Double Demolotion van Vuurwerkmania. Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Graag jullie ervaringen.
                Persoonlijk, sowieso Double Demolition, heerlijk boxje voor onder de 3 tientjes!
                https://youtube.com/@Pyroblom

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door RaideR Bekijk bericht
                  Ik vind persoonlijk de Golden Age iets te traag gaan, vorig jaar de visions of ecstacy gehad en die vond ik fantastisch, zie mijn reactie in dit filmpje:

                  de visions lijkt me inderdaad ook heel erg mooi ja, alleen heb ik al wel wat snellere boxen en zit te twijfelen of ik er dan nog 1 bij moet doen of toch voor de Golden age gaan.

                  de boxen die ik namelijk al heb zijn:

                  Crashbox
                  Transbomber
                  Mystery box (Commander)
                  Snowstorm
                  Serenity
                  Immortal Gold

                  Comment


                    Persoonlijk zou ik voor de Golden Age gaan, lekker genieten van vele diverse effecten. Vind het tempo ook echt niet slecht hoor. Heb dit jaar andere keuzes gemaakt, maar de Golden Age staat al op de 2018 lijst.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Vlinderbommetje Bekijk bericht
                      Persoonlijk zou ik voor de Golden Age gaan, lekker genieten van vele diverse effecten. Vind het tempo ook echt niet slecht hoor. Heb dit jaar andere keuzes gemaakt, maar de Golden Age staat al op de 2018 lijst.
                      Bedankt voor het antwoord. of zouden jullie me een andere box aanraden?

                      Comment


                        Ik zit een beetje te twijfelen.
                        Mijn budget is ongeveer 150 euries. Zou ik dan weer richting de oosterburen rijden of wat 'Hollands'spul kopen in de voorverkoop?
                        Ben dat gerijd eigenlijk wel een beetje zat maar je kan altijd wel wat leuk cakes scoren. Hoewel in de voorverkoop er ook echt leuk spul is.
                        Jullie ideeën?

                        Comment


                          Ik wil hier binnenkort een bestelling doen: http://edraketvuurwerk.nl/
                          Ik had nu eigenlijk o.a de Ice Queen (Evolution) voor 32,50 op mijn mijn lijstje staan, maar begin nu toch te twijfelen, wat zouden jullie hier kiezen voor 32,50?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door pyroguy2000 Bekijk bericht
                            Ik zit een beetje te twijfelen.
                            Mijn budget is ongeveer 150 euries. Zou ik dan weer richting de oosterburen rijden of wat 'Hollands'spul kopen in de voorverkoop?
                            Ben dat gerijd eigenlijk wel een beetje zat maar je kan altijd wel wat leuk cakes scoren. Hoewel in de voorverkoop er ook echt leuk spul is.
                            Jullie ideeën?
                            Met dat budget adviseer ik je toch om lekker in Duitsland bij de supermarkten te gaan shoppen.
                            Vuurwerk doet de duivels dansen

                            Comment


                              Het is maar net wat je wilt natuurlijk. De Ice Queen is een prima cake. Voor een paar euro meer heb je de Some Like It Hot of de Yellow River, ook toppers allebei. Je zou ook kunnen combineren: de Chengdu + Red Ghosts bijvoorbeeld. Maar nogmaals, het hangt er helemaal vanaf waar je naar op zoek bent.

                              Oorspronkelijk geplaatst door RickGAE Bekijk bericht
                              Ik wil hier binnenkort een bestelling doen: http://edraketvuurwerk.nl/
                              Ik had nu eigenlijk o.a de Ice Queen (Evolution) voor 32,50 op mijn mijn lijstje staan, maar begin nu toch te twijfelen, wat zouden jullie hier kiezen voor 32,50?
                              Work is the curse of the drinking class

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                                Het is maar net wat je wilt natuurlijk. De Ice Queen is een prima cake. Voor een paar euro meer heb je de Some Like It Hot of de Yellow River, ook toppers allebei. Je zou ook kunnen combineren: de Chengdu + Red Ghosts bijvoorbeeld. Maar nogmaals, het hangt er helemaal vanaf waar je naar op zoek bent.
                                Bedankt voor de tips, ik ga vanmiddag nog even wat filmpjes kijken, die pangu cakes zijn ook goed.

                                Comment

                                Working...
                                X