Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Gezien het gewicht, het feit dat ze CE gekeurd zijn en een NL gebruiksaanwijzing zullen hebben, denk ik dat je deze gewoon de laatste 3 dagen van het jaar kunt gaan kopen en de grens over mag nemen. Dit stond toch ook in het nieuwe besluit van dit jaar, toch? Zou dit toch graag met zekerheid willen weten, maar wie kan hier uitsluitsel over geven?

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
      Gezien het gewicht, het feit dat ze CE gekeurd zijn en een NL gebruiksaanwijzing zullen hebben, denk ik dat je deze gewoon de laatste 3 dagen van het jaar kunt gaan kopen en de grens over mag nemen. Dit stond toch ook in het nieuwe besluit van dit jaar, toch? Zou dit toch graag met zekerheid willen weten, maar wie kan hier uitsluitsel over geven?
      Laatste 3 dagen van het jaar gaan kopen is mogelijk risico voor controles door de Belgische politie.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
        De eerste info van Zena is binnen.
        super vet. nu nog filmpjes

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door VWBE Bekijk bericht
          Laatste 3 dagen van het jaar gaan kopen is mogelijk risico voor controles door de Belgische politie.
          Huh.. en wat hebben wij dan als Nederlander hier dan mee te maken? Snap even niet wat je bedoeld. Eigenlijk snap ik er al helemaal geen hol meer van wat nu wel in welke land in Europa mag of niet.

          Comment


            Nou nog verhuizn en een auto regelen helaaaas dat dit (nog) niet in NL is/kan/mag.

            Comment


              Batch 2017

              http://www.youtube.com/c/ReVerser

              Comment


                Uitleg van Funke is dat bij deze batch van de 19 shots cakes de burst iets minder is zodat het effect wat voller is en minder 'kapot knalt'.

                Comment


                  Vind ze wat tegen vallen zo op de video

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door M-y-r-o-N Bekijk bericht
                    Vind ze wat tegen vallen zo op de video
                    Nog slaapzand in je ogen?
                    Dit is toch gewoon pure kwaliteit.
                    https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                    Comment


                      afgelopen jaar 3 kartons gekocht, ondanks de harde burst was ik zeer te spreken over deze serie.
                      hoop dat ze bij zena te krijgen zijn want ze staan zeker op mijn lijstje

                      Comment


                        Zonde, de burst was echt heerlijk. Zoveel zal het nu toch niet zachter zijn?
                        Jeder Schuss ein Genuss

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                          Nog slaapzand in je ogen?
                          Dit is toch gewoon pure kwaliteit.
                          Vergeleken vorig jaar vind ik zd echt tegen vallen
                          Zeker kwa burst
                          Maar dat staat er ook bij
                          Smaken verschillen

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door M-y-r-o-N Bekijk bericht
                            Smaken verschillen
                            Laten we het daarop houden.
                            Ik zie veel liever een mooi, duidelijk effect dan dat het kapot word geslagen door de burst.
                            https://www.youtube.com/user/AKHFireworksTeam

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Samenvuurwerkkopen Bekijk bericht
                              Laten we het daarop houden.
                              Ik zie veel liever een mooi, duidelijk effect dan dat het kapot word geslagen door de burst.
                              Maar bij bv de scala is het zonde om de burst en de spreidng te verminderen....
                              Jeder Schuss ein Genuss

                              Comment


                                2016 versie



                                2017 versie




                                Ik vind deze laatste veel dikker en mooier! Dus zeer terecht dat de burst minder is gemaakt. Ook het effect zelf is geperfectioneerd, het goud is veel voller en sierlijker. De spreiding is misschien minder, maar lekker boeiend als het op deze manier gewoon mooier is. Bij de eerste versie kwamen de sterren ook tot de grond, dat klinkt leuk maar ook met het Fairytail Assortiment was dat echt helemaal niks in een straat met geparkeerde auto´s.

                                Comment

                                Working...
                                X