Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 16 van 27 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 226 t/m 240 van 392
  1. #226
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2011
    Berichten
    451
    Thanks
    2
    194 waarderingen in 110 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nathanael Bekijk bericht
    Goede avond allemaal,

    Wat vinden jullie? Ik heb 1 Volt Father (VF), 8x Crackling Chry 2.0 (CC2), 6x Matrix en 6x Wicked Whistle (WW) om te gebruiken in een laatste finale. Alleen ik kom er niet helemaal uit. Ik heb ook nog andere bestellingen, maar die wil ik hier niet voor gebruiken.

    Ik zit zelf te denken aan de volgende opstelling
    VF in V-shape schieten en dan per 2, dit ramt alvast lekker door
    Daarna door naar de Matrix en WW
    En tot slot de CC2.

    Bijlage 39105

    Maar omdat ik eigenlijk de finale met fluit, knal en crackling wil hebben, zou ik het liefste de WW ook als laatste, tegelijk met de 8x CC2 schieten. Maar ik ben bang dat je dan niets meer van de kleur effect ziet door de crackling.

    Dus op deze manier
    Bijlage 39106
    Kijkende naar de "heftigheid" om mee te eindigen denk ik dat je beter de CC als laatste kan zetten. 6x matrix in zn eentje doet niet zo veel en whistle mee laten gaan met cc is denk ik zonde

  2. #227
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2011
    Berichten
    451
    Thanks
    2
    194 waarderingen in 110 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
    Goedendag allemaal,

    Zoals iedere freak ben ik begin dit jaar begonnen met het aankopen van vuurwerk. Aankopen deed ik op basis van prijs-kwaliteit verhouding en de reviews van de medefreaks. Hierdoor heb ik al een redelijke voorraad ingeslagen.

    Maar nu komt het. Aankopen doen gaat mij goed af, maar er een mooie show van maken is een heel ander verhaal.

    Hieronder de producten die ik heb gekocht die in mijn project worden verwerkt.

    1x Willow Time
    5x Happy Thunder
    5x Sirens
    5x sirens Salvo
    5x Aftershock damage inc.
    8x Royal Artillery
    2x Secret Salute
    1x Horn Whistlers
    6x extreme salute 2.0 A t/m F
    4x Heavy Legend16 sh.
    3x Heavy Legend Gravity
    2x Stars over vienna
    1x Mad Twister
    2x Return of the Phoenix
    1x Insane
    3x Red Ghost
    3x Skies of Gold
    2x Scar
    2x mega 6 vuurwerkmania.

    Graag advies in welke volgorde ik de show het beste kan schieten.

    Ter aanvulling, ik ga alles doorlonten.

    Alvast bedankt voor de moeite
    Hi happy, mooi setje cakes heb je en daar is wel wat leuks van de maken.
    Heerlijk om te "componeneren" btw

    Let op er zitten wat zaken bij waar je voor aan de slag moet, zoals de royal artillery in w shape. Daarvoor is een rekje nodig. Ik weet niet of je daar ervaring mee hebt.
    Met dit alles, hou het veilig!

    De volgende producten heb ik nog niet gebruikt:

    5x Sirens
    3x Heavy Legend Gravity
    2x mega 6 vuurwerkmania.
    3x royal artillery w shape

    En dit is hem geworden:

    5x sirens Salvo Attentie!
    5x royal artillery tail w shape de aftrap
    1x Willow Time sierlijk beginnen
    1x Insane dan wat variatie in shapes
    3x red ghosts + horn whistlers tegelijk laten lopen sluit mooi aan op de insame
    3x skies of gold w shape Dikke "waaier"
    1x Mad Twister even gas los
    2x Stars over vienna en weer door
    2x Secret Salute ander effect erin voor de overgang
    2x Scar in V shape overgang
    4x Heavy Legend16 sh. opbouwend
    2x Return of the Phoenix Aandacht!
    5x Aftershock damage inc. knallen (pre-finale)
    6x extreme salute 2.0 A t/m F tegelijk en helemaal los
    5x Happy Thunder Kebam!
    8x royal artillery 2x in VV lucht vol

  3. Deze gebruiker waardeert dwazer voor het bericht:


  4. #228
    VWC-Lid Fuifduif's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Berichten
    772
    Thanks
    1.312
    1.057 waarderingen in 251 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nathanael Bekijk bericht
    Goede avond allemaal,

    Wat vinden jullie? Ik heb 1 Volt Father (VF), 8x Crackling Chry 2.0 (CC2), 6x Matrix en 6x Wicked Whistle (WW) om te gebruiken in een laatste finale. Alleen ik kom er niet helemaal uit. Ik heb ook nog andere bestellingen, maar die wil ik hier niet voor gebruiken.

    Ik zit zelf te denken aan de volgende opstelling
    VF in V-shape schieten en dan per 2, dit ramt alvast lekker door
    Daarna door naar de Matrix en WW
    En tot slot de CC2.

    Bijlage 39105

    Maar omdat ik eigenlijk de finale met fluit, knal en crackling wil hebben, zou ik het liefste de WW ook als laatste, tegelijk met de 8x CC2 schieten. Maar ik ben bang dat je dan niets meer van de kleur effect ziet door de crackling.

    Dus op deze manier
    Bijlage 39106
    Beginnen met volt father, vervolgens 4 cc achterelkaar en nog eens 4cc achterelkaar. Als laatst voor een dikke finale de matrixen en whacky whistlers tegelijk.

  5. #229
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Ik zou dan inderdaad beginnen met 2 x de Voltfather. Daarna zou ik de matrix schieten met aansluiten de Wicked Whistle. Als afsluiter denk ik dat de Crackling Chry 2.0 het meeste geweld zal veroorzaken.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  6. #230
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.470 waarderingen in 2.627 posts
    Ik ben wel benieuwd wat mensen nu dit jaar voor de finale van hun show gaan schieten, aangezien er nou niet echt een perfecte knalcake meer voor is. Ik zat zelf te denken aan een karton Aftershock Color Insanity, maar dan ben je echt eeuwig bezig met het doorlonten. Aangezien het natuurlijk maar 10 shots per cake is..

    Verder zat ik te denken om 12 x een 30mm 19sh cake te schieten of een karton Chry Crackling 2.0 ( of 2 karton natuurlijk ). Je wilt toch wel dat het echt los gaat en dan moet je met een Nederlandse cake toch snel in hele grote aantallen schieten.

  7. #231
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 november 2014
    Berichten
    983
    Thanks
    954
    875 waarderingen in 395 posts
    Misschien dan toch 5 x de losse cake 4 van de Transbomber aangezien die hier en daar los te krijgen zijn.
    Chaos gegarandeerd

  8. #232
    VWC-Lid Pyro Is Art's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 mei 2017
    Berichten
    1.302
    Thanks
    1.376
    2.257 waarderingen in 761 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Ik ben wel benieuwd wat mensen nu dit jaar voor de finale van hun show gaan schieten, aangezien er nou niet echt een perfecte knalcake meer voor is. Ik zat zelf te denken aan een karton Aftershock Color Insanity, maar dan ben je echt eeuwig bezig met het doorlonten. Aangezien het natuurlijk maar 10 shots per cake is..

    Verder zat ik te denken om 12 x een 30mm 19sh cake te schieten of een karton Chry Crackling 2.0 ( of 2 karton natuurlijk ). Je wilt toch wel dat het echt los gaat en dan moet je met een Nederlandse cake toch snel in hele grote aantallen schieten.
    Kartonnetje Heavy Legend 16

  9. #233
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.470 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyro Is Art Bekijk bericht
    Kartonnetje Heavy Legend 16
    Zou ook kunnen, al is dat bijna hetzelfde principe als de 60 stuks Color Insanity. Maar als er geen beter alternatief is, dan is dat prima vuurwerk om in grote getallen te schieten als afsluiter. Ik dacht zelf ook nog aan een aantal setjes Double Demolition, aangezien die een harde burst hebben en vrij goedkoop te verkrijgen zijn in de freakacties ( rond de €20,- voor 800 gram kruit ).

  10. #234
    VWC-Lid Avalanche's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 oktober 2016
    Locatie
    Almere
    Berichten
    3.332
    Thanks
    1.277
    4.088 waarderingen in 1.485 posts
    Ik ga dit jaar voor het karton Color Insanity. Daar kwamen lekkere klappen vanaf, en 60 stuks is zat geweld. Hoeveel werk je er van maakt hangt af van je werkwijze. Maar inderdaad, het zijn er veel.

  11. #235
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.455
    Thanks
    41.046
    19.065 waarderingen in 8.441 posts
    Poe, lastige inderdaad. Zal oor mij niet 1 product zijn, maar zit te denken aan flink wat fluit en heel wat crackling. Hoe en wat weet ik nog niet precies. Maar salute cake's koop ik niet meer, vind dat echt zonde van het geld doordat het haast niet meer knalt.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  12. #236
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.929
    Thanks
    4.689
    6.470 waarderingen in 2.627 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Poe, lastige inderdaad. Zal oor mij niet 1 product zijn, maar zit te denken aan flink wat fluit en heel wat crackling. Hoe en wat weet ik nog niet precies. Maar salute cake's koop ik niet meer, vind dat echt zonde van het geld doordat het haast niet meer knalt.
    Het liefst schiet ik bepaalde elementen los, zoals fluit en knal. Ondanks dat de combinatie juist goed samen gaat, vind ik het ook enigszins zonde om het door elkaar te schieten aangezien de knallen dan ´te niet´ worden gedaan. Of je moet het overlappend gaan schieten, een karton fluitcakes en dan halverwege je finale van knalcakes of siercakes dan. Maar wat je zegt, de knalcakes zijn gewoon niet meer wat ze waren en dan kan je dus beter nog een zooi crackling cakes schieten zoals de Venom Box of de Chry Crackling 2.0 ( of de vuurwerktotaal versie ).

  13. #237
    VWC-Lid Koala's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 september 2016
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    3.053
    Thanks
    2.297
    5.834 waarderingen in 1.688 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    Het liefst schiet ik bepaalde elementen los, zoals fluit en knal. Ondanks dat de combinatie juist goed samen gaat, vind ik het ook enigszins zonde om het door elkaar te schieten aangezien de knallen dan ´te niet´ worden gedaan. Of je moet het overlappend gaan schieten, een karton fluitcakes en dan halverwege je finale van knalcakes of siercakes dan. Maar wat je zegt, de knalcakes zijn gewoon niet meer wat ze waren en dan kan je dus beter nog een zooi crackling cakes schieten zoals de Venom Box of de Chry Crackling 2.0 ( of de vuurwerktotaal versie ).
    je zou juist effecten kunnen combineren, denk aan de Viper van Wolff, Wicked Whistle van VWTotaal, Storm Chaser van Underground Wolff of Titanium Whistle Cloud van Zena. Als je daar een karton van tegelijk doet, reken maar dat je dan chaos hebt waar bepaalde geluiden juist weer niet wegvallen.

  14. Deze gebruiker waardeert Koala voor het bericht:


  15. #238
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2011
    Berichten
    451
    Thanks
    2
    194 waarderingen in 110 posts
    Bij mij gaan de eccentric shots als laatste de lucht in als finaleshot. Daarvoor nog hl16, cadeautje 3 en secret temptation

  16. #239
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 februari 2017
    Berichten
    341
    Thanks
    13
    309 waarderingen in 99 posts
    Hi ik wil dit jaar een soort showtje bouwen met tails en aan het einde een waaier met crackling
    Ik zat sowieso aan de e pulz te denken maar ik wil niet teveel geld kwijt zijn max 100/150 hoeft niet heel lang showtje te zijn maar niet te kort

  17. #240
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 februari 2017
    Berichten
    341
    Thanks
    13
    309 waarderingen in 99 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jakob Bekijk bericht
    Hi ik wil dit jaar een soort showtje bouwen met tails en aan het einde een waaier met crackling
    Ik zat sowieso aan de e pulz te denken maar ik wil niet teveel geld kwijt zijn max 100/150 hoeft niet heel lang showtje te zijn maar niet te kort

    Zelf zat ik sowieso te denken mischien aan de sunbeam 1 3 4 5

Pagina 16 van 27 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •