Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Malta International Fireworks Festival 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
    ....

    Nog meer vragen, stel ze gerust.
    Overdag ook zoveel vuurwerk?!! Dat is leuk om te horen zeg! Je hebt veel plaatsen in je reactie genoemd, helemaal super!! Echt fijn om wat ervaringen te horen. Na jouw reactie gaan we toch maar kiezen voor een huurautootje, ipv een scootertje Ik ga alles even online checken en kijken of ik ergens een mooi plekje kan scoren in de plaatsen die je hebt genoemd. Wellicht dat later nog wat vragen voor je heb

    Heel erg bedankt voor alle tips! Als tegenprestatie zal ik natuurlijk alles filmen daar!

    Comment


      #17
      Zoals de meeste hier al aangeven is augustus de tijd.
      Ik ben in 2013 op Malta geweest voor het internationale festival maar dat beviel me toch minder dan een festa. Je ziet Europese bedrijven en dus ook minder Maltees materiaal dan in de zomer.
      Alleen pyromusicals in de avond en overdag niks, voor de echte maltese gezelligheid(vuurwerk, intense hitte en eten) moet je in de zomer gaan.
      Raaddebom.nl

      Comment


        #18
        Mooie tips allemaal, daar hebben we wat aan. TryMike, houd je ons op de hoogte van je plannen ?
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #19
          Ik weet sinds vandaag zeker dat ik dit jaar een kijkje ga nemen van de 27ste april t/m 2 mei. Eerste keer Malta, dus ben erg benieuwd.

          De zomer klinkt ook erg aantrekkelijk maar vind 40 graden net even teveel van het goed

          Worden er in deze periode ook Beraq shells en dergelijke geschoten. Of naast de shows op 29 en 30 andere vuurwerk gerelateerde activiteiten die de moeite waard zijn?
          "Amor fati: let that be my love henceforth!

          Comment


            #20
            Ik ben een paar jaar geleden samen met m'n vrouw op Malta geweest (in Buggiba / st Pauls Bay). We hebben toen geen auto gehuurd maar alles met de bus gedaan. Was tot m'n eigen verbazing prima te doen. Het eiland is zo klein dat je eigenlijk nooit heel lang onderweg bent. Bussen reden ook redelijk op tijd. Dus mocht je geen trek hebben om zelf te rijden dan is het Maltezer OV best een goed alternatief. Ik ben destijds niet tijdens het festival geweest, maar zelfs zonder dat is Malta meer dan de moeite waard. Valetta, Mosta, en vooral M'dina zijn prachtige steden.

            Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
            Het zuiden van Malta is the place to be.... Mqabba, Ghaxaq, Qrendi, Valetta zijn allemaal plaatsen in de buurt van alle shows. Zoek iets met zwembad en airco, dat heb je nodig ;-)

            Ga je met het gezin? Is het een vuurwerk vakantie of wil je in een soort van all-in gebeuren?
            Een auto huren is ook wel erg handig is mijn ervaring, zonder lijkt me ontzettend lastig. Taxi's zou ik alleen instappen als ik een goede levens verzekering heb afgesloten.

            Geef even aan wat je precies zoekt, dan kan ik je helpen.
            Work is the curse of the drinking class

            Comment


              #21
              Heren heel erg bedankt voor het delen van de info, ik ben van plan in Augustus te gaan.
              Ik zelf haat vakantie maar vrouw en kind vinden het heerlijk ik hoop op deze manier het een beetje te combineren want van al het vuurwerk vind ik de barrage shell's echt te gek, zowel het effect als de techniek.

              Comment


                #22
                Ja hoor, geboekt! We maken er een zon/vuurwerk vakantie van Een paar dagen in het noorden voor zon/snorkelen en een paar dagen in het zuiden voor cultuur/vuurwerk! Zal proberen zoveel mogelijk te filmen. Heel veel zin in en iedereen bedankt voor alle info

                Iemand nog tips voor leuke dag tripjes?

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Sweet Laker Bekijk bericht
                  Ik weet sinds vandaag zeker dat ik dit jaar een kijkje ga nemen van de 27ste april t/m 2 mei. Eerste keer Malta, dus ben erg benieuwd.

                  De zomer klinkt ook erg aantrekkelijk maar vind 40 graden net even teveel van het goed

                  Worden er in deze periode ook Beraq shells en dergelijke geschoten. Of naast de shows op 29 en 30 andere vuurwerk gerelateerde activiteiten die de moeite waard zijn?
                  voor zover ik weet niet, er is op dat moment ook geen festa aan de gang(internet/facebook in de gaten houden).
                  Achja je kan ook van het eiland genieten zonder vuurwerk hoor!
                  Raaddebom.nl

                  Comment


                    #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door TryMike Bekijk bericht
                    Ja hoor, geboekt! We maken er een zon/vuurwerk vakantie van Een paar dagen in het noorden voor zon/snorkelen en een paar dagen in het zuiden voor cultuur/vuurwerk! Zal proberen zoveel mogelijk te filmen. Heel veel zin in en iedereen bedankt voor alle info

                    Iemand nog tips voor leuke dag tripjes?
                    Gaaf hoor, dat wordt genieten daar. Ben zeer benieuwd naar je ervaring en film/foto materiaal.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door smilli Bekijk bericht
                      voor zover ik weet niet, er is op dat moment ook geen festa aan de gang(internet/facebook in de gaten houden).
                      Achja je kan ook van het eiland genieten zonder vuurwerk hoor!
                      Één van de voordelen van april lijkt mij inderdaad juist dat het wat rustiger is. Waardoor de toeristische trekpleisters, hopelijk, ook rustiger zullen zijn. Als ik de vele documentatie over Malta mag geloven valt er genoeg te zien.

                      Toevallig nog tips voor lokale restaurantjes?
                      "Amor fati: let that be my love henceforth!

                      Comment


                        #26
                        Hill-top restaurant in Mellieha. En zoiezo alle pastizeria's in de dorpjes voor de heerlijke broodjes, pasteitjes e.d.

                        Comment


                          #27
                          Nog even en we organiseren ook vuurwerk groepsreizen hier op VWC
                          31/12 Knalle als een malle!

                          Comment


                            #28
                            Oorspronkelijk geplaatst door TryMike Bekijk bericht
                            Ja hoor, geboekt! We maken er een zon/vuurwerk vakantie van Een paar dagen in het noorden voor zon/snorkelen en een paar dagen in het zuiden voor cultuur/vuurwerk! Zal proberen zoveel mogelijk te filmen. Heel veel zin in en iedereen bedankt voor alle info

                            Iemand nog tips voor leuke dag tripjes?
                            Zwemmen met dolfijnen (boeken ruim voordat je gaat ivm drukte)
                            Boottochtje naar Comino met de blue lagoon
                            Boottochtje door de blue grotto
                            Historische opgraving bezoeken in de buurt van Qrendi
                            Dagje kijken in Mdina
                            Dingli cliffs bezoeken
                            Marsaxlokk vismarkt bekijken
                            Zelf een speedboot huren (boeken ruim voordat je gaat ivm drukte)
                            Met de pont naar Gozo en dat eiland verkennen....

                            Comment


                              #29
                              Ik kan in november of dec pas vakantie nemen.

                              Is er dan ook vuurwerk op malta?
                              PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

                              Comment


                                #30
                                Oorspronkelijk geplaatst door Pyromovies HD Bekijk bericht
                                Zwemmen met dolfijnen (boeken ruim voordat je gaat ivm drukte)
                                Boottochtje naar Comino met de blue lagoon
                                Boottochtje door de blue grotto
                                Historische opgraving bezoeken in de buurt van Qrendi
                                Dagje kijken in Mdina
                                Dingli cliffs bezoeken
                                Marsaxlokk vismarkt bekijken
                                Zelf een speedboot huren (boeken ruim voordat je gaat ivm drukte)
                                Met de pont naar Gozo en dat eiland verkennen....
                                Bedankt voor de info! We zitten eerst in de buurt van Mgarr en daarna nog een paar dagen in de buurt van Mqabba. Na vele goede verhalen besluiten we alles lekker te doen met het OV, we gaan vroeg op en hebben geen haast

                                Naar Mdina en Gozo stond sowieso al op de planning. Maar een boottochtje naar de Blue Lagoon en door de Blue grotto klinken ook goed. Daar ga ik binnenkort even naar kijken

                                Comment

                                Working...
                                X