Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    247
    Thanks
    51
    72 waarderingen in 48 posts

    Wink Tripreport Potucky Tjechie!

    Ha mede fanaten,

    Gister (9 januari) geweest naar Potucky. Ik was een lang weekend naar Praag en op de weg terug heb ik mijn vrienden zo ver gekregen om langs het oh zo "bekende" Potucky te gaan. Het had flink gesneeuwd dus het was nog even billenknijpen of het zou lukken met de smalle weggetjes. Vanaf Praag via Karlovy Vary gegaan via een provinciale weg wat uiteindelijk een smal bergachtige lokale weg werd.

    Daar aangekomen snel de auto voor 15kronen (60cent) weg gezet en het avontuur begon. Het was nog behoorlijk zoeken bij voornamelijk de kledingkraampjes. Op een gegeven moment kwam ik een pakje Dum Bum single shots van klasek tegen. 1 van de artikelen waar ik voor kwam. Even doorgevraagd en ze hadden ook Dum-Bums, crazy robets, La Bomba's & Colour salutes. Dat was wel leuk maar ik wilde kijken naar wat zwaarder en ook een mooie pakketprijs.

    Verder gekeken en kwam bij een man uit die meteen wist omdat ik verstand er van had wat ik zocht. Hij kwam (onder de toonbank) aan met echte panta colour salutes, en dumbum van klasek. PAS OP MET DE FAKE NITRATEN. Vervolgens vroeg ik naar shells en andere producten en had hij 4' shells van klasek, Kobra16 (50gram delova rana). Hier een pakketje gekocht met shells 7,5euro, dumbum single shots 6euro, colour salute panta 3euro en de Kobra 16 7euro. De prijzen waren eerst hoger maar goed moeten afdingen en weglopen (haha).

    Vervolgens verder gekeken en kwam ik bij de winkel uit in Potucky van o.a. de film van Xtremerides1 en PTD. De man had wat gorrila bombs en nitraten liggen, maar al snel leidde hij ons naar een ruimte achter een muur van spiegels en schilderij. Hier had hij 5' shells van klasek, delova rana's, 30MM blokken, neppe cobras en de standaard nitraten. Hier een 49 shots 30 mm blok meegenomen 35euro, No.1's met 100 gram 10euro, Dumbums 3euro, TXP0100 7euro en VIPER 12 8euro.

    Was een leuk avontuur en vervolgens alles opgestookt in de bossen daar aangezien ik wat huiverig was met al de politie daar om het de grens over te nemen (Pussy). Zo vroeg in het jaar vind ik het niet fijn om dat in huis te hebben helemaal met alle politieinvallen de laatste tijd!

    Hoop dat jullie er wat aan hebben.

    Gegroet

  2. Deze 10 gebruikers waarderen Almere-Pyro voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid vuurwerkduiven's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2016
    Locatie
    duiven
    Berichten
    2.866
    Thanks
    1.248
    1.397 waarderingen in 780 posts
    Mooi verhaal zeg gaaf om eens mee te maken lijkt me! En verstandig dat je alles daar op hebt gestookt.

  4. Deze 2 gebruikers waarderen vuurwerkduiven voor het bericht:


  5. #3
    VWC-Lid vuurwerkfreakk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 oktober 2011
    Berichten
    3.774
    Thanks
    2.127
    1.583 waarderingen in 1.106 posts
    Mooi verslag, lang geleden zoiets! En inderdaad verstandig om alles op te stoken. Volgens mij is er geen andere (bekende) locatie waar het vuurwerk goedkoper is als in Potucky!

  6. Deze gebruiker waardeert vuurwerkfreakk voor het bericht:


  7. #4
    Banned
    Geregistreerd
    15 juli 2007
    Berichten
    728
    Thanks
    402
    782 waarderingen in 190 posts
    Waren die 4" €7,5 per stuk daar ja?

  8. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 januari 2017
    Berichten
    247
    Thanks
    51
    72 waarderingen in 48 posts
    Ha Bombone!

    Nouja ze begonnen bij 11. Maar als je laat zien dat je er verstand van hebt en dat je meer wil afnemen bij hem kan je er 4 (doosje klasek) voor 30 euro krijgen. Probeer niet te veel naast elkaar de prijzen te vergelijken. Ik had bij zijn achterbuurman naar shells gevraagd en kwam ik weer bij de beste man uit (van de 4 voor 30). Waar hij duidelijk niet blij mee en hij begreep niet waarom ik aan het vergelijken was haha!

  9. #6
    VWC-Lid Pyro Heuvelrug's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 januari 2022
    Locatie
    Heuvelrug
    Berichten
    94
    Thanks
    33
    166 waarderingen in 63 posts
    Wij hebben ook in Tjechie in Ústí nad Labem wat vuurwerk kunnen kopen. Bij het winkeltje JM Pyro hebben we een mooie 50mm cake op de kop kunnen tikken. Als je doorvraagt bij meneer dan komt hij ook met leuk spul onder de toonbank!

    Ga naar https://www.youtube.com/c/PyroHeuvelrug

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •