Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 17 van 27 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 255 van 392
  1. #241
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2011
    Berichten
    451
    Thanks
    2
    194 waarderingen in 110 posts
    Bij welke shops met acties zit je in de buurt Jakob? Dat is wat makkelijker samenstellen.

  2. #242
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jakob Bekijk bericht
    Hi ik wil dit jaar een soort showtje bouwen met tails en aan het einde een waaier met crackling
    Ik zat sowieso aan de e pulz te denken maar ik wil niet teveel geld kwijt zijn max 100/150 hoeft niet heel lang showtje te zijn maar niet te kort
    Heya Jakob,

    Oke, ik hoor E-pulz, ik hoor crackling waaier. Dan kan dat maar 1 ding betekenen; een VuurwerkTotaal projectje

    Twizzy (nieuw)
    E-pulz
    Commando
    Der Hammer (nieuw)
    White Red Rebel
    Crackling Fan 2.0

    Bovenstaande is in freakwinkels voor zo'n 100 a 115 euro te krijgen, bij Vuurwerktotaal gok ik dat je richting 140- 150 euro gaat. Voordeel van dat is dat je waarschijnlijk in de voorverkoop een gratis cake meepakt die je dan ook in je project kan stoppen

    Daarbij zou je ook, mits een Zena winkel in de buurt, de Crackling Fan 2.0 kunnen vervangen door de Crackling Chry

    Gedachte achter het showtje, rustig beginnen met goeie tails, daarna een waaier met nog betere tails. Ik denk dat de Commando daar mooi achteraan past, en de groene blinkers van commando trekken mooi door in Der Hammer. Deze budget topper moest er eigenlijk gewoon in, mooi ding dat het is. Na de dubbele finale salvo's, klappen we door met nog meer salvo's in de White red Rebel, om af te sluiten met een dikke crackling waaier

  3. #243
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    E- Pulz
    Collector
    White Red Rebel
    Wicked Whistle
    Crackling Fan 2.0

    Dan zit je op de 140 euro, maar daar moet nog wel wat vanaf kunnen. Dan heb je in ieder geval een kleurrijk showtje!

  4. #244
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 februari 2017
    Berichten
    341
    Thanks
    13
    309 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dwazer Bekijk bericht
    Bij welke shops met acties zit je in de buurt Jakob? Dat is wat makkelijker samenstellen.
    Utrecht
    Zit te wachten op Breda vuurwerk

  5. #245
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 februari 2017
    Berichten
    341
    Thanks
    13
    309 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koala Bekijk bericht
    Heya Jakob,

    Oke, ik hoor E-pulz, ik hoor crackling waaier. Dan kan dat maar 1 ding betekenen; een VuurwerkTotaal projectje

    Twizzy (nieuw)
    E-pulz
    Commando
    Der Hammer (nieuw)
    White Red Rebel
    Crackling Fan 2.0

    Bovenstaande is in freakwinkels voor zo'n 100 a 115 euro te krijgen, bij Vuurwerktotaal gok ik dat je richting 140- 150 euro gaat. Voordeel van dat is dat je waarschijnlijk in de voorverkoop een gratis cake meepakt die je dan ook in je project kan stoppen

    Daarbij zou je ook, mits een Zena winkel in de buurt, de Crackling Fan 2.0 kunnen vervangen door de Crackling Chry

    Gedachte achter het showtje, rustig beginnen met goeie tails, daarna een waaier met nog betere tails. Ik denk dat de Commando daar mooi achteraan past, en de groene blinkers van commando trekken mooi door in Der Hammer. Deze budget topper moest er eigenlijk gewoon in, mooi ding dat het is. Na de dubbele finale salvo's, klappen we door met nog meer salvo's in de White red Rebel, om af te sluiten met een dikke crackling waaier

    A heel erg bedankt

  6. #246
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 februari 2017
    Berichten
    341
    Thanks
    13
    309 waarderingen in 99 posts
    Naam: EFE7B205-B7D8-41E5-81CA-AAE58EA38266.jpg
Bekeken: 421
Grootte: 203,1 KB
    Ik wou eigenlijk dit ook mee pakken maar ik vind Leeuwarden een beetje te ver
    Enig idee of Bredavuurwerk dit ook gaat verkopen

  7. #247
    VWC-Lid Fire-Freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2006
    Berichten
    623
    Thanks
    2
    233 waarderingen in 121 posts
    Waar ik vorig jaar veel losse cakes en een klein showtje heb geschoten, wil ik het dit jaar anders doen en bijna al mijn vuurwerk in een show schieten. Onderstaand is de volgorde die ik in gedachten heb, waarbij de diktedrukte producten nog moeten worden besteld. Zouden jullie hier iets in veranderen qua volgorde, of misschien zelfs qua producten?

