Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 215
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 januari 2010
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    69
    Thanks
    4
    46 waarderingen in 13 posts
    Een soort van schietlijst maken. Zit nu met tientallen filmpjes en weet begot niet meer welk filmpje bij welk product hoort. Van de toppers weet je het wel maar sommige kleinere cakes lijken allemaal wel op elkaar

  2. #62
    VWC-Lid htevents's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 november 2016
    Berichten
    503
    Thanks
    592
    514 waarderingen in 189 posts
    Meer Junks halen en ze electrisch afschieten als een mortierrek. Meer vuurwerk halen. Na een flinke discusie gisteren sloeg mijn vriendin vannacht ineens om. "We halen volgend jaar wel meer" waren haar exacte woorden. I love her

  3. Deze 2 gebruikers waarderen htevents voor het bericht:


  4. #63
    VWC-Lid MrXtremeFireworks's schermafbeelding
    Geregistreerd
    7 september 2012
    Berichten
    650
    Thanks
    245
    1.061 waarderingen in 322 posts
    Een fatsoenlijk statief kopen, eentje die niet omdondert van een beetje wind. Zit nu mooi met een gebroken camera. Gelukkig pas gebeurd nadat alles al gefilmd was.

  5. #64
    Super Moderator arviidd's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2012
    Berichten
    3.557
    Thanks
    9.227
    3.546 waarderingen in 1.464 posts
    Het idee om te filmen uit mijn hoofd zetten ik doe het toch niet. Sorry jongens.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. #65
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    Meer boxen, minder losse cakes. :-)

  7. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 december 2015
    Berichten
    5.744
    Thanks
    978
    1.690 waarderingen in 828 posts
    Minder losse cakes, minder dubbele dingen

  8. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 maart 2007
    Berichten
    1.498
    Thanks
    2.601
    1.093 waarderingen in 396 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne0406 Bekijk bericht
    Denk dat dit een behoorlijk geslaagd oud en nieuw was! Wat ik wel (eigenlijk iedere o&n heb) is een soort van 'angst' dat er iets mis gaat. Je kan het eigenlijk geen angst noemen, maar meer alertheid denk ik. Vooral als er kleine kinderen zijn e.d. denk ik al gauw: als nou maar niet.... Of: ik hoop niet dat....
    Hoe veilig je het ook probeert te maken (vuurwerkbril, vuurwerkklem, goede afstand) er kan nog altijd iets mis gaan: cake knalt uit elkaar, sterren koppen, pijl stijgt niet op. Al is er de afgelopen 5-6 jaar nooit iets voorgevallen bij mij, blijft dit toch altijd een beetje in mijn achterhoofd meespelen. Weet niet of dit nou eigenlijk goed of slecht is. Creëert wel alertheid, maar leidt je ook een beetje af van het daadwerkelijke spektakel, waardoor je soms toch een klein beetje anders naar het vuurwerk kijkt. Je voelt je ook gauw verantwoordelijk als er iets mis gaat. Zodra ik mensen ook vrij dicht bij zie staan zonder vuurwerkbril, gaan er bij mij al alarm bellen rinkelen.
    Lang verhaal op de late avond, maar vroeg me af of meer mensen dit wel is onder vinden? Dat soort verantwoordelijkheidsgevoel voor de veiligheid en dus ook die soort alertheid.

    Edit: verantwoordegelings is niet echt een woord. Misschien toch een glaasje champagne te veel op....
    Je klinkt als m’n vriendin haha

  9. Deze gebruiker waardeert Kees voor het bericht:


  10. #68
    VWC-Lid Black Dragon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 december 2009
    Berichten
    3.263
    Thanks
    3.630
    5.081 waarderingen in 1.555 posts
    Geen waaier cakes meer schieten daar waar het winderig is! Alles waaide naar 1 kant toe! Doet de waaier echt teniet!

    Minder vuurwerk kopen! (Maar dat zeg ik elk jaar!)

    Minder kruitstress! (Maar dat zeg ik ook elk jaar!)
    Eind goed, Knal goed!

  11. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 maart 2007
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    3.257
    Thanks
    854
    1.125 waarderingen in 486 posts
    Ik ga komende jaar voor minder losse cake en minder losse troep en meer boxen

  12. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 december 2016
    Berichten
    436
    Thanks
    36
    335 waarderingen in 142 posts
    Ik ga geen 19 shots cakes en losse cakes meer aanschaffen denk ik. Teveel doorlonten. Ik ga meer boxen aanschaffen, de compoundboxen doen het ook goed. Scheelt heel wat door lussen.

  13. #71
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    Meer potten galaxis kopen.

  14. #72
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Ehm, ik heb weer geleerd dat ik echt onderscheidend vuurwerk moet hebben. Dat doe ik al, maar nog te vaak sta ik niet met m'n bek open te genieten. Dat wil ik optimaliseren.

    Daarnaast toch een transportkar voor achter de fiets bouwen. De kinderkar die ik nu had is voor de langwerperige boxen niet toegediend. Dat wordt dus klussen.

  15. Deze gebruiker waardeert Richardus voor het bericht:


  16. #73
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 oktober 2009
    Berichten
    126
    Thanks
    11
    219 waarderingen in 39 posts
    Dit jaar wat meer op dit forum, heb inprincipe wel leuke dingen gekocht maar ik heb dus heel veel gemist van de Wat nieuwere cakes. Ga dit jaar sowieso een keer weer voor echte kwaliteit en losse cakes & compounds.

  17. #74
    VWC-Lid Ralfy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 september 2014
    Locatie
    Eerbeek
    Berichten
    114
    Thanks
    183
    147 waarderingen in 30 posts
    Ik had compoundboxen van China Red en die vielen mij alleszins mee. Goed merk en kwalitatief hoogwaardig spul. De buren stonden mee te genieten. Leuke anekdote: een vrouw met haar familie deed haar gordijn dicht omdat ze dacht dat wij klaar waren, maar toen we nog aan kwamen lopen met de finale cakeboxen deed ze haar gordijn weer open, zo leuk haha!

  18. #75
    VWC-Lid Econz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2017
    Locatie
    Los Limbos
    Berichten
    876
    Thanks
    1.363
    1.084 waarderingen in 434 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kees Bekijk bericht
    Je klinkt als m’n vriendin haha

    Hahaha!

    Ik ga dit jaar voor wat meer dikke cakeboxen/compounds dan voor de kleine cakejes.
    En ik ga geen vuurpijlen meer kopen.
    Ik wil sowieso de "Magic in the Sky" en de "Euphoric Happiness".
    Hierdoor kan ik ook wat meer genieten van het vuurwerk van de rest hier in de straat.
    Ik kwam echt ogen te kort om alles goed te zien, want er is heel wat de lucht in gegaan een paar meter verderop.
    En inderdaad misschien toch pas om half 1 gaan afsteken,zodat je kunt genieten van het andere vuurwerk...
    Zo in mijn sas met sas..

Pagina 5 van 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •