Banner Original Fireworks - Zena Vuurwerk
Pagina 83 van 83 EersteEerste ... 3373818283
Weergegeven resultaten: 1.231 t/m 1.243 van 1243
    VWC-Lid gizmo75's schermafbeelding
    Thanks
    2.593
    Thanked 4.344 Times in 1.912 Posts
    Afbeeldingen
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mans5 Bekijk bericht
    Maar goed,funke is een goed merk,vindt t alleen gruwelijk duur ondanks dat t een top merk is
    Daarom ben ik ook wel benieuwd wat de NL-prijzen gaan doen. Voor een relatief klein land als NL hebben we in verhouding een enorm aantal importeurs en merken waardoor de markt enigszins verzadigd en enorm concurrerend is. Natuurlijk, voor spullen met een uitzonderlijke kwaliteit zal een vuurwerkliefhebber bereid zijn wat meer te betalen maar zoals al vaker gezegd kun je als importeur c.q. merk niet overleven van alleen maar de vuurwerkliefhebbers. Je zult dus op zijn minst ook een deel van de massa aan moeten spreken en dat kan alleen met een goede prijs/kwaliteitsverhouding en betaalbare artikelen. Ik ga er dan ook vanuit dat de prijzen concurrerend zullen zijn aan die van de gesettelde importeurs en merken. Of dat ook zo is weten we natuurlijk pas als we meer info gaan krijgen...
    [I]Ben gek op de nieuwe producten! Check mijn kanaal: http://www.youtube.com/TheGizmo75[/I]

VWC-Lid Pointer's schermafbeelding
    Thanks
    67
    Funke is een niche binnen het grote aanbod. De gewone man, de massa zit niet op Funke te wachten, althans niet op de hoge prijzen. Het is bij uitstek een merk voor freaks. De afzet zal daarom gering zijn en ook blijven als ze geen b-segment wat betaalbaarder is gaan voeren.

Thanks
    2.593
    Afbeeldingen
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
    Funke is een niche binnen het grote aanbod. De gewone man, de massa zit niet op Funke te wachten, althans niet op de hoge prijzen. Het is bij uitstek een merk voor freaks. De afzet zal daarom gering zijn en ook blijven als ze geen b-segment wat betaalbaarder is gaan voeren.
    Ik denk dat je je daarin vergist. In december heb ik diverse klanten zonder echte vuurwerkkennis en/of -interesse in de winkel gehad die naar Funke vroegen of er naar informeerden. Verder gezien de massale aanmelding van geïnteresseerde NL-winkels denk ik niet dat het zo niche meer is c.q. zal blijven. Dat bleek uit de woordkeuze in de mail die wij als winkelier kregen nadat we geselecteerd waren om zowel Funke als Luypaers te mogen gaan voeren. Beide merken zullen door heel NL te verkrijgen zijn. Maar nogmaals, we weten echt pas meer over prijzen en verkrijgbaarheid als we de info gaan krijgen!
    [I]Ben gek op de nieuwe producten! Check mijn kanaal: http://www.youtube.com/TheGizmo75[/I]

VWC-Lid Pointer's schermafbeelding
    Thanks
    67
    Mensen die zonder vuurwerkkennis naar Funke vragen terwijl het zo prijzig is? Geen logische combinatie lijkt me, dan zullen het toch liefhebbers geweest zijn. Anyway, goed dat heel Nederland wordt voorzien, goed voor de marktwerking, dus goed voor de Freaks..

5. The Following User Says Thank You to Pointer For This Useful Post:

Thanks
    2.593
    Afbeeldingen
    4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
    Mensen die zonder vuurwerkkennis naar Funke vragen terwijl het zo prijzig is? Geen logische combinatie lijkt me, dan zullen het toch liefhebbers geweest zijn.
    Het waren toch echt locals die al jaren bij ons in de winkel komen en alleen eind december interesse in vuurwerk hebben. We gaan het meemaken!!

VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Thanks
    2.718
    Thanked 3.403 Times in 1.732 Posts
    En hopen dat Lesli met Funke/Luypaers in de loop der tijd niet weer een MX'je pleegt.
    AGNI

VWC-Lid
    Thanks
    522
    Kruitkoorts !

9. The Following User Says Thank You to De Knalknapen For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    68
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
    Het waren toch echt locals die al jaren bij ons in de winkel komen en alleen eind december interesse in vuurwerk hebben. We gaan het meemaken!!

Eens, iedereen die maar iets van (illegaal) vuurwerk weet kent Funke. Ik denk juist dat het merk ook niet echte liefhebbers aantrekt. Mensen die het van illegaal kennen en het daarom juist willen hebben. Kijk de berichten op de facebook van zena maar onder de funke blokken. Bizar veel reacties, veel van mensen die weinig van vuurwerk weten maar zo rond half december wel het dikste blok van de buurt willen gaan kopen.

VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Thanks
    717
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bonbridge1 Bekijk bericht
    Eens, iedereen die maar iets van (illegaal) vuurwerk weet kent Funke. Ik denk juist dat het merk ook niet echte liefhebbers aantrekt. Mensen die het van illegaal kennen en het daarom juist willen hebben. Kijk de berichten op de facebook van zena maar onder de funke blokken. Bizar veel reacties, veel van mensen die weinig van vuurwerk weten maar zo rond half december wel het dikste blok van de buurt willen gaan kopen.
    Je hebt deels gelijk, ik denk dat veel mensen die funke van f4 kennen en hebben meegemaakt niet zo huiverig zijn over Funke f2. Dan zal funke namelijk alleen maar tegenvallen. Ik heb zelf 4 Funke 100 shots besteld om te kijken of ze nou echt zoveel beter zouden zijn dan nl consu. We gaan het meemaken.

VWC-Lid BigBoy's schermafbeelding
    Thanks
    12
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    En hopen dat Lesli met Funke/Luypaers in de loop der tijd niet weer een MX'je pleegt.
    Wat is een MX'je als ik vragen mag?

Ik ben ook heel benieuwd naar de Fünke produkten.
    Valenciaaaaaaaa lalalallallalaaaaaaa

VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Thanks
    7.918
    Heb totaal geen ervaring met Funke. Maar wat mij aantrekt,zijn toch wel de sierlijke tails. De apparte effecten,de mooie combinaties,en de leuke mines die zo nu en dan langskomen. De helderheid,de variatie. Ben sowieso een fan,van cakes with a fuse on top. Ik vindt het een merk,dat zich onderscheid. Ook het label,is lekker om naar te kijken.
    Unite to ignite as one.

14. The Following User Says Thank You to skyrider For This Useful Post:

VWC-Lid Jantjebeton1981's schermafbeelding
    Thanks
    717
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
    Heb totaal geen ervaring met Funke. Maar wat mij aantrekt,zijn toch wel de sierlijke tails. De apparte effecten,de mooie combinaties,en de leuke mines die zo nu en dan langskomen. De helderheid,de variatie. Ben sowieso een fan,van cakes with a fuse on top. Ik vindt het een merk,dat zich onderscheid. Ook het label,is lekker om naar te kijken.
    Dan had je de f4 versies eens moeten zien het eerste jaar.

16. The Following 2 Users Say Thank You to Jantjebeton1981 For This Useful Post:

VWC-Lid
    Thanks
    0
    mag ik vragen waar je besteld heb?

Pagina 83 van 83 EersteEerste ... 3373818283

Regels voor berichten