    3x Xin Fontein [Vulcan]
    1x Sunbeam 5 [Evolution]
    1x Red Ghosts [Evolution] samen met 2x Crank [Wolff] in W-shape
    1x Wings of Darkness [Wolff]
    1x Exodus [Wolff]

    Versnelling
    1x Viking [Wolff]
    1x Wicked Whistle [Vuurwerktotaal]
    1x 1.2" Spinnerz to Colorz [Vuurwerktotaal]

    1x Garden Party 1 [Pangu]
    1x Snowstorm [Evolution]

    2x Blue Lagoon [Rubro]
    1x Evo Bomber [Evolution]
    2x Stormchaser [Wolff]
    6x Venom Box [Vuurwerkmania] samen 2x Return of the Phoenix [Wolff]

    Heb geprobeerd wat versnellingen in te bouwen, en daarna weer wat rustiger, maar twijfel of dit wel zo mooi is.

  8. Deze gebruiker waardeert Fire-Freak voor het bericht:


  9. #248
    VWC-Lid emieloss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    1.986
    Thanks
    5.492
    1.722 waarderingen in 787 posts
    Ziet er op zich goed uit, ik zou alleen de GP1 voor de Viking doen en de evo bonber voor de snowstorm. Verder lekker zo laten

  10. #249
    VWC-Lid Fire-Freak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2006
    Berichten
    623
    Thanks
    2
    233 waarderingen in 121 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
    Ziet er op zich goed uit, ik zou alleen de GP1 voor de Viking doen en de evo bonber voor de snowstorm. Verder lekker zo laten
    Dank je wel. Ik twijfelde inderdaad of dit wel zo'n goede opbouw was, dus dit bevestigt het. Dan ga ik de laatste producten langzamerhand bestellen.

  11. #250
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    6 december 2016
    Berichten
    94
    Thanks
    7
    42 waarderingen in 16 posts
    Ik heb inmiddels een mooie collectie opgebouwd, maar nu begint de uitdaging om te bedenken wat en in welke volgorde te combineren.

    Ik wil een combinatie maken met veel goud. Ik heb daarvoor de golden illusion, Garden Party 3, Vision of Ecstacy, Voltage (2x), Mega Pangu Box 1 en de Smash Box 3 ter beschikking.

    Ook wil een kleuren combi maken waarvoor ik het Fairy Tail en het Happy Hardcore Assortiment, Professional Tube, Color Strike, Colourfull City en Solar Storm heb.

    Tot slot wil ik nog een knallende finale creëren met de Transbomber, 4 Seasons, Bad #ss Box, Rebellious Rocker, de Cubic Thunder 2x, Primal Instinct 2x, Zena RAW Whistler 2x, RoP 4x, EVO Titanium Thunder 2x en de Snow Storm.

    Ik kan de boxen combineren, maar ook de cakes los combineren. Ik vind V en W shapes erg mooi, maar kan ook genieten van een mooie volle I shape.

    Wie oh wie wil hierover met mij meedenken?

  12. #251
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 mei 2010
    Berichten
    138
    Thanks
    80
    119 waarderingen in 51 posts
    Afgelopen maand hebben wij de sleutel van ons nieuwe huis gekregen. Ik heb geen idee hoe de nieuwe buren over vuurwerk denken, maar daar komen we achter. De oude buren vonden het altijd prachtig en baalden dat we weggingen. Voor de jaarwisseling heb ik iets in de planning staan om ons geluksverhaal af te maken. Daar hoort dan natuurlijk ook mooi vuurwerk bij. Aangezien de verhuizing niet goedkoop was en het voorwerp voor het geluksverhaal dat ook niet zal zijn, zal ik dit jaar inleveren op het vuurwerk.

    De dame des huizes was tijdens de Trophy gecharmeerd van de gouden uitwerkingen en dan vooral de "Long Willow". Aangezien ik geen Belgisch spul wil hebben, heb ik gezocht naar een betaalbaar alternatief en veel goud en ben ik uitgekomen op de Immortal Special. Er mist alleen nog "iets". Heb ik iets over het hoofd gezien?

    Vooralsnog is dit mijn planning:

    Fontein 2 x in V

    Showtime: glitter mine & color comet (waaier)
    of
    Showtime: color mines (waaier)
    of
    een Crossette cake ( al dan niet een waaier)
    ROTP
    Box Immortal special

    Triumph cake nr 1

    Box Garden party 1

    Triumph nr 2

    Box Colorful city

    3e pot Transbomber
    ROTP
    Crackling cry

    Finale pot Transbomber

    Het dik gedrukte is al besteld en haal ik op van Zuid Gelderland tot Noord Overijssel. Ik zit alleen nog even met de juiste puntjes op de "i". Wat kies ik bij de opening? En zijn de losse cakes wel de juiste keuze? Salutes op het eind vind ik wel wat hebben, maar de salute cakes die in Nederland te krijgen zijn hebben niet mijn voorkeur gezien de burstknallen van de boxen. Het moet wel wat toevoegen, vandaar de gouden finale. Klopt de volgorde wel?

    Ik zou nog maximaal 100,- uit willen geven binnen de eerder genoemde provincies. De importeurs zijn geen probleem en kan ik wel vinden. Wie heeft voor mij de gouden tip?

    Alvast bedankt!

  13. #252
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jw fireworks Bekijk bericht
    Het dik gedrukte is al besteld en haal ik op van Zuid Gelderland tot Noord Overijssel. Ik zit alleen nog even met de juiste puntjes op de "i". Wat kies ik bij de opening? En zijn de losse cakes wel de juiste keuze? Salutes op het eind vind ik wel wat hebben, maar de salute cakes die in Nederland te krijgen zijn hebben niet mijn voorkeur gezien de burstknallen van de boxen. Het moet wel wat toevoegen, vandaar de gouden finale. Klopt de volgorde wel?

    Ik zou nog maximaal 100,- uit willen geven binnen de eerder genoemde provincies. De importeurs zijn geen probleem en kan ik wel vinden. Wie heeft voor mij de gouden tip?

    Alvast bedankt!
    Leuk idee! Ik vraag me af of cake 4 van de Transbomber een goede afsluiting is voor de show. Er staan geen aantallen bij, dus ga er even vanuit dat het om 1 cake gaat. Indien de box enkel wordt geschoten is het mooie afsluiter, maar nu in showverband is het denk ik wat karig.

    Wellicht zou je kunnen kiezen voor 3x ROTP na de Colorful City. Hierdoor gaat het tempo wat omhoog. Vervolgens eindigen met 4x Crackling Chry 2.0 tegelijk. Dat geeft meer chaos, dan cake 4 van de Transbomber. En de laatste jaren kwam Zena NL met een kartonaanbieding van de Crackling Chry 2.0, moet wel zeggen dat ik niet weet of dat dit jaar ook weer zo is.

    Een andere optie zou een salute finale zijn. Ik begrijp de opmerking over de Nederlandse knalcakes, maar ik zou toch de Cruel Cannon van Wolff aanraden. Schiet binnen 5-7 sec 25 schoten de lucht in. Zeker met 100eu kan je er meerdere kopen en dat is dan zeker een leuke finale. Hoop dat je er wat aan hebt, succes!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  14. Deze gebruiker waardeert pyrofan#1 voor het bericht:


  15. #253
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 mei 2010
    Berichten
    138
    Thanks
    80
    119 waarderingen in 51 posts
    Bedankt voor het meedenken. Ik denk dat je gelijk hebt met de finale pot van de Transbomer en ga het een beetje omgooien. De Cruel Cannon klinkt goed op de filmpjes en de reacties op het forum zijn positief. Ik kwam de hoogmoed ook tegen, maar die is helaas niet meer als vanouds "all at once". Daarnaast zitten er tegenwoordig teveel sterren bij. De ROTP heb ik voor een vrij nette prijs kunnen vinden. Daarvan doe ik 1 aan het begin en 2 tegelijk op het eind. Mocht de aanbieding komen van Zena m.b.t. de Crackling Cry dan hoop ik een karton te bemachtigen om (eventueel) te delen en komen er nog 2 stuks bij, anders koop ik nog 1 cake los. De finale wordt dan:

    - 2 ROTP tegelijk
    - 2 of 3 Crackling Cry ( bij 3 eerst 1 individueel en na het 2e salvo de overige 2 tegelijk, anders direct 2 tegelijk.)
    - 3 keer Hexaniet tegelijk (Cruel Cannon)

    Voor de opening is de keus definitief gevallen op de Event neon wave.

    En zo kom je toch weer iets over het bedrag, maar nu is het geld echt op.

  16. Deze gebruiker waardeert jw fireworks voor het bericht:


  17. #254
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jw fireworks Bekijk bericht
    Bedankt voor het meedenken. Ik denk dat je gelijk hebt met de finale pot van de Transbomer en ga het een beetje omgooien. De Cruel Cannon klinkt goed op de filmpjes en de reacties op het forum zijn positief. Ik kwam de hoogmoed ook tegen, maar die is helaas niet meer als vanouds "all at once". Daarnaast zitten er tegenwoordig teveel sterren bij. De ROTP heb ik voor een vrij nette prijs kunnen vinden. Daarvan doe ik 1 aan het begin en 2 tegelijk op het eind. Mocht de aanbieding komen van Zena m.b.t. de Crackling Cry dan hoop ik een karton te bemachtigen om (eventueel) te delen en komen er nog 2 stuks bij, anders koop ik nog 1 cake los. De finale wordt dan:

    - 2 ROTP tegelijk
    - 2 of 3 Crackling Cry ( bij 3 eerst 1 individueel en na het 2e salvo de overige 2 tegelijk, anders direct 2 tegelijk.)
    - 3 keer Hexaniet tegelijk (Cruel Cannon)

    Voor de opening is de keus definitief gevallen op de Event neon wave.

    En zo kom je toch weer iets over het bedrag, maar nu is het geld echt op.
    Leuk om te lezen en er staat zo echt een leuke show. De Hoogmoed is inderdaad aangepast al zijn de tails wel erg gaaf. De burst van de cruel cannon is een stuk harder dan de burst van de Hoogmoed. Geef ons ter zijner tijd even een update, een foto van de opbouw of iets dergelijks. Ben reuze benieuwd!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  18. #255
    Super Moderator pyrofan#1's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2014
    Berichten
    4.236
    Thanks
    12.603
    13.071 waarderingen in 3.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fire-Freak Bekijk bericht
    Waar ik vorig jaar veel losse cakes en een klein showtje heb geschoten, wil ik het dit jaar anders doen en bijna al mijn vuurwerk in een show schieten. Onderstaand is de volgorde die ik in gedachten heb, waarbij de diktedrukte producten nog moeten worden besteld. Zouden jullie hier iets in veranderen qua volgorde, of misschien zelfs qua producten?

    3x Xin Fontein [Vulcan]
    1x Sunbeam 5 [Evolution]
    1x Red Ghosts [Evolution] samen met 2x Crank [Wolff] in W-shape
    1x Wings of Darkness [Wolff]
    1x Exodus [Wolff]

    Versnelling
    1x Viking [Wolff]
    1x Wicked Whistle [Vuurwerktotaal]
    1x 1.2" Spinnerz to Colorz [Vuurwerktotaal]

    1x Garden Party 1 [Pangu]
    1x Snowstorm [Evolution]

    2x Blue Lagoon [Rubro]
    1x Evo Bomber [Evolution]
    2x Stormchaser [Wolff]
    6x Venom Box [Vuurwerkmania] samen 2x Return of the Phoenix [Wolff]

    Heb geprobeerd wat versnellingen in te bouwen, en daarna weer wat rustiger, maar twijfel of dit wel zo mooi is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
    Ziet er op zich goed uit, ik zou alleen de GP1 voor de Viking doen en de evo bonber voor de snowstorm. Verder lekker zo laten
    Mooie show met veel top artikelen! Ik ben het helemaal eens met emieloss. Ik zou ook de GP1 voor de Viking schieten, prachtige box maar het tempo ligt wat lager. De Viking daarentegen ramt vrij snel leeg. Misschien zelfs een idee om de GP1 voor de Exodus (ook een geweldige cakebox) te schieten. Ik denk dat het tempo van de Exodus net wat hoger ligt dan het tempo van de GP1.

    Evo Bomber zoals emieloss ook al zei voor de Snowstorm. Zo krijg je een mooi kleurenthema (wicked whistle, spinnerz 2 colorz en Evo Bomber) gevolgd door een finale crackling thema. Dit is puur smaak, want met de volgorde die je nu hebt heb je ook al een top show.

    Wel zou mijn persoonlijke voorkeur uitgaan naar 3x Crank in W-shape. DFP gebruikt de Crank geregeld in shows, vaak zelfs 5 tegelijk, zoals je kan zien in onderstaande film vanaf 4:27 min van Pyrofan Fireworks:

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 17 van 27 EersteEerste ... 71516171819 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •