Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mikeyy's sfeertopic.

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Gewoon een dikke 2 minuten een gevulde lucht, lekker hoor. Goede bijdrage dit.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
      Gewoon een dikke 2 minuten een gevulde lucht, lekker hoor. Goede bijdrage dit.
      Idd wesley hij ging echt goed. Eerst baalde ik nog dat ik hem had besteld . Maar helemaal geen spijt van gehad achteraf . Echt een heerlijke crackling bak lekker rustig en de hele straat gevuld.

      Comment


        #18
        Zo weer even een foto van dat alles was afstoken .


        Kun je weer een jaartje sparen en dan voel je even kloten .

        Maar zoals je ziet een mooi oud en nieuw gehad !!


        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	16395479_10155061116982728_1508925262_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:110,8 KB
ID:	1561451

        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	16357589_10155058165322728_679406561_o.jpg
Vertoningen:3
Grootte:173,8 KB
ID:	1561452

        Comment


          #19
          Hier zie je de big 19 2 x . Deze potten blijven mooi , en komen ook elk jaar terug in collectie . Afgelopen jaar 2 karton van gehad . Deze komen dit jaar ook weer . Waarschijnlijk ook 2 karton


          Comment


            #20
            Hier de eerste 3 minuten van men 18:00 project het zijn 4 filmpjes van 3 min . Komt omdat het filmpje wat na mij toe is gestuurd niet in 1 x na me telefoon kon sturen . Omdat het een te groot filmpje was.

            Wat ik nog wil toevoegen van het filmpje . Dat ik dit jaar het wel ander ga aanpakken. In het filmpje zie je namelijk terug dat er veel pauzes tussen zitten omdat ik het heb aangestoken met een Creme brulee brander . Dit jaar wil dat met fakkels gaan doen denk dat je dan een veel beter effect hebt en de pauzes kleiner maakt .

            En joyyy

            Comment


              #21
              Zo even afwezig geweest. Maar nu weer ff een leuke foto. Heb via via een man leren kennen die zelf een trui kon maken met teksten erop . Ik dacht toen bij me zelf het is bijna oud en nieuw is even vragen of die een trui kon maken met Pyro erop. Dus kreeg ik een melding dat het wel kon . Dus heb ik het voor een leuk prijsje gekocht .Zie hier het resultaat . Ik ben er blij mee !! En heb hem uiteraard ook aan gehad met oud en nieuw

              Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	15555785_991773410967659_1743865344_n.jpg
Vertoningen:2
Grootte:105,3 KB
ID:	1561497

              Comment


                #22
                Gave trui Mikeyy! Heb zelf ook weleens oriënterend rondgekeken om zoiets te laten maken. Helaas is het nog niet van de grond gekomen, maar zo'n vuurwerk gerelateerde trui wil iedere pyro wel denk ik.
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #23
                  Bedankt ! Jaa idd jordi . Ik kon er eentje laten maken voor een leuk prijsje . Dus kon het toen niet laten . Binnenkort ga ik er ook nog een shirt van bestellen voor om in de zomer na shows aan te doen .

                  Comment


                    #24
                    Lekker topic hoor, blijf ik zeker wel volgen!
                    Groeten uit Enschede.

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door mikeyy Bekijk bericht
                      Bedankt ! Jaa idd jordi . Ik kon er eentje laten maken voor een leuk prijsje . Dus kon het toen niet laten . Binnenkort ga ik er ook nog een shirt van bestellen voor om in de zomer na shows aan te doen .
                      Lekker bezig. Zo'n t-shirt lijkt me ook erg gaaf. Mocht je hem ter zijner tijd hebben, dan zie ik ook daar graag een foto van in dit topic. Ben benieuwd hoor.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #26
                        Ziet er goed uit, complimenten!

                        Comment


                          #27
                          Bedankt voor leuke reacties allemaal . Helaas heb ik afgelopen jaar niet zoveel gefilmd . Maar dat zal aankomend jaar wel heel erg anders zijn. Meer foto's van de collectie meer foto's van de winkels veel sfeer foto's . Misschien nog een paar foto's van bunkers stel dat dat mogelijk is. Veel uitgebreide maken.

                          Comment


                            #28
                            Lekker bezig hoor. Foto's van collecties, projecten, day after zijn altijd sfeerverhogend en dus van harte welkom. Het zou helemaal gaaf zijn als je het dit jaar voor elkaar krijgt om bunkerfoto's te maken. Mooi om te zien hoe je met deze geweldige hobby bezig bent!
                            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door pyrofan#1 Bekijk bericht
                              Lekker bezig hoor. Foto's van collecties, projecten, day after zijn altijd sfeerverhogend en dus van harte welkom. Het zou helemaal gaaf zijn als je het dit jaar voor elkaar krijgt om bunkerfoto's te maken. Mooi om te zien hoe je met deze geweldige hobby bezig bent!
                              Jaa het was afgelopen jaar gewoon gekkenwerk en daardoor niet aan alles toegekomen wat ik allemaal wou. En achter af denk je van ik wou daar nog foto's van maken en hier en daar wil ik nog paar filmpjes van maken . Maarja is er allemaal niet van gekomen

                              Comment


                                #30
                                Het is even stil geweest. Maar hier heb je 2 foto's wat onderdeel was van het 18:00 project .Filmpjes volgen zo snel mogelijk.


                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	15870725_10154978014587728_1886474882_n (1).jpg
Vertoningen:1
Grootte:119,5 KB
ID:	1561528
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	16358586_10155061122547728_1654629665_n.jpg
Vertoningen:1
Grootte:117,0 KB
ID:	1561529

                                Comment

                                Working...
                                X