Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe steek jij je vuurwerk aan ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
    Iemand nog tips welke torches echt goed zijn? Vorig jaa 3 gehad, alle 3 weigerden na 18:00. Of welke fakkels goed zijn? Ik ken de Pro Torches van Zena, maar verder..
    Misschien even belangrijk om te vermelden; het gaat met name om het fakkelen van de show
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
      Misschien even belangrijk om te vermelden; het gaat met name om het fakkelen van de show
      Wierook schijnt ook handig te zijn, ga er dit jaar mee proberen te stoken. Maar je hebt ook de evo portfire, zena pro torch en ik had afgelopen jaar fakkels van wolff, werkte lang zat voor mijn gevoel
      ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

      Comment


        #48
        Aansteekfakkels en stormaanstekers.

        -Geeft goed licht
        -Aansteken met een gestrekte arm
        -Je duwt het kleine spul niet om zoals met een peuk of aansteeklont
        -Alles gaat in één keer aan

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door Beastmode Bekijk bericht
          Wierook schijnt ook handig te zijn, ga er dit jaar mee proberen te stoken. Maar je hebt ook de evo portfire, zena pro torch en ik had afgelopen jaar fakkels van wolff, werkte lang zat voor mijn gevoel
          Als je Wierrook gaat gebruiken, neem die hele dikke, minimaal 1 of 1,5 cm dik.
          die dunne dingen zijn ruk, bij die dikke gloeien ze goed waardoor het lont sneller aan gaat.
          www.rowyvuurwerk.nl

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door Rowy Vuurwerk Bekijk bericht
            Als je Wierrook gaat gebruiken, neem die hele dikke, minimaal 1 of 1,5 cm dik.
            die dunne dingen zijn ruk, bij die dikke gloeien ze goed waardoor het lont sneller aan gaat.
            Is niet handig qua fakkelen, wel voor het losse afsteken denk ik?
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #51
              Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
              Is niet handig qua fakkelen, wel voor het losse afsteken denk ik?
              Fakkelen gaat ook prima daarmee
              www.rowyvuurwerk.nl

              Comment


                #52
                torch of sigaartjes. aansteeklontjes op zak voor nood.

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                  Een soort geurloze dikke staven zijn het. Werkt iig beter dan een aansteeklont (brand lang, blijft goed gloeien, is hard dus geen gedoe met draadjes die om het lont heen vouwen, je hoeft niet met je gezicht erbij om te blazen). Rowy vuurwerk verkocht het afgelopen jaar en was echt ideaal
                  Dit zijn zeker die 'wierrook' staven die voorheen vaak ook in een (pijlen)pakket zaten.

                  lijkt idd. op wierrook

                  Comment


                    #54
                    om heel eerlijk te zijn gebruik ik toch die gas brander van flame club de torch die een stukje kan buigen
                    prima ding.
                    ik zou eigenlijk wel liever de aansteek lont gebruiken mja het moment der momenten sta je half uurtje te knallen en dan kan je weer verder een pakken nee aansteek lont mogen ze voor mij verbeteren
                    don't worry im fireworks crazy!!!

                    Comment


                      #55
                      Gebruik zelf aansteeklont voor kleine dingen zoals fonteintjes, kleine matjes en wat ander grut. De cakes e.d. doe ik met een crème brulee brander, deze geeft een rechte/strakke vlam en is net zo veilig als een aansteeklont.

                      Comment


                        #56
                        Liefst een sigaret,maar dat gaat wat moeilijk hele avond.
                        of torch.
                        Ben nu ook wel benieuwd naar "wier" rook staven.

                        Zelf vind ik persoonlijk een aansteek lont niks.

                        Comment


                          #57
                          Ik rook, dus sigaret is het hier. Bij mijn showtjes tussen door gebruik ik echter de pyro torch.
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door Sippie-V Bekijk bericht
                            Liefst een sigaret,maar dat gaat wat moeilijk hele avond.
                            of torch.
                            Ben nu ook wel benieuwd naar "wier" rook staven.

                            Zelf vind ik persoonlijk een aansteek lont niks.
                            Is dit de one and only Sippie?! Erg toevallig dat jij een accountje hebt aangemaakt! Wel humoristisch!

                            Voor de mensen die niet begrijpen waar ik het over heb: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...ghlight=sippie
                            alcohol lost niets op, maarja melk ook niet...

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door erase2fast Bekijk bericht
                              Is dit de one and only Sippie?! Erg toevallig dat jij een accountje hebt aangemaakt! Wel humoristisch!

                              Voor de mensen die niet begrijpen waar ik het over heb: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthr...ghlight=sippie
                              Ik denk dat het een stiekeme aanbidder van Sippie is. De rest is openlijk aanbidder trouwens.

                              Comment


                                #60
                                Lekker met een gasbrander, hoef ik niet met mijn hoofd erboven te hangen om te blazen!

                                Comment

                                Working...
                                X