Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    De "drang" is niet te stoppen..
    Het mooiste werk is, vuurwerk!

    Comment


      #77
      Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
      Oehh... het begint te kriebelen. Almere-Leeuwarden is een eind, maar het zijn wel zo'n beetje al mijn plannen voor 2017 die ik voorbij zie komen. Is er voor deze actioe een vaste ophaaldag, of kan dat ook op bijvoorbeeld de 29e of 30e?
      Wij wonen in Leeuwarden en rijden maandelijks naar Almere (stad) om vrienden en schoonfamilie te bezoeken, doen er een uur en 10 minuten over. Valt dus best mee en bij aanschaf van 1 Evolution cake hebben je de brandstof er al uit

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door alfa-broer Bekijk bericht
        Wij wonen in Leeuwarden en rijden maandelijks naar Almere (stad) om vrienden en schoonfamilie te bezoeken, doen er een uur en 10 minuten over. Valt dus best mee en bij aanschaf van 1 Evolution cake hebben je de brandstof er al uit
        idd de prijzen zijn zo laag je hebt het er in princiepe zo uit ! Ik zelf woon in duiven 175 km heen en 175 terug heb het voor over !

        Comment


          #79
          Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
          idd de prijzen zijn zo laag je hebt het er in princiepe zo uit ! Ik zelf woon in duiven 175 km heen en 175 terug heb het voor over !
          Snap ik helemaal! En voordeel bij Mega is dat er producten van meerdere steengoede importeurs worden verkocht tegen bijzonder fijne prijzen en er altijd wel leuke restpartijen worden aangeboden tegen dumpprijzen.

          Comment


            #80
            Oorspronkelijk geplaatst door Avalanche Bekijk bericht
            Oehh... het begint te kriebelen. Almere-Leeuwarden is een eind, maar het zijn wel zo'n beetje al mijn plannen voor 2017 die ik voorbij zie komen. Is er voor deze actioe een vaste ophaaldag, of kan dat ook op bijvoorbeeld de 29e of 30e?
            Mega-vuurwerkfreaks.nl bestellingen kunnen dit jaar op 28 december vanaf 05.00 uur tot 08.00 uur worden opgehaald. Tevens kunnen de freakbestellingen ook in de avond van 19.00 uur tot 21.00 uur worden opgehaald.
            Ook kunnen freakbestellingen op 29 december van 06.00 uur tot 08.00 uur worden opgehaald en in de avond van 19.00 uur tot 21.00 uur

            Gerrit

            Comment


              #81
              Hoi Gerrit,... Het is alsof oud en nieuw weer voor de deur staat bij jullie... Of doen we rondje mee met chinese jaarwisseling
              Ik heb acties laatste keer beetje gevolgd en zaten zekers leuke dingen tussen..
              Nu is Nederland geen groot land maar als ik bestel en het wil afhalen wordt t bijna een dagtripje +- 5 tot 5,5 uur rijden totaal.
              Maar ja ..heb wel gekkere ritjes gehad ..dus wie weet...
              Hou het i.i.g. zekers allemaal in de gaten wat er in aanbieding komt..

              Comment


                #82
                Mooie tijden Gerrit!
                Well, that depends...

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
                  Mega-vuurwerkfreaks.nl bestellingen kunnen dit jaar op 28 december vanaf 05.00 uur tot 08.00 uur worden opgehaald. Tevens kunnen de freakbestellingen ook in de avond van 19.00 uur tot 21.00 uur worden opgehaald.
                  Ook kunnen freakbestellingen op 29 december van 06.00 uur tot 08.00 uur worden opgehaald en in de avond van 19.00 uur tot 21.00 uur

                  Gerrit
                  Zie ik je de 28e om 05:00 uur Gerrit

                  Comment


                    #84
                    Oorspronkelijk geplaatst door bikkel09 Bekijk bericht
                    Zie ik je de 28e om 05:00 uur Gerrit
                    Zal ik je dan weer tegen komen? Nee toch!

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                      Zal ik je dan weer tegen komen? Nee toch!
                      Zorg ik er wel voor dat ik er eerder ben. Anders moet ik weer zolang wachten tot ze met jou bestelling klaar zijn

                      Comment


                        #86
                        Haha dat viel wel mee toch. Ik had alleen nog een paar bestellingen via de normale website gemaakt die ging ik apart ophalen anders liep ik met zoveel bestellingen rond daar hehe.

                        Comment


                          #87
                          Hallo Bikkel,

                          De koffie staat klaar voor jou en .............
                          Ruben weet hoe hij mij wakker kan maken
                          ssst niet zeggen Ruben.

                          Gerrit

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
                            Hallo Bikkel,

                            De koffie staat klaar voor jou en .............

                            Gerrit
                            Gooi de site maar open

                            Comment


                              #89
                              Haha ik durf niets meer aan Gerrit te vragen, krijg ik alleen maar commentaar van in de winkel... Maar de koffie smaakte goed!

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door geerit999 Bekijk bericht
                                Hallo Bikkel,

                                De koffie staat klaar voor jou en .............
                                Ruben weet hoe hij mij wakker kan maken
                                ssst niet zeggen Ruben.

                                Gerrit
                                Haha heeft Ruben me al verteld Gerrit.. merk je toch al??

                                Comment

                                Working...
                                X