Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe steek jij je vuurwerk aan ?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Mini gasbrandertjes of sigaret. Heb ook altijd aansteeklonten maar worden alleen door de kinderen gebruikt eigenlijk.

    Comment


      #17
      Action aanstekers. 's Avonds voor het grotere spul de Pyrotorch, en als ik extreem fancy wil doen, heb ik nog een aansteker van Plazmatic.
      Zonder respect geen vuurwerk.

      Comment


        #18
        Sinds een paar jaar gebruik ik de branders van action! Werken perfect en niet duur! Dan wil je toch niets anders meer!
        Eind goed, Knal goed!

        Comment


          #19
          Afgelopen jaarwisseling had ik ook de Action branders maar wat een drama was dat..... Na 2 of 3 lontjes begaven ze het. Ik stak de lontjes vanaf de zijkant aan zodat er geen troep in de brander spuit bij het ontsteken. Maar dat mocht niet baten. Heb uiteindelijk 2 pakjes sigaretten op moeten offeren om mijn vuurwerk af te steken.
          Wat ik dit jaar ga doen weet ik nog niet, waarschijnlijk een Pyrotorch
          Wie zoekt zal vinden

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door duitje Bekijk bericht
            Afgelopen jaarwisseling had ik ook de Action branders maar wat een drama was dat..... Na 2 of 3 lontjes begaven ze het. Ik stak de lontjes vanaf de zijkant aan zodat er geen troep in de brander spuit bij het ontsteken. Maar dat mocht niet baten. Heb uiteindelijk 2 pakjes sigaretten op moeten offeren om mijn vuurwerk af te steken.
            Wat ik dit jaar ga doen weet ik nog niet, waarschijnlijk een Pyrotorch
            Zelfde hier, had er 4 gekocht maar wat een drama. Voor mij helaas niet voor herhaling vatbaar.
            Ik blijf bij de pyrotorch, werkt voor mij tog echt het fijnst.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
              Zelfde hier, had er 4 gekocht maar wat een drama. Voor mij helaas niet voor herhaling vatbaar.
              Ik blijf bij de pyrotorch, werkt voor mij tog echt het fijnst.
              Ben dus niet de enige, begon al aan mezelf te twijfelen. Vraag mij af waar dit aan ligt.
              Wie zoekt zal vinden

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door duitje Bekijk bericht
                Ben dus niet de enige, begon al aan mezelf te twijfelen. Vraag mij af waar dit aan ligt.
                Die van mij doen nog prima, kunnen dit jaar zo weer mee, en kost haast niks
                Jeder Schuss ein Genuss

                Comment


                  #23
                  Vraag mij dan af wat jij anders doet
                  Wie zoekt zal vinden

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door duitje Bekijk bericht
                    Vraag mij dan af wat jij anders doet
                    Ik heb er 12, en steeds afwisselen
                    Jeder Schuss ein Genuss

                    Comment


                      #25
                      hier ook nooit problemen gehad met de action branders.
                      heb er een stuk of 8 maar heb er nog steeds van 4 jaar geleden en die doen het nog steeds.....sommige hebben honderden lontjes aangestoken en doen het nog steeds

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door elgielo Bekijk bericht
                        hier ook nooit problemen gehad met de action branders.
                        heb er een stuk of 8 maar heb er nog steeds van 4 jaar geleden en die doen het nog steeds.....sommige hebben honderden lontjes aangestoken en doen het nog steeds
                        Heb je ze weer gevult of dat niet?
                        Jeder Schuss ein Genuss

                        Comment


                          #27
                          Gebruik die branders van de Action ideale dingen nog nooit problemen mee gehad. De ene gebruik ik al 2 jaar en afgelopen jaar voor de zekerheid een extra gekocht top dingen voor dat geld.
                          The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                          Comment


                            #28
                            Ik heb ook geen problemen met de Action branders. Goed spul voor die paar euro. Ideaal om cakes aan te steken, want daar zit je met een aansteeklont nog wel eens mee te kloten. Als ik een stooksessie doe met kleiner spul vind ik de aansteeklont dan wel weer een lekker alternatief.

                            Comment


                              #29
                              Ik heb juist grotere Pyrotorches gekocht via internet, maar die lieten mij weer in de steek. Ook torches van 20 euro.. Dus gewoon geluk hebben denk ik dan maar!
                              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                              Comment


                                #30
                                Pyro torch of anders met een sigaar

                                Comment

                                Working...
                                X