Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Seizoen 2016- 2017 komt tot een eind, blijf jij rondhangen?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
    Edwin,

    Wat heb ik gemist! 28, 29 en 30 december is toch gewoon de verkoop? 31 december is zondag. Jaren geleden was dit ook gewoon zo. Of heeft zondag geen betekenis meer?
    Zondag heeft al jaren geen betekenis meer. Ik weet niet waar je vandaan komt maar hier in de omgeving is bijna geen winkel meer te vinden die op zondag de deuren dicht heeft. Ik vond het zelfs asociaal dat hier op eerste kerstdag en nieuwjaarsdag gewoon de supermarkt open is. Ik zou graag zien dat het weer rustig was op zondag en alles dicht was hoe makkelijk het ook is! Gewoon even chill zoals vroeger!

    naar mijn idee zou het heel ouderwets zijn als je dan als vuurwerk winkel dicht moet zijn op zondag. Ik weet niet of het waar is maar het zou misschien zelfs wel eens beter voor de omzet zijn als de zondag wel wordt verkocht.
    365 days a year pyromaniac

    Comment


      #77
      Weet iemand waar dat moulded van word gemaakt?

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
        Weet iemand waar dat moulded van word gemaakt?
        plantaardige vezels, zetmeel en calciumcarbonaat

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door Mavcovic Bekijk bericht
          plantaardige vezels, zetmeel en calciumcarbonaat
          Ik had een mooi blok van weco hellboy en had er 2 keer plezier van, dat spul brand lekker in mijn vuurton

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
            Ik had een mooi blok van weco hellboy en had er 2 keer plezier van, dat spul brand lekker in mijn vuurton
            Ik had de double demolation van mania , mooie cakes(twee stuks) maar waardeloos door te lonten

            Comment

            Working...
            X