Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Funke consumentenvuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Paranoid en Supernaut zijn wel gaaf, rest nie bijster bijzonder. Waarom de 20mm geen 25mm? Magoe, Funke onderscheidt zich met deze blokken vooral met de afwisseling van schietrichtingen en effecten. Qua compositie is dat bij NL blokken nog wat houterig. Qua effecten an sich en kwaliteit kun je ook bij de beste NL importeurs minstens zo goed aan je trekken komen. Dan vind ik van Funke de losse DE cakes, pijlen en klein grut qua effecten onderscheidender.

    Comment


      Paranoid is de enige die het ritje waard is. Voor de rest heb je in nl minstens zulk mooi zo niet mooier spul maar damn die paranoid, geweld, dikke mines, salutes, groots, snel. Zeg maar alles wat ik zoek in een box.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
        Paranoid is de enige die het ritje waard is. Voor de rest heb je in nl minstens zulk mooi zo niet mooier spul maar damn die paranoid, geweld, dikke mines, salutes, groots, snel. Zeg maar alles wat ik zoek in een box.
        Dat is voor mij de enige met wow factor
        Jeder Schuss ein Genuss

        Comment


          Vind ze ook behoorlijk tegenvallen. De corolla en paranoid zijn de enige die eruit springen.
          De afwisseling tussen de wat kleinere effecten en grote vind ik niks.

          Dat lichtblauwe bij de paranoid is wel erg gaaf
          Knaap!

          Comment


            Zo zie je maar weer dat de meningen toch wel iets verschillen. Maar wie kan nog wat andere toppers aanraden die dan beter zijn? Ik kan er maar een paar bedenken.

            Ik ben benieuwd wie roept?

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door spanic99 Bekijk bericht
              Zo zie je maar weer dat de meningen toch wel iets verschillen. Maar wie kan nog wat andere toppers aanraden die dan beter zijn? Ik kan er maar een paar bedenken.

              Ik ben benieuwd wie roept?
              Valt genoeg op te noemen maar dan gaan we dit hele topic volspammen met andere producten

              Comment


                Ik vind ze zwaar tegenvallen, traag vooral de tears. Daarnaast de prijs, bezopen.

                Comment


                  In Tears zijn die dahlia met dragon egg wel mooi

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door mkievv Bekijk bericht
                    Pfoee.. ik vind het toch behoorlijk dikke bakken hoor!
                    Oorspronkelijk geplaatst door WhiteFang Bekijk bericht
                    Ik vind ze zwaar tegenvallen, traag vooral de tears. Daarnaast de prijs, bezopen.
                    Ik vind de prijs persoonlijk wel meevallen. De collision Thunder is ook 250 maar daar werd veel minder over de prijs geklaagd.
                    ☞M~PYRO☞

                    Comment


                      Ik vind ze wel allemaal goed. Er is voor 20mm gekozen om duidelijk verschil te laten zien met 30mm zo creëer je in principe de illusie dat je als het ware 30mm en 50mm hebt. Ik vind met name die 30mm effecten bijzonder goed en groot. Ik weet wat ik volgend jaar wil hebben.

                      Comment


                        Deel ook de mening dat ik ietsjes teleurgesteld ben maar na ondertussen wat bedenktijd gehad te hebben ben ik toch wel van mening dat het mooie boxen zijn hoor (één wat meer dan de andere). De verwachting en hoop waren gewoon iets te hoog. Had wel liever alles 30mm gezien want die knallen er echt uit en dan maar nog iets meer aan de prijs, tegenwoordig ga ik liever voor kwaliteit dan kwantiteit. (p.s. heb de collision thunder voor €179,-)
                        https://youtu.be/SxxMgCgu2do

                        Comment


                          [QUOTE=HardBeat(p.s. heb de collision thunder voor €179,-)[/QUOTE]
                          Ik ook ...
                          ☞M~PYRO☞

                          Comment


                            Als ik een top 5 moet maken:

                            1: supernaut
                            2: paranoid
                            3: carrola blue
                            4: Cloud connected
                            5: Tears of heaven

                            De supernaut komt geen einde aan en de chaos met dikke salutes lijkt mij echt tof :P
                            De paranoid heeft gewoon dikke boeketen en een mooie fanshape salute finale :P .
                            Laatst aangepast door lbanoa; 14 November 2017, 21:03.

                            Comment


                              Ik ben van mening dat Zena hiermee de liefhebber weer van een paar mooie producten heeft voorzien.
                              Over smaak valt altijd te twisten (Afkraken is altijd makkelijk)en het loopt volgens mij nu storm bij Zena
                              Blijkbaar zat mensen die het dus wel mooie producten vinden.

                              Ik zeg Zena ga zo door!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Adnoctum Bekijk bericht
                                Ik ben van mening dat Zena hiermee de liefhebber weer van een paar mooie producten heeft voorzien.
                                Over smaak valt altijd te twisten (Afkraken is altijd makkelijk)en het loopt volgens mij nu storm bij Zena
                                Blijkbaar zat mensen die het dus wel mooie producten vinden.

                                Ik zeg Zena ga zo door!
                                Of overhyped mensen
                                Jeder Schuss ein Genuss

                                Comment

                                Working...
                                